Spring naar bijdragen

Belemmert Het Leggen Van Kokers Iets Mooiers?


Diederikus

Aanbevolen berichten

Klopt helemaal, maar als ik met mijn kinderen door de poep naar een doosje moet gaan zoeken, ben ik al omgedraaid voordat er ook maar stront aan de knikker is,

elke goed verzorgde cache met leuke dingetjes die nieuw uitkomt is binnen enkele bezoekers (ook met kids) gedegradeerd tot een half vuilnisbak omdat het gros van de ouders de naam "opvoeders" onwaardig zijn, ze durven hun plagen niet iets te weigeren omdat ze dan bang zijn dat de kids niet meer mee willen en dat paps en mams daardoor minder vaak puntjes kunnen graaien, ( een soort wisselgeld dus) kinderen jattten de cache leeg paps en mams de "puntjes"

zolang de kinderen niet zelf een GPS kunnen handelen, niet zelf een log schrijven mogen de kinderen met hun ouders mee, de kinderen zijn geen doel in het geocachen,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is toch vreemd, het kan zijn dat mijn geheugen me in de steek laat maar ik dacht me toch echt te herinneren dat je pas geleden zat te tweeten dat je woorden met iemand had gehad nadat je tussen de hondendrollen had gelopen op zoek naar een bakkie en de lieve beestjes 'drollenfabrieken' of iets van die strekking had genoemd.

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Brouwertjes wel weer een leuke poging van je om de forum leden op het verkeerde been te zetten omdat jij ook weet dat ze alles klakkeloos als waarheid aannemen. lees de log mijn log op 3 januari maar bij Hondenrondje Ede GC4024Y

 

en in een mooi bos zoals hier worden meestal cache's geplaatst door geocachers dus heb je als vanzelf geen last van Kokers, en zo nagenoeg geen belemmeringen :)

 

Barny

 

zou het motje misschien zich ook kunnen inzetten dat er weer geknipt en geplakt kan worden in dit forum, en andere dingen wat bij dit forum ook niet meer werkt,

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, Vlinder, als jij op een koker stuit, log je deze nooit als gevonden? Wellicht een write-note? 'Ik weiger deze cache te loggen omdat deze niet voldoet... etc...'?

 

Ik moet toegeven dat ik ooit een koker heb gelogd. Dat was dik 10 jaar geleden, tijdens een vakantie in Luxemburg. Ik was bezig met het plaatsen van een cache in Larochette en ja, dan wil je toch weten wat er in de buurt ligt. Toen lagen er in de Benelux nog voornamelijk geocaches. De kokerrot bevond zich in een vroeg stadium en het prul was één van de eerste micro's in Luxemburg.

 

Uiteraard was het een tegenvaller: een onnozel geval in een vangrail bij een camping. Ik beschouw het nu als een jeugdzonde, zoiets als je eerste sigaret. Je wilt het toch eens proeven. En net als bij mijn eerste sigaret hield ik er een vieze nasmaak aan over en heb ik mijn online logje uiteindelijk weer verwijderd. Nee, mijn logstaat bij gc.com is smetteloos. Uitsluitend authentieke geocaches. Niets om mij voor te schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een idee dat ik heb van de Dosenfischer. Een powertrail aanleggen met caches van verschillende CO's. De uitdaging voor elke CO is dan de meest originele en meest creatieve cache in deze powertrail neer te leggen. Zeg 20-40 caches (hoeveel ook mee mogen doen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Inderdaad. Jammer dat je mijn kwaliteiten als geocacher zo laag had ingeschat.

Dit heeft niks met kwaliteiten te maken, hoor. Meer met principes. Ik had niet verwacht dat er cachers zouden zijn die zo principieel zijn.
 

varlt wel mee hoor met die principes. Want virtuals zijn ook gelogd en volgens mij zit daar zelfs geen logBOEK bij en geen ruilmiddeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Inderdaad. Jammer dat je mijn kwaliteiten als geocacher zo laag had ingeschat.

Dit heeft niks met kwaliteiten te maken, hoor. Meer met principes. Ik had niet verwacht dat er cachers zouden zijn die zo principieel zijn.

 

 

Dit heeft niks met principes te maken, hoor. Meer met geocaching. Ik ben een geocacher en geen prullenraper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...