barny Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Archive Archive 07/Feb/2014 Van de week een paar rot mailtjes gehad. Als we dan ook nog dit soort mailtjes krijgen zijn we er snel klaar mee. Deze cache gaat dus het archief in, zijn ze nou helemaal gek geworden! Pascal.... ------------------------ Ik ben het nu zat vertel me waar hoogspanning ligt anders sloop ik de rest van je caches Benny http://coord.info/GLD9MW9B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Triest dit, fijne hobby zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Niet te geloven. Wat een idioot! Maar anderen beleven toch nog wel plezier aan die cache? Zonde om hem te archiveren. Ik snap je reactie, maar we moeten toch niet gaan toegeven aan dit soort terrorisme? Terugmailen met vermelding dat bij dit soort gedrag zijn account kan worden opgeheven. Als hij hem zo graag wil vinden zijn er trouwens wel meer manieren om er achter te komen. Dus waarom hij nou zo moeilijk moet doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Triest. Maar enige terughoudendheid is misschien op zijn plaats. We weten natuurlijk de voorgeschiedenis niet. Er wordt nu één citaat geplaatst, maar er is waarschijnlijk méér contact over en weer geweest en we weten natuurlijk niet wat daar over en weer gezegd of geschreven werd. Maar zelfs dan..... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 (bewerkt) Je hebt gelijk, TT, we hoeven er niet meteen met hooivorken, fakkels, pek en veren op af (kan later nog wel). En wie weet was het eerder als (gefrustreerd) geintje bedoeld. Er waren er al een hoop die hem niet hadden gevonden. En in andere logjes kon je lezen dat er cachers voor de tweede keer terug moesten komen. Dan blijf ik erbij dat je niet te snel moet archiveren. Eerst uitzoeken hoe of wat. 9 februari 2014 bewerkt door no-name Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Kunnen we dit bestempelen als puntjesextremisme? Mailtjes met een dreigende toon sturen om een puntje te scoren die misschien te hoog gegrepen is? Opmerkelijk, maar in- en intriest dat er zulke dingen gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Intoer Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 (bewerkt) Onbegrijpelijk, maar zoals TT schrijft....weten we niets van de voorgeschiedenis.... Maar als dit een gemeende mail is, moet er tegen opgetreden worden. Zulke dingen kunnen niet getolereerd worden toch? 9 februari 2014 bewerkt door Intoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Feitelijk is dit dus gewoon bedreiging en zou je hiervan aangifte moeten doen. Wie zo in het leven staat doet dit ook met andere fasette in het leven. Je zal hem in het verkeer tegen komen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelbaars Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Lijkt me makkelijk zat. Mail is hoogstwaarschijnlijk via GC.com verstuurd, dan weet de C O dus wie het is en dan is er maar 1 mogelijkheid: rapporteren bij GS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Hallo all, Ik zou wel eens willen weten wie die Benny is. Dan kan hij hier zijn woordje doen. En dan kunnen wij lezers bepalen of hij in zijn recht staat om zulke taal te gebruiken om caches te slopen...... Kom maar op Benny... Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 (bewerkt) Hart onder de riem gestoken bij de CO en natuurlijk kennen wij niet alle ins en outs...maar de CO archiveerd niet voor niets en voelt zich duidelijk bedreigt. Benny of geen Benny, zoiets schrijf je niet Hé <C-O> wordt....de eigenaar van de cache. Turbotaal en vaktaal is toch juist leuk in dit spelletje? 9 februari 2014 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Met een ammobox was dat niet gebeurd. Het is treurig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 9 februari 2014 Share Geplaatst 9 februari 2014 Waarom zou dit met een ammobox niet zijn gebeurd? Dieptriest overigens, lijkt me dat de nickname op GC hier wel bekend kan worden gemaakt. #schandpaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Waarom zou dit met een ammobox niet zijn gebeurd? Die zie je niet zo gauw over het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juttertjes Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Een rot mail en wat dan nog. Gaat Bennie ook werkelijk doen wat hij schrijft of is hij gefrustreerd? Dat is van tijdelijke aard. Heeft hij misschien een ander doel? Weg met de cache? Dat is hem dan gelukt. hoeveel cachers worden door zijn actie en de reactie van de CO getroffen? Van mij zou Bennie de hik kunnen krijgen maar archiveren gebeurde niet. Zo'n zoeker is immers een uitdaging! Waarschijnlijk lacht hij zich rot. Jammer. Groeten van de Juttertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden