Spring naar bijdragen

Even Voorstellen


Cachetor

Aanbevolen berichten

Even voorstellen,

 

Allereerst wil ik Geoman de aankomende tijd veel sterkte wensen, en hopelijk ben je weer snel op de been.

 

Hallo,

 

Zoals te zien is heb ik de naam Cachetor aangenomen, dit besluit is genomen om mijn privacy te beschermen en ik gewoon als team met andere teams in het veld over de mooie dingen rondom het geocachen kan praten en niet over wat er wel of niet goed gaat op het forum.
Ik ben een man van rond de 50 jaar, en cache al een aantal jaar en weet dus waar het in grote lijnen over gaat.

 

Op de vraag door Geoman, of iemand zich aan wil melden om op dit prachtige forum ( waar ik dus ook regelmatig kom ) moderator te worden, hoefde ik niet lang na te denken.
Een poging wagen om alles een beetje in de juiste banen te leiden mag gerust gesteld worden als een uitdaging, en zeker als er meerdere neuzen verschillende kanten op staan.
Mijn bedoeling is niet om de boel kapot de modereren, liever modereer ik zo weinig mogelijk, maar dat ligt geheel in de handen van posters.
Waar ik met name op ga letten is dat de draadjes een ontopic verloop hebben, zodat de leesbaarheid voor iedereen duidelijk is en blijft.
Het op de man spelen of met moddergooien wordt uiteraard niet gewaardeerd, en wanneer nodig zal ik daar ingrijpen. Een pittige discussie en elkaar een beetje prikkelen, kan wat betreft mij wel zolang dit ontopic is en zonder gescheld en vingerwijzen gepaard gaat, en binnen de geldende regels van dit forum blijft.
Ook zal ik letten op het overbodig quoten in de lopende draadjes, het vervuild het topic en maakt de leesbaarheid onvriendelijk. Het is niet nodig om te quoten wanneer je reageert op het postje van je voorganger. Dit overquoten zal ik dan ook verwijderen en alleen de tekst laten staan van de poster.

Een strafpunt oftewel een waarschuwingspunt uitdelen, daar ben ik geen voorstander van en zal dat dan ook minimaal toepassen, om zo’n punt te verdienen moet je wel heel vervelend zijn. Eenmaal zo’n puntje gekregen, is deze niet meer terug te draaien.

 

Probeer ook voor de nieuwkomers de drempel laag te houden zodat zij met hun vragen terecht kunnen en daar niet bang voor hoeven zijn.

 

Het lijkt mij dat ik zo genoeg geschreven heb, en kan ik mij verheugen op een goede samenwerking.

Dit topic laat ik een paar dagen open zodat er eventueel wat opmerkingen gemaakt kunnen worden, brand me niet meteen af, in het leven ben ik best wel aardig.

 

Groeten,

 

Cachetor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Cachetor,

Welkom als moderator.

Erg leuk dat je jezelf voorstelt!

Je zult onder een andere naam dit forum vast wel eens bezocht hebben en een bijdrage aan een draadje hebben geleverd.

Je zult dan ook weten dat naast zinvolle draadjes er ook draadjes gestart worden om ongedwongen en gezellig over randverschijnselen en rariteiten in Geocacheland van gedachten te wisselen.

Daar komen een aantal vaste bezoekers, door sommigen aangeduid als de cafegangers.

De mensen die in dat soort draadjes hun vaak zeer humoristische kijk op allerlei aan geocachen verwante verschijnselen geven, hebben behoefte aan dit soort lamballen.

Om voor mezelf te spreken: door lichamelijke problemen besteed ik meer tijd achter mijn toetsenbord, dan in het bos, helaas.

In het verleden is op dit soort draadjes door moderators nog al eens fel gereageerd, wat ik ten zeerste betreur.

Ik hoop dan ook dat je humor niet uit dit forum bant en ook de draadjes die eigenlijk nergens over gaan, in alle beschaafdheid en gezelligheid door laat lopen.

En ik hoop dat je klagers over deze draadjes, het advies geeft om ze gewoon niet te lezen.

Ik lees ook geen draadjes over coinverzamelingen, omdat me dat in het geheel niet interesseert.

Maar ik ga er ook niet over klagen, ik negeer het.

Wat betreft modereren en het geven van een ban: ik zou het erg waarderen als ik via PM of mail een waarschuwing van je zou krijgen i.p.v. plotseling een ban na het maken van een dronken opmerking, die niet kwaad bedoeld is (hetgeen kort geleden gebeurd is).

 

Rest me nog je een heel erg leuke tijd hier op dit toch wel unieke forum te wensen.

En Geoman, sterkte!

Antarctica

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman sterkte, Cachetor succes.

Ik ben blij dat er iemand gevonden is die de sprong in het diepe wil wagen door moderator te worden.

Ik hoop dan ook dat mede hierdoor het forum zijn meerwaarde voor vragenstellers (zowel nieuw als oudgedienden) kan blijven houden en dat we ons als forumgebruikers/deelnemers er bewust van blijven dat we soms misschien beter persoonlijke reacties achterwege kunnen laten omwille van de leesbaarheid en de heldere lijn.

Greetz Bloodwoosj.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Cachetor

 

De manier waarop je je voorstelt voelt goed. Ik vind het altijd te waarderen wanneer er mensen zijn die de tijd kunnen vinden en ook zin hebben om zich voor anderen in te zetten. Veel plezier gewenst met je nieuwe 'baan'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ook ik wil geoman sterkte wensen met alles. Rene sterkte man . Daar in tegen wil ik jouw van harte succes wensen met deze toch wel moeilijke taak.

Gezien het in verleden nog wat fout is gegaan met deze taak.

Daarom hoop ik dat jij soms eerst tot 10 telt voor je een actie neemt zoiets als ip ban.

En tja als hier alvaker bent geweest en dat ben jij weet je dat het bijna altijd de zefde mensen zijn die alles met een knipoog bedoelen .

 

gezien je leefttijd heb je de wijsheid mee en ik hoop ook je humor.

 

Suc9

Blutch

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

U zijt wellekome, maar dat is jou inmiddels wel duidelijk.

Ik sluit mij graag aan bij de post van Antarctica, ik heb dezelfde opvattingen over het forum.

Misschien nog dit: tel eerst tot 161 voordat je een rapporteerknopdrukker tegemoet komt.

En laten wij open kaart spelen, we zijn niet aan het pokeren of pesten. Ergernis? Stuur mij een PM, maakt het leven van een moderator ook aangenamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom.

 

Hopelijk komen er nu eens niet teveel lambaldraadjes omdat deze in het verleden toch iedere keer weer uit de hand liepen. Ik denk dan ook niet dat het advies zou moeten zijn zoals hier voorgesteld dat de forumbezoekers deze maar gewoon niet zouden moeten lezen, maar juist een advies om dit soort draadjes via PM te voeren.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...