Spring naar bijdragen

Logjes Van Een Cache Dag. Leuk?


meelhopper

Aanbevolen berichten

Ook een waardeloos prul kan wel een langere log bij.

Bij een waardeloos prul alleen tftc schrijven zegt mij eerder dat je hem leuk vond als niet.

Dan schrijf ik liever iets over de prutplek, prutpagina en de mogelijkheid om een iets mooiere pagina te maken in de hoop dat ze er iets mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

....Wellicht betekent TFTC in het Nederlands gewoon: Teleurstellende Found, Trieste Cache. Dan begrijp ik de afkorting volkomen.

 

....daar komt het wel op neer als je tftc schrijft.

Wat??.... mag TFTC ook al niet meer? Wat een onzin :crybaby: ! Een logje mag je natuurlijk altijd afsluiten met de algemene kreet: TFTC.

Zo niet, dan zet ik ( aan het einde van de log ) er wel niets neer ( ook niet goed zeker? ). Misschien BzMeLL ( Bedenk Zelf Maar Een Leuke Log ).

 

Bah.... :angry:

 

 

Bij mij is een logje afhankelijk van:

 

- mijn taalkundige inspiratie ( op het moment van het schrijven van de log )

- mijn humeur ( zie ook onderstaande )

- de cache. Oa. de omgeving, de wandeling, de WP’s, de eindlocatie en de eindcache ( = box/verpakking )

- het weer ( onderweg regen? :thumbdown: )

- mijn cachegenoten

- ....

- ....

Dus, ook een prachtige cache, komt er soms af met een kort logje van enkele regels en TFTC aan het einde ( THANKS ...... )

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als je een pesthumeur hebt verdiend een mooie cache geen mooie log meer :(

 

Ik denk dat Barny doelt op alleen TFTC bij een log en daarin ben ik het met hem eens.

Als afsluiter prima, maar alleen dat als log wordt ik niet vrolijk op mijn met veel zorg gemaakte caches en cachepagina's.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor, maar soms wordt ( ook ) ik wel ergens moe van.... ( wel/niet TFTC )....

@Team Nessa

.....Dus, ook een prachtige cache, komt er soms af met een kort logje van enkele regels en TFTC aan het einde ( THANKS ...... )

 

Dus als je een pesthumeur hebt verdiend een mooie cache geen mooie log meer :(

Ik denk dat Barny doelt op alleen TFTC bij een log....


Tussen krijgen en verdienen zit helaas vaak meer 'ruimte' dan menig co kan verdragen. Zie de zeer vele draadjes op dit forum ( maar dat weet jij natuurlijk ook wel ).
Ik wil best toegeven, dat het schrijven van een logje, de ene dag beter gaat ( = leuker en langer logje ), dan de ander ( = enkele regels ). Ook beleef je de ene dag, een cache anders, dan een andere dag. Volgens mij een gevolg van o.a. je humeur. Ik verwacht dat, dat bij iedereen zo is.

Ps. als ik een pesthumeur heb ( misschien 1 keer per jaar? ), dan ga ik niet Cachen! Want dan wil niemand met me mee..... en alleen ga & wil ik niet cachen. :bag:

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit een pesthumeur, zelfs niet wanneer ik een cache niet kan vinden. Dat is me vanmiddag zelfs twee keer gebeurd. Was een beetje dom om alleen te gaan cachen, ik vind meestal slechts aanwijzingen, zelden de cache. Maar ik heb wel een Didn't find it geschreven van 5 regels, terwijl iemand die hem vandaag wel heeft gevonden volstaat met "Gevonden."

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je bedoeld dat je dan als eigenaar geen onderhoud hoeft uit te voeren. Vroeger dacht ik ook wel eens potdikkie bij een Didn't find. Nu lees ik geinteresseerd, waarom de cache niet is gevonden. Ook wel interessant.

 

Neen, het maakt ons niet uit Found of Didn't found. Mits een logje met enig gevoel is geschreven. Persoonlijk vind ik Gevonden geen logje, maar slechts een woord wat weinig zegt en eigenlijk een beetje fantasieloos klinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ik vind dat onderhoud er gewoon bij hoort. Ik maak een cache om gevonden te laten worden en hoop iemand daar een plezier mee te doen. Dat de een daar 1 woord voor gebruikt en de ander het nodig vindt om 20 regels te schrijven maakt mij minder uit dan menigeen hier blijkbaar.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brouwertje, misschien heb je inmiddels begrepen dat ik jou al enige tijd negeer. En dat komt onder andere omdat ik jou niet kan betrappen op positieve bijdragen.

Het valt voorts op dat jij een hetze voert tegen Vlindertje en mij. Waarom? Omdat Vlinder via leuke metaforen in herhaling valt? Omdat ik de grapjas probeer uit te hangen?

 

Ik wil graag discussiëren op het forum, maar hatelijkheden zijn mij vreemd. Hooguit reageren op onvriendelijke bijdragen. Alles met een zekere luchtigheid. Jou kennende ga je nu waarschijnlijk zoeken naar uitspraken van mij die je kunt misbruiken. Wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok.

 

On topic: jij houdt niet van Didn't find logs, maar vindt ook dat het niet een gebrekkige manier van zoeken is. Dus als iemand jouw cache niet kan vinden, dan wil je het niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je co bent van meerdere caches en je krijgt binnen een uur meer dan dertig eenheidslogs binnen van vier teams die een gezellige dag aan het cachen zijn, dan is dat wel even slikken. Nou ja, even. Het heeft enige tijd geduurd voordat ik dat kon relativeren. Het zal iets met trots te maken hebben. DeWijntjes, die het ook overkwam nam contact op met een reviewer en kreeg het antwoord om toch vooral te focussen op de leuke logs en het blijven maken van leuke caches.

Dat is ook gebeurd. Zowel DeWijntjes als wij hebben nog meer moeite gedaan om aansprekende caches te maken en wij stimuleren en helpen elkaar ook.

 

De opmerking van de reviewer was daarbij: Als je in staat bent om te genieten van de leuke logs gaat ook het plezier terugkomen. Ja, het was een Belgische reviewer.

Wij hadden daar eerst ook onze bedenkingen over maar het is uitgekomen. Een positieve benadering blijkt uiteindelijk toch de beste. Negeren van wat je niet leuk vindt past daar ook bij.

 

Letterlijk negeren is niet eens nodig. Die knop kun je bij jezelf omzetten.

(De cache van) Diederikus heeft daarbij een wezenlijke rol gespeeld. Waarvoor dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...