Spring naar bijdragen

Wat Als Een Co Niet Reageert Op Mail?


Udoos

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar keer een mail gestuurd naar een CO waar meestal heel snel aardige reacties op komen. Toch ook 2 of 3 mails waar geen respons op komt. En dan? De cache maar laten voor wat het is?

Ik kan mailen naar de persoon die de cache het laatste vond, maar dat was, in dit geval, in oktober.

 

Het is ook eigenlijk meer een algemene vraag. Wat doe je als de CO niet reageert?

Udoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

de CO is zelf nog actief en gister online geweest, er zijn al 3 Not Founds (waarvan eentje die de cache al eens eerder gevonden had) dus als je er geweest ben en je kan hem niet vinden gewoon een Needs Archived log schrijven.

als Satalietje dan niet in actie komt verdwijnt de cache vanzelf.

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben nooiet tegen een terechte NA log en eker als de CO al een paar maanden niet reageert op Not Founds

helaas denk ik dat in die tussentijd een heleboel mensen er geweest zijn zonder een NF te loggen, zo ook deze topick starter?

 

als er puntjes te verkrijgen waren voor een Nf log waren er zeker meer gegadigden

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sattelietje? Huh? Nee daar gaat het niet om hoor. Dit is een cache die in oktober voor het laatst gevonden is. Ik heb in november en december gezocht maar niets gevonden. In mijn 1e not found log gevraagd of deze er nog wel ligt. Daarna geen nieuwe logs bij deze cache. In december een mail naar de CO of deze er nog ligt, maar geen reactie. Aanschrijven van de laatste logger is dan niet handig, want toen was de cache er nog 3+maand geleden.

 

Zoals ik al aangaf, het is een voorbeeld op de algemene vraag wat te doen. Het gaat dus niet om wie de CO is. Bedankt voor de reacties, ik waag er gewoon nog een mail aan en anders vergeet ik deze gewoon.

Ik log altijd not founds, dat zijn er bijna net zoveel als founds geloof ik haha, blijf een beginner hè

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik liep van de ook tegen een wp aan waar ik niet verder mee kon ,in de beschrijving stond dat je dan altijd kon sms en . Nou ter plekke gedaan geen antwoord gehad toen thuis de volgende dag maar gemaild ook geen antwoord op gehad .Ik wacht nog een week en dan zet ik het verhaal maar bij een not find log .Het zou kunnen dat iemand op vakantie is of zo .Maar zet het dan niet in je beschrijving dat je een sms kan sturen en vrij snel antwoord kan verwachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de CO is zelf nog actief en gister online geweest, er zijn al 3 Not Founds (waarvan eentje die de cache al eens eerder gevonden had) dus als je er geweest ben en je kan hem niet vinden gewoon een Needs Archived log schrijven.

als Satalietje dan niet in actie komt verdwijnt de cache vanzelf.

 

Barny

 

Als dit je antwoord is op de algemene vraag "Wat doe je als de eigenaar van de cache niet reageert?" dan ben ik het met deze stelling niet eens en geef je volgens mij een totaal fout signaal naar de geocachinggemeenschap!

Een CO is niet verplicht om op mails te antwoorden en ik kan me wel een 10-tal redenen bedenken waarom een CO niet zou reageren op mails.

De CO is wel verplicht om zijn cache te onderhouden. Maar daar gaat het niet over in deze topic.

 

Als een CO niet reageert op mijn mails laat ik zijn cache gewoon "links" (of rechts) liggen.

 

Ter info: wanneer je de cache niet kan vinden log je een DNF en geen NA, ook als je 3x geweest en gezocht hebt. Vanwege de DNFs zal de cache sowieso niet meer gelopen worden en heeft de CO de keuze ofwel actie ondernemen ofwel het archief in door de reviewer.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd met de vraag of er wel/ geen honden mogen komen bij een bepaalde multi in een natuurgebied omdat het pictogram ontbrak. Ook daar (nog?) geen reactie op gekregen. Dit was vòòr de Kerst. Het verbaasd me , DanPan dat er zoveel redenen zijn om niet te reageren op een mail. Misschien ben ik te naief, maar ik kan ze niet bedenken, behalve vrij, ziek, vakantie. Nou ken ik geen CO's en geen cachers dus weet eerlijk gezegd niet wat er voor mails worden gestuurd.

Ik mail in ieder geval geen oneerbare voorstellen, maar een simpele vraag ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om op alles in te haken:

Ik had het zelf met een van mijn TB's.

Die lag maanden stil bij een cachend stel in Engeland.

Wat bleek (na bijna 4 maanden stilte): Hun zoon was ernstig ziek geworden en al hun aandacht was daarheen gegaan.

Bij een andere TB lijkt het erop dat de "cacher" gewoon gestopt is.

En bij een ander cachend stel bleek de GC-mail op een ander e-mail adres binnen te komen dan de normale mail.

Kreeg opeens 3 weken na mijn mailtje reactie (was glad vergeten dat ik gemaild had)

 

Vergeet ook de opties "Verloren in de inbox", "te druk/lui om te antwoorden" en "Uitstel-afstel" niet. :-)

 

Hetzelfde is dus ook van toepassing op de caches van C.O.'s.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had laatst een gesprek met een CO die haar cache een paar weken offline had gezet omdat er een WP kapot was.

 

In de tijd dat ze de cache wilde repareren had ze ook haar enkel gekneusd, dus onderhoud liet even op zich wachten.

 

De (overigens verder uit logs en favo's blijkende niet zo heel erg bijzondere) cache is in het totaal zes weken onbeschikbaar geweest.

 

In de tussentijd heeft de CO meer dan 150 mails ontvangen.

 

 

De meeste met een inhoud als:

 

Ik ga volgende week cachen in de buurt, kan jouw cache daarvoor weer online?

 

Kun je die multi niet nu direct vervangen door een serie, dat vind ik leuker?

 

Ik heb een geweldig idee, maar jouw cache ligt in de weg, archiveer hem maar nu die kapot is.

 

Schiet nu eens op met het onderhoud.

Mag ik de aanwijzing voor het kapotte waypoint, want ik "moet" die cache nog doen?

 

Ik sta nu bij WP2 en ik mail voor aanwijzingen. Graag snel antwoord etc.

 

 

Tja, ik kan mij toch zomaar voorstellen dat je de hele zooi aan dit soort mails weggooit zonder te antwoorden.

Dat er dan soms ook een "gewone" vraag tussen zit, helaas, helaas.....

 

 

En mails omdat je de cache niet hebt kunnen vinden? Daar is een log type voor.

 

Vindt men een DNF log niet stoer staan, dan ligt dat, vermoed ik, aan de eigen ijdelheid...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...