Spring naar bijdragen

Iedereen Cached Op Zijn Manier?


barny

Aanbevolen berichten

Archive Archive

07/Feb/2014

Van de week een paar rot mailtjes gehad. Als we dan ook nog dit soort mailtjes krijgen zijn we er snel klaar mee. Deze cache gaat dus het archief in, zijn ze nou helemaal gek geworden!

Pascal....

------------------------

Ik ben het nu zat vertel me waar hoogspanning ligt anders sloop ik de rest van je caches

Benny

 

 

http://coord.info/GLD9MW9B

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niet te geloven. Wat een idioot! Maar anderen beleven toch nog wel plezier aan die cache? Zonde om hem te archiveren. Ik snap je reactie, maar we moeten toch niet gaan toegeven aan dit soort terrorisme? Terugmailen met vermelding dat bij dit soort gedrag zijn account kan worden opgeheven.

Als hij hem zo graag wil vinden zijn er trouwens wel meer manieren om er achter te komen. Dus waarom hij nou zo moeilijk moet doen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest. Maar enige terughoudendheid is misschien op zijn plaats. We weten natuurlijk de voorgeschiedenis niet. Er wordt nu één citaat geplaatst, maar er is waarschijnlijk méér contact over en weer geweest en we weten natuurlijk niet wat daar over en weer gezegd of geschreven werd.

 

Maar zelfs dan.....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, TT, we hoeven er niet meteen met hooivorken, fakkels, pek en veren op af (kan later nog wel). En wie weet was het eerder als (gefrustreerd) geintje bedoeld. Er waren er al een hoop die hem niet hadden gevonden. En in andere logjes kon je lezen dat er cachers voor de tweede keer terug moesten komen. Dan blijf ik erbij dat je niet te snel moet archiveren. Eerst uitzoeken hoe of wat.

bewerkt door no-name
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk, maar zoals TT schrijft....weten we niets van de voorgeschiedenis....

 

Maar als dit een gemeende mail is, moet er tegen opgetreden worden. Zulke dingen kunnen niet getolereerd worden toch?

bewerkt door Intoer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feitelijk is dit dus gewoon bedreiging en zou je hiervan aangifte moeten doen. Wie zo in het leven staat doet dit ook met andere fasette in het leven. Je zal hem in het verkeer tegen komen bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik zou wel eens willen weten wie die Benny is.

Dan kan hij hier zijn woordje doen.

 

En dan kunnen wij lezers bepalen of hij in zijn recht staat om zulke taal te gebruiken om caches te slopen......

 

Kom maar op Benny...

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hart onder de riem gestoken bij de CO en natuurlijk kennen wij niet alle ins en outs...maar de CO archiveerd niet voor niets en voelt zich duidelijk bedreigt. Benny of geen Benny, zoiets schrijf je niet :bangin:


Hé <C-O> wordt....de eigenaar van de cache. Turbotaal en vaktaal is toch juist leuk in dit spelletje?

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rot mail en wat dan nog. Gaat Bennie ook werkelijk doen wat hij schrijft of is hij gefrustreerd?

Dat is van tijdelijke aard. Heeft hij misschien een ander doel? Weg met de cache? Dat is hem dan gelukt.

hoeveel cachers worden door zijn actie en de reactie van de CO getroffen?

Van mij zou Bennie de hik kunnen krijgen maar archiveren gebeurde niet. Zo'n zoeker is immers een uitdaging!

Waarschijnlijk lacht hij zich rot. Jammer.

 

Groeten van de Juttertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...