Spring naar bijdragen

Jantruus - Loggen


JanTruus

Aanbevolen berichten

Hoi van Team Jatu.nl (JanTruus)

Ik heb meerdere caches bezocht en heb gehoord dat je meerderde caches tegelijkertijd kunt loggen.

Ik heb in mijn vakantie nogal wat caches gevonden maar als ik alles 1 voor 1 moet loggen heb ik nogal wat tijd nodig. Normaal niet erg natuurlijk maar als de mogelijkheid er is, "waarom niet gebruiken" Als iemand het weet dan ben ik te bereiken op jan@ jatu.nl

Bij voorbaad mijn hartelijke dank

Jan & Truus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Via GSAK. Fluitje van een cent. Als je een trail hebt gelopen en je bent een Ctrl A / Ctrl V logger, dan maakt dit programma het je wel héél erg gemakkelijk.... En als je al je gevonden caches in volgorde ingevuld hebt, dan druk je op de knop "publiceren" en je gaat koffie drinken..... Kan níet simpeler. Of de CO er ook zo blij mee is, kun je in een ander draadje volgen... :-) grin grin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat weer lekker de laatste dagen.. Ook dit onderwerp weer geschoond van off-topic geleuter. (E.e.a. na het ontvangen van meerdere 'rapporteer dit' berichten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat weer lekker de laatste dagen.. Ook dit onderwerp weer geschoond van off-topic geleuter. (E.e.a. na het ontvangen van meerdere 'rapporteer dit' berichten)

Ik kan niet anders zeggen dat mijn postje volledig on-topic was, waarin ik mijn mening gaf.

Gummen zonder vooraf de reden te geven lijkt mij eerder te passen als geleuter. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, aantal verwijderde postjes waren on-topic. Badlogging is een belediging voor CO's. Zo kreeg ik eens een log die niets te maken had met mijn cache. Koppie past. Gebruik je koppie.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, reclame maken voor andere sites is hier niet toegestaan... terwijl juist op de vraag 'Hoe kan ik...' het makkelijkst verwezen kan worden naar andere sites omdat op deze site nu eenmaal HELEMAAL NIETS kan!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, je kunt hier eindeloos posten over ... ja over van alles eigenlijk wat met het ouwe geocaching te maken heeft. Hier vind ik namen terug waar ik soms van moet glimlachen, elders niet.

On topic: batchloggen? Als de batch = 1, hoef ik niet zo moeilijk te doen. Daar heeft gc.com een heel handig schermpje voor.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, aantal verwijderde postjes waren on-topic. Badlogging is een belediging voor CO's. Zo kreeg ik eens een log die niets te maken had met mijn cache. Koppie past. Gebruik je koppie.

Je zou mijn random-log-generator eens moeten uitproberen ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder cacheplaatsers geen geocaching. Volkomen terecht dat op een forum over geocaching, waar nieuwkomers zich een beeld vormen van het spel en de bijbehorende normen en waarden, links worden verwijderd naar dubieuze 'tooltjes' (batchlogging) en dubieuze sites (bijvoorbeeld Geoleaks) die vooral getuigen van een uitgesproken minachting voor de inspanningen en goede bedoelingen van cache-eigenaren.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als er een vraag gesteld word door iemand ie nieuw is en de vraag staat jou niet aan dan stuur je ze met een kluitje het riet in of geef je gewoon geen antwoord.

Is dat jou soms ook overkomen toen je nieuw was ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder cacheplaatsers geen geocaching. Volkomen terecht dat op een forum over geocaching, waar nieuwkomers zich een beeld vormen van het spel en de bijbehorende normen en waarden, links worden verwijderd naar dubieuze 'tooltjes' (batchlogging) en dubieuze sites (bijvoorbeeld Geoleaks) die vooral getuigen van een uitgesproken minachting voor de inspanningen en goede bedoelingen van cache-eigenaren.

Dus minachting naar cache-eigenaren die in jouw ogen potjespleurders zijn (en geen geocaches zijn) is wel OK, maar diezelfde caches loggen middels batchloggen is niet ok, want dat is minachting?

Dus je mag minachting uiten naar mensen, maar dan alleen als het je uitkomt? Want vergeet niet dat ieder zijn mening heeft over geocaching en dat jij toevallig vindt dat een micro geen cache is en daarmee geocachers minacht, voor een ander het wel geocaching is.

 

overigens, GSAK is genoemd. Dan mag je GAPP vast ook noemen. Fluitje van een cent en nog gratis ook.

bewerkt door indiana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...