Spring naar bijdragen

Poll Populariteit Nachtcaches


Diederikus

Populariteit nachtcaches  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vaak zou jij nachtcaches willen doen?



Aanbevolen berichten

Na "The Hunt for Red Oktober" en Dwaaloog" heb ik nog 3 gedaan maar minder mooi. Toch de smaak te pakken gekregen en samen met 4 anderen hebben we een soort nachtcachegroepje gevormd waarmee we regelmatig op pad gaan/ willen. Afgelopen zaterdag nog "Shrek" gedaan in Duitsland in een spannende omgeving met jagers en everzwijnen. Gelukkig geen van beide tegengekomen. Maar er zullen zeker meer nachtcaches volgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Had eerder al gestemd, en ondanks dat we nog niet vaak een nachtcache hebben gedaan, had ik ingevuld vaak te willen nachtcachen.

 

Afgelopen vrijdag hebben we dwaaloog tot een goed einde weten te brengen ( ondanks een duik in een moddersloot) en een ding weet ik zeker: Ik wil vaker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi! Ik ben zonnebaars en ik ga regelmatig met een min of meer vast groepje vrienden (Toedeledokie, zouk team, Lucky Finders, sjonnie en Roppio) op pad om leuke nachtcaches te doen. Zo ontdekten we een plaatsje net over de grens bij Venlo genaamd Wachtendonk waar echt een hele mooie nachtcache ligt, Der Magische Briefkasten. Hier zijn we denk ik wel een uur of 8 mee bezig geweest, maar ieder waypoint is een uitdaging op zich. Natuurlijk mag in het Nederlandse lijstje de ontvoerde prijskoe niet ontbreken, Qua opzet en uitvoering ongeevenaard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...