Spring naar bijdragen

Wat Als Een Co Niet Reageert Op Mail?


Udoos

Aanbevolen berichten

Vandaag eindelijk het cirkeltje rond kunnen maken.

 

Het mailtje wat we hadden gekregen bleek niet van een CO te zijn maar van een mede cacher.

Nadat wij de cache nog hadden gevonden bleek hij na ons bezoek ( of na het bezoek van nog een team )

verdwenen te zijn.

 

De cacher die ons mailde gaat er dan maar vanuit dat wij hem ook niet hebben kunnen vinden ( is immers verdwenen zegt men dan )

 

De reactie die wij dan krijgen is nogal overtrokken ( vinden wij dan )

 

Maar wat ons het meeste stoort is dat er helemaal geen reactie komt op de mail die we gestuurd hebben.

( tot op dit moment nog niets vernomen )

 

We zitten echt niet te wachten op een verontschuldiging of zo,

maar een gewone normale reactie is toch wel het minste wat we verwachten na zo'n mailtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als medecacher heb je je al helemaal van dergelijke mails te weerhouden. Dat jij iets niet kunt vinden, wil niet zeggen dat een ander dat niet kan. Mij overkomt het wel vaker dat ik bij een eindcoördinaat sta te 'grommen' omdat ik het niet zie. Soms lees ik dan logjes door in de hoop op een spoiler en vaak staat daar dan 'snel gevonden, TFTC' of zo iets. Dan baal ik natuurlijk extra. Maar ik denk dan altijd dat het aan mij ligt, on plaats van te denken dat de ander 'neplogjes' schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, dat hebben wij ook. En dan leest Ma Tabak inderdaad de voorgaande logjes voor en dan stijgt de ergernisfactor over je eigen capaciteiten met de seconde.... Maar ik ga er nog steeds van uit, dat wat iemand als logje schrijft en in werkelijkheid beleefd heeft wel eens totaal verschillend kan zijn. Veel logjes worden benut om het eigen achterwerk van veren te voorzien.... Als een ander het niet doet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...