Spring naar bijdragen

Logjes Van Een Cache Dag. Leuk?


meelhopper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 

 

En dan krijg je dus braaf van GS op je kop omdat je een legitieme log weg mikt.

 

En eindigen met "Bedankt!" (of het moet echt een huilgevalletje zijn), het liefst geen TFTC (behalve in't buitenland)

 

 

Dus TFTC gebruiken in NL is not done maar in FR op BE wel?

En alle andere afkortingen zijn wel ok zoals TB, CO, etc etc

 

beetje raar imho maar goed...

 

Waarom zou je iets in het Engels neerzetten als de lezer Nederlands is?

TB, C O etc zijn in principe gewone termen, of weet jij een Nederlandse variant ervan?

Sowieso gebruik ik C O niet in mijn logjes ;-)

 

Ik ga niet in Duitsland de vertaling zoeken voor TFTC (DFDC waarschijnlijk), dan voldoet TFTC op het eind, of voluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Helaas is GS tegenwoordig zo commercieel ingesteld dat ze het liefste iedereen met handen die een gps vast kunnen houden caches laten zoeken waardoor je vele van die newbees krijgt die ook even mee willen doen aan die nieuwe hype met weer als gevolg de "leuke wandeling" op je multi van 10 km met waypoints en een cache waar je best wel moeite voor hebt gedaan alsmede een goed aangeklede pagina.

 

Waarom is GS commercieel? En hoe verdient GS aan newbies met een GPS die geen PM lidmaatschap hebben?

 

Denk jij nou echt dat GS alleen maar verdient aan premium members? Kruip maar snel weer terug onder die steen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je anders bent dan anderen, dan wordt dat dikwijls gezien als een afwijking.

In dat geval heb ik dus ook een afwijking. Ik ben een trouw aanhanger van de Nederlandse taal en heb soms het gevoel niet veel medestanders te hebben.

In mijn moerstaal kan ik mij beter uitdrukken dan in welke taal dan ook.

Dankjewel voor de cache prefereer ik boven TFTC.

Ik heb geen kids, maar kinderen.

Op vrijwel iedere etalageruit staat SALE in plaats van VERKOOP.

En OUTLET in plaats van FABRIEKSWINKEL.

 

Geocache is wel acceptabel, want voor dat woord was geen Nederlands woord aanwezig. Net als voor überhaupt.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar wat in het vat zit verzuurt niet, in tegenstelling tot Sauerkraut.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.....en die verloedering ga je helaas niet tegenhouden. Ik heb het altijd over mijn kinderen (en sorry, ook vaak kids) maar tegenwoordig is het me kinderen......snap niet waar dat vandaan komt, maar wat dat betreft ben ik het met je eens, je moerstaal hoef je niet om zeep te helpen.

 

TB reiskever

C O cacheeigenaar of als je echt naar NL wil schateigenaar.

Vrijwel elk woord kan wel in het Nederlands vertaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ik ook, ik ben erg (over)gevoelig voor mooi taalgebruik.

 

OT: IMO wil T S namens GS zijn TB's en GC's bij C O op GC loggen? LOL ROFL

 

De zin klopt niet, maar had even behoefte aan absurditeit met betrekking tot TFTC.

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Ik schrijf/ eindig altijd met TFTC omdat ik juist dacht dat dat gangbaar is of eigenlijk 'hoort'. Hoe kan iemand weten dat dit niet gewenst is door een CO/eigenaar? Ik vind het wel erg makkelijk om het bij de cachers neer te leggen. Ik hoor nu een soort WIJ oude stempel/cache-owners vinden dat ZIJ de nieuwelingen het niet goed doen. Maar is het niet een taak van de CO om zijn/haar wensen aan te geven? En op welke manier dan ook de newbees te leren hoe het 'hoort'?

 

 

Ik lees geregeld ' uitgebreide logjes zijn welkom' dat nodigt uit tot schrijven en is ook duidelijk te zien in de logs. Feit blijft dat er ook caches zijn zonder echte omschrijving op een inspiratieloze plek. Dan is een tekst verzinnen echt lastig.

En als er in de omschrijving staat 'en als je niet van een voortuincache houdt, blijf dan vooral lekker weg en ga niet zitten zeiken'

Tja.. dan ga ik maar niet eens.. Want dan wordt een log schrijven een grotere uitdaging dan de cache zelf.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

een prul met GC nummer bezoeken weer je niks over kan vertellen is het zelfde als je voor je zelf een kadotje in de winkel koopt die je niks aan vind

en wie koopt een kado voor zichzelf wat hij zelf niet leuk vind?

 

plus nog eens dat als je niks over een bezochte cache kan vertellen, heb je er ook geen herinneringen en blijkt het gewoon een stuk weggegooide leven te zijn, een leven waar je maar 1tje van heb, eeuwig zonde

 

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...