Spring naar bijdragen

Alternatieve Methode Voor Boomklimcaches


merrlin

Aanbevolen berichten

Mooie foto van jou Died en zo te zien houdt Geowolf niet van klimcaches. Of lift hij juist mee?

Ik denk eerder dat hij gehypnotiseerd is door een niet te versmaden hapje. Zich niet gewaar van de ramp die hem te wachten staat als de klimmer plotseling loslaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@Diederikus Ik raak het spoor een beetje bijster. Als het om het klimmen gaat en niet om de cache dan kun je toch iedere willekeurige boom uitkiezen? Waarom dan een boom uitkiezen waar een petling in hangt?

Misschien een rare gedachte, maar bij een boom waar een cache/petling in hangt zal de toestemming om die boom in te klimmen geregeld zijn. Ik kan me voorstellen dat Staatsbosbeheer hier in de regio niet blij wordt als ik zomaar in hun bomen begin te klimmen. Puur praktisch dus om een boom met een petling uit te kiezen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topoc starter; leuk dat je weer wat leven in dit stille geocachingforum brengt.

Persoonlijk hang ik liever in een tuigje aan een klimlijn dan dat ik op een ladder de dakgoot sta schoon te maken.

Een uitschuifladder van 20 meter: brrrrr

Als je je vrijdagmiddagladder gemaakt hebt wil ik graag komen kijken hoe je met knikkende knieën helemaal naar boven klimt!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een alternatief: ik denk dat je het best een eekhoorn kunt africhten. :wistling:

Als je ze dan aan het verstand kunt brengen dat er een hele voorraad nootjes inzit,

willen ze misschien ook wel een poging doen om de cache te openen - en loggen gebeurt dus met een stempel aan de poot :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

@Diederikus Ik raak het spoor een beetje bijster. Als het om het klimmen gaat en niet om de cache dan kun je toch iedere willekeurige boom uitkiezen? Waarom dan een boom uitkiezen waar een petling in hangt?

Misschien een rare gedachte, maar bij een boom waar een cache/petling in hangt zal de toestemming om die boom in te klimmen geregeld zijn. Ik kan me voorstellen dat Staatsbosbeheer hier in de regio niet blij wordt als ik zomaar in hun bomen begin te klimmen. Puur praktisch dus om een boom met een petling uit te kiezen :-

 

 

Op die staatsbosbeheerbordjes staat toch altijd 'verboden toegang buiten wegen en paden' dus dan lijkt me boomklimmen sowieso niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...