Spring naar bijdragen

Logjes Van Een Cache Dag. Leuk?


meelhopper

Aanbevolen berichten

Odlaniger dat je mij negeert had ik niet echt begrepen. Ik zie je namelijk iedere keer reageren. Wat mij bij jou voornamelijk opvalt is dat je zelf toch wel heel vaak moet herhalen dat je de grapjas bent en van luchtigheden houdt . Nou persoonlijk is mij en een aantal anderen dat niet zo vaak opgevallen. Ik zie bij jou iedere keer pogingen groepen mensen proberen te denigreren zoals nu ook weer diegene die met een woord logt af te zetten als iemand die niet zou communiceren met de CO. Kortom misschien moet je je boodschap nog maar een paar keer gaan herhalen. Misschien ga je er zelf nog in geloven :-)

 

On Topic: met de bijdrage van de Dagwacht ben ik het natuurlijk wel eens: een positieve beadering is het beste

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dus als je een pesthumeur hebt verdiend een mooie cache geen mooie log meer :(

 

Ik denk dat Barny doelt op alleen TFTC bij een log en daarin ben ik het met hem eens.

Als afsluiter prima, maar alleen dat als log wordt ik niet vrolijk op mijn met veel zorg gemaakte caches en cachepagina's.

 

Helemaal juist, ik doelde op een log met het nietszeggende TFTC alleen. Verder, ik heet Barry, ik heb geen busje. ;-)

bewerkt door Barry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

De meeste leggers van een trail lezen alleen de logjes bij de bonus, anders is er voor hen geen beginnen aan. Dus waarom zou je dan bij elke cache een aparte log maken.

 

 

Dat is dan wel weer jammer voor de (paar) vinders die de moeite doen om wél logjes te schrijven bij een trail.

Als zulke loggers zelf ook caches gelegd hebben zijn er dus per definitie ook cache-owners die dit soort logjes vanzelfsprekend vinden of zelfs leuk vinden.

Ja hoor, ooit hebben we een trail gedaan waarbij de owners van te voren aangaven dat ze er vanuit gingen dat er copy/paste logjes kwamen en dat ze daarvan gingen genieten. Weet helaas niet meer zo snel welke dat was.

 

Of dat te maken heeft met een gevoel van efficiëntie - het gevoel dat de autokilometers nuttig zijn besteed - is hierbij de grote vraag.

Voor mij speelt dat wel een beetje mee. Maar een Multi op grote afstand is ook prima, alleen vind ik het dan wel jammer wanneer ik die niet kan vinden. Ik ga dan niet meer zo snel terug om nog eens te proberen. Dat doe ik in eigen omgeving wel, desnoods meerdere weekenden op rij.

 

 

Daarom is er altijd wel een excuus om zelf copy-paste logjes te schrijven maar wel van een ander lange logs te verwachten.

bewerkt door Twentse Mug
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...