Spring naar bijdragen

Alternatieve Methode Voor Boomklimcaches


merrlin

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een overtuigend verhaal Died. Daarom loop ik nooit met twee handen vol de trap op of af. En nooit op sokken, maar op schoenen met voldoende profiel.

Wat mij echter intrigeert is de pan soep. Heb jij beneden een keuken en boven de woonkamer of neem je een pan soep mee naar bed?

In dat laatste geval ben ik uiteraard geïnteresseerd in de soort soep. Wanneer het snert of bruine bonensoep is, dan vermoed ik dat pa en ma Died ieder hun eigen slaapkamer hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, waarom loop jij trappen op en af met pannen soep? ??

Beneden in de keuken is de koelkast vaak te vol voor een grote pan soep. Die pan gaat dan in de koelkast in de werkkamer op de eerste verdieping.

 

Wanneer het snert of bruine bonensoep is, dan vermoed ik dat pa en ma Died ieder hun eigen slaapkamer hebben.

In de angelsaksiche wereld spreekt men over een dutch oven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, een wijze les: beperk je tot één koelkast, leeg die eens wat vaker en maak er geen mysterie van in welke koelkast welk soepzooitje ligt.


Oei, ik geraak lichtelijk off-topic.

Moraal van het verhaal is natuurlijk dat je nooit met een pan soep in een boom moet klimmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, een wijze les: beperk je tot één koelkast, leeg die eens wat vaker en maak er geen mysterie van in welke koelkast welk soepzooitje ligt.

Ik ben getrouwd met een keukenprinses, hetgeen mijn BMI ten goede of ten kwade komt. Voedsel met knoflook gaat altijd boven in de koelkast. Bij het bier, want dat gaat niet naar knoflook smaken.

 

On topic. Op zolder heb ik inmiddels een sm-ruimte ingericht met klimgordels en een touw (met dank aan Antarctica). Daar kan ik eindeloos op en neer klimmen om verschillende klimmethodes uit te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk maar uit. Ik ken iemand die oefende in zijn schuur en na drie uren door zijn vrouw moest worden bevrijd omdat hij niet alleen getrouwd was maar ook getouwd.

Overigens durf ik op mijn zolder ook wel eindeloos op en neer te klimmen. Mijn zolder is 2,75 meter hoog.

T5 wordt echter veroorzaakt omdat ik na de eerste opwaartse beweging mijn kop stoot aan de balken.


Died, heb jij voor mij het recept van knoflooksoep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diederikus heeft een brede schoorsteen, zodat voor hem de hemel het doel wordt, zodra de hanenbalken gepasseerd zijn! De methode heeft bovendien als voordeel, dat de door mij gehate knoflookgeuren vrijelijk het universum betreden, zonder de mensheid te hoeven passeren..... -:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als je toestemming hebt voor een klimcache heb je dus ook toestemming om vanaf het pad naar de boom te lopen, Brouwertjes.

Antarctica

 

Heb je een voorbeeld van een boomklimcache in het gebied van Staatsbosbeheer?

 

 

Ik heb toestemming gevraagd aan SBB op Texel voor boomklimcache. Zij hebben na serieus te hebben overwogen, besloten geen toestemming te verlenen ivm aansprakelijkheid bij ongevallen en mogelijke schade aan de boom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...