Spring naar bijdragen

Chez Diederikus ***


Aanbevolen berichten

Ik word kotsmisselijk van dat gekrakeel van vlindertje. Voor de goede verstaander, deze site heeft niets met de approvers te maken (dank dank alheluhia) , verder lijkt me de zelfverheerlijking, gejaagd voelen door diegene waarvan Vlindertje denkt dat er op hem gestalked wordt (hier de in 2004 verbannen geowolf) niet op zijn plaats. Krokodillentranen. Soep, Soep, heet, discussie, kom nou !!!!

bewerkt door thex
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Welkom terug, Thex! Je hebt het langer volgehouden dan ik dacht, maar dagelijks als sokpop aan draadjes lurken is ook niet alles, toch? Het stalkersbloed kruipt waar het niet gaan kan en zoals gewoonlijk is jouw persoonlijke aanval weer een aaneenschakeling van onwaarheden.

 

1. De reviewerverkiezing waar ik op doel, georganiseerd door deze site, is in zijn geheel terug te vinden op dit forum.

 

2. Denk ik ten onrechte dat jij mij stalkt? Je komt er zelfs speciaal voor terug naar dit forum!

 

3. GeoWolf in 2004 verbannen? Ik ben nog nooit ergens verbannen, zelfs nooit een waarschuwing gehad. Kun jij niet zegggen, hè?

 

Drie grote blunders op een rij omdat jij liever op hoge poten vooroordelen ventileert dan de moeite neemt je zorgvuldig te informeren. Inderdaad, Team Tabak: au ..!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, Diederikus. Jammer dat ook dit draadje, dat zo mooi begon, weer dreigt te ontsporen. En waarom? Alleen omdat ik een uitgesproken mening heb. Opvattingen die afwijken van de 'norm' maar die stuk voor stuk zijn onderbouwd omdat ik mij grondig informeer. Omdat sommige forumleden zich aan die mening en daaruit voortvloeiende ongemakkelijke waarheden storen, maar er niets tegenin kunnen of willen brengen, word ik als persoon aangevallen, geanalyseerd en voor leugenaar uitgemaakt. En dat terwijl ik zelf NOOIT iemand persoonlijk aanval, behalve om mezelf te verdedigen. En dit schrijf ik natuurlijk weer uit frustratie in mijn slachtofferrol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vlinder: Je hebt jezelf veel "vijanden" gemaakt. Dat heeft vooral met je manier van formuleren te maken. Inmiddels kijk ik daar wel doorheen en weet ik dat daaronder iemand zit die redelijk is. Die best bereid is overtuigd te worden als de argumenten goed genoeg zijn. Maar als je iedere aanval met een tegenaanval blijft beantwoorden, dan kom je nooit uit deze vicieuze cirkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie de hoop had, dat een draadje op dit forum op een "normale" manier beëindigd kan worden.... een draadje, waarbij ieder zijn mening en ervaringen met respect naar de overige deelnemers kan delen, komt weer bedrogen uit.

Waarom is het nodig, dat iemand zaken uit 2004 (9 jaar geleden....) gaat ophalen om van een persoonlijke frustratie kond te doen? Leidt dat ergens toe? We proberen nu juist, om sommige deelnemers aan dit forum enigszins te doorgronden op basis van het nu en niet op basis van wat er tig jaar geleden is gebeurd. Voor de meesten van ons zijn de gebeurtenissen uit 2004 immers totaal oninteressant. Vandaar toch een herhaling van mijn "au".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit draadje helemaal niet leuk meer. Over het gedrag van cachers hebben we het vaak, maar nu is de discussie gestart door Diederikus met een aardige beschrijving van de gasten in zijn restaurant. Inmiddels is het een ordinaire tent geworden waar vooral veel met taarten wordt gesmeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan de topicstarter (of iemand anders), dit draadje even helder samenvatten en fris, nieuw leven inblazen.

Ik kan dat niet, zit inmiddels, op aanraden van Barny (!) in een gesloten inrichting, terwijl ik alleen maar 20 loggers opgevoerd had!

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...