Spring naar bijdragen

Fijne Feestdagen En Een Avontuurlijk 2015


Cachetor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Lief dat jullie mannen elkaar midden in de nacht berichtjes sturen over Gaytopia. Blijf even aan-onderwerp, kerst.... Wat jullie in de bossen doen hoeven wij geocachers niet te weten. Open een nieuw topic voor gay-o-catchers aub. ;-)

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Cachetor,

 

U heeft helemaal gelijk!

 

Brouwertjes: Vertel ons eens: De uitdrukking Heintje Davids is zo oud als de weg naar Rome, maar wat betekent die uitdrukking???

 

Natuurlijk wensen wij alle moderators ook fijne kerstdagen en een gezond 2015.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onoplosbare puzzels, spranklende dwaalnachten, grijnspoints, onvergetelijke wandelingen, rugbrekende trails, indrukwekkende vergezichten, onbedwingbare T5's, ontelbare kokertjes en buitenproportionele kisten, maar vooral pittige discussies met respect voor andere meningen, een vriendelijk woord voor een nieuwkomer; dit alles en nog veel meer wens ik jullie, ons, allen toe voor het komende jaar.

Antarctica

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gesproken Antarctica, je bent iets verder dan ik. Laatstgenoemd persoonlijk voornaamwoord heeft soms moeite om respect te hebben voor bepaalde meningen. Wellicht een goed voornemen voor tweeduizendvijftien, al zal het me zwaar vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onoplosbare puzzels, sprankelende dwaalnachten, grijnspoints, onvergetelijke wandelingen, rugbrekende trails, indrukwekkende vergezichten, onbedwingbare T5's, ontelbare kokertjes en buitenproportionele kisten, maar vooral pittige discussies met respect voor andere meningen, een vriendelijk woord voor een nieuwkomer; dit alles en nog veel meer wens ik jullie, ons, allen toe voor het komende jaar.

Antarctica

Echt heel mooi samengevat hoe iedereen plezier kan hebben met uiteenlopende uitdagingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier kan je weer merken dat kerst een echt familie feest is ..

Alle broertje en zusjes zijn er weer he

 

Maar bij deze alle bekende en onbekende een fijne dagen toegewenst met of zonder jeuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...