Spring naar bijdragen

Fijne Feestdagen En Een Avontuurlijk 2015


Cachetor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vanuit hier wenst The X, woonplaats nog thans onbekend, wellicht inmiddels het hoge noorden, iedereen een goed en voorspoedig 2015 en vooral kokerloze nachtcachenachten (NCN) toe met veel 4G ondersteuning zonder vervelende Cloud in de donkere wouden van de lage landen (en omringend). Dat jullie mijn caches volgend jaar ook maar allemaal maar mogen doen (ja, wel eerst uitzoeken welke het zijn).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

die paar mensen die het waard zijn om de beste wensen toe te wensen weten al dat ik ze het hele jaar het allerbeste toewenst, daar heb ik geen kribbe in Bethlehem of een versierde boom voor nodig

alle sneaky repportknopppendrukkers, terugkomende zichzelf verloochende "ik blijf het hele jaar-en-langer weg", en de overgebleven rest mensen die anders zijn dan ze zich willen voordoen wens ik een wrat op hun veelvuldig reportknopdrukvinger, slapeloze nachten door hun falend geweten, en het hele jaar jeuk op een plek waar ze net niet bij kunnen komen

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de overgebleven rest mensen die anders zijn dan ze zich willen voordoen

Ik zou ook wel anders willen zijn dan ik me voordoe. Kerstwensen verstuur ik nooit vanwege een timingprobleem. Vroeger verstuurde ik nog wel eens een nieuwjaarswens, die geeft je wat meer tijd om hem op de bus te doen. Maar toen dat ook niet meer lukte voor augustus ben ik er maar mee opgehouden. Ik verstuur nu al 30 jaar geen kaarten meer. Er zijn nog vier mensen waarvan ik na al die jaren nog steeds een kerstkaart krijg. Van hen is de wens dus kennelijk oprecht. De rest beschouwt het klaarblijkelijk als voor wat hoort wat. Als jij mij geen kaart stuurt dan stuur ik er jou ook geen.

 

Vanuit de kribbe in Bartlehiem: een goed geocachejaar voor iedereen!

bewerkt door Diederikus
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...