Spring naar bijdragen

Wanneer Is Een Cache Een Goede Cache


Aanbevolen berichten

Snap werkelijk niet waarom jij zo fel reageert. Ik toon oprecht belangstelling voor jouw beweegredenen en die heb jij toegelicht. Waar vraag ik mij af of jij of een ander wel genoeg plezier aan zijn hobby onttrekt? Waarom zou mij dat interesseren? Nergens poneer ik de stelling dat jij beter af bent op andere sites. Je sleept er van alles bij om je misplaatste verontwaardiging op te kloppen. Jammer.

 

Ik ben niet fel, ik sleep er niets bij en ik ben ook niet verontwaardigd, want dat heeft geen enkele zin. Ik refereerde slechts aan berichtje 91.... Ik wil echter niet door jou bekeerd worden tot het ware geloof met behulp van spiegeltjes en kistjes... Ik wil het spelletjes (want zoals eerder gezegd.... maak er alsjeblieft niet meer van dan wat het is...) net als veel anderen hier op mijn manier beleven en daar wil ik met veel plezier met jou over discussiëren, maar dan moet ik niet telkens het gevoel krijgen, dat ik als een snotneus bezig ben, omdat ik jouw ware geloof niet aanhang..... Er zijn grenzen waar het om evangelisatie gaat.... :-) Amen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben dit topic begonnen omdat ik het idee had gekregen dat sommige posters zo'n dominante mening hebben en deze ook opdringen aan andere cachers.

Er zijn inmiddels de nodige posts over een andere vorm van beleving, zoals het lekker buiten bezig zijn. Een ander vindt het puntje erbij weer belangrijk.

 

Er is dus niet EEN waarheid. En zoals Diederikus al aangaf ga je je mening naarmate dat je meer caches hebt gevonden, ook bijstellen.

De eerste cache in zo'n zwarte vierkante paal vond ik heel leuk. Nu lijkt het wel of ze als paddenstoelen uit de grond komen.

Als ik weer een paal in de buurt van een nulpunt zie, dan is dat het eerste waar ik naar kijk. De verrassing is dan weg.

 

Een leuk opgemaakte pagina, in combinatie met een leuke, creatieve eindcache kan ons wel bekoren.

Maar ook een mooie wandeling of het laten zien van een mooi gebied is zeer welkom.

Laatst hebben wij de Groote Beek van Pijnack gelopen. De reactie van de legger was: Dat zie je niet vaak. Meestal worden de afzonderlijke tradtionals met de auto gedaan en dan de cache opgepikt.

 

Het rondje Maasdorpen hebben we ook met de auto in een dag gedaan. Is wel een uitzondering.

Mevrouw Dagwacht houdt fietsen niet vol, ze loopt liever 15 km.

 

We gaan steeds meer voor kwaliteit caches en delen ook graag favo's uit aan verrassende caches. Maar daar zijn we steeds snel doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer is een cache een goede cache? Afgelopen weekend 2 hele verschillende soorten caches gedaan. Op zaterdag samen met 2 forumgansters X van Antarctica gelopen, werkelijk een hele mooie, creatieve multi in een mooi stuk natuur. Op zondag met de hele famile de ARK serie gelopen, eerst 28 mysteries oplossen en daarna 20 kilometer fietsen waarbij je soms om de 500 meter moet afstappen. Het was allebij leuk, de ene eigenlijk niet beter dan de andere. De multi was op zichzelf natuurlijk veeel beter dan de losse caches van ARK, maar het geheel van die serie maakte het toch een leuke dag.

 

Conclusie: voor ons kan een goede cache veel gedaantes aannemen. Rondje Kamerik staat ook op ons verlanglijstje, we hebben na de ervaring bij ARK wel besloten om dat in 2 of zelfs 3 keer te gaan doen. Zo worden de stukken die je kan fietsen een stuk langer en je mag nog een keertje terug naar een mooi gebied. Verder staan er nog een flink aantal mooie multi's en tradi's op ons verlanglijstje.

 

Ik vraag me af of ik die vogel hierboven moet negeren :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst hebben wij de Groote Beek van Pijnack gelopen.
Was dat een leuke route? Klinkt interessant en het is een leuke afstand. Ook nog eens redelijk in de buurt, dus als het een leuke wandeling is moet deze op onze todo-lijst!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal eens. De ARK serie moet natuurlijk niet alleen op basis van de aanwezige caches beoordeeld worden, maar ook op de puzzels. Knap pittig en soms hadden we wel even een extra hintje nodig. De leggers staan echter altijd voor je klaar. Heel apart vonden wij de oostkant van de rit, waar je eigenlijk niet zo snel zal komen, tenzij je echt in de buurt woont. De uitzichten op de nieuwe eilanden in het IJ vonden we verrassend. En dus hebben wij de combinatie puzzelen / fietstocht / caches zoeken net als jullie erg gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Laatst hebben wij de Groote Beek van Pijnack gelopen.

Was dat een leuke route? Klinkt interessant en het is een leuke afstand. Ook nog eens redelijk in de buurt, dus als het een leuke wandeling is moet deze op onze todo-lijst!

 

We kwamen favo's te kort. De afzonderlijke caches zijn erg afwisselend en er zitten echte juweeltjes tussen. Niet alleen een smiley op de kaart, maar ook een hele brede op ons gezicht.

En de wandeling zit goed in elkaar. We hebben ook nog enkele Franse steden meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een stumper moet je zijn als je ergens een vinkje gaat neerzetten om mensen op dit forum te negeren.

ongeacht of je met zijn of haar mening eens ben, is negeren wel heel erg struisvogelpolitiek, en het bewijs dat je zelf een prutser ben om die (ongewenste) berichten naar waarde in te schatten.

 

ik geloof dat ze met die zelfde capaciteiten op andere flora heel goed in zijn, en begrijp dan ook niet waarom jullie daar niet ammas naar toe verhuizen, (prutser en hypocrieten onder elkaar moet toch een goed gevoel geven dacht ik zo?)

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt prima! Die serie moeten we dus gaan doen. Vanuit Cuijk is de serie van de Solterheide in Belgie misschien ook nog goed te bereiken. Ook een aanrader! http://coord.info/GC458B0

Is zeker een goed plan. Is inderdaad goed te doen vanuit Cuijk.

We gaan zaterdag eerst maar eens Jumanji doen. Met onze 2 zoons die beter zijn in puzzelen dan wij moet dat lukken. Dat moet onze 1000ste gaan worden.

We hebben onlangs de OPSLOT serie gedaan. Was ook heel leuk. Die serie heeft ook gigantisch veel favo's gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...