Spring naar bijdragen

Chez Diederikus ***


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mensen, zo gaat dit mooie draadje toch naar de klote.

Dit is de vraag van dit draadje: heeft iemand creatieve ideeën voor punt 1 en 2?

Refererend aan post #190. Tot nu toe alleen nog een antwoord van Barny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ene cache is als een boterham met jam en de ander als Boeuf Bourguignon, de een als een glas water, de ander als glas rode Bourgogne premier cru (of een 25 y old malt whisky). Het is fijn als er waardering uitgesproken wordt voor de cache waar veel moeite in is gestoken. Persoonlijk vindt ik dat als een cache van mij gelogd wordt dat mijn doel al bereikt is en dat is voor mij genoeg waardering. Stel je verwachting niet te hoog, dan wordt je ook niet teleurgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vragen waarbij je om creatieve ideeën vraagt:

  1. De frustratie van de co jegens de puntjesjager wegens de ongunstige bij-effecten van het puntjesjagen.
  2. De frustratie van de puntjesjager om caches te moeten doen die tijdrovend zijn. Verplicht wandelen of puzzelen.

ad 1: Caches maken die niet aantrekkelijk zijn voor pointillisten, omdat ze te tijdrovend zijn. Dus bij voorkeur multi's, waarbij het geen zin heeft direct naar het eindpunt te lopen. Ben ik mee bezig (al een tijdje).

 

ad 2: Puntjesjagers hoeven geen tijdrovende caches te doen. Het aanbod aan snelle oppikkers is inmiddels groot genoeg.

bewerkt door Odlaniger
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ene cache is als een boterham met jam en de ander als Boeuf Bourguignon, de een als een glas water, de ander als glas rode Bourgogne premier cru (of een 25 y old malt whisky). Het is fijn als er waardering uitgesproken wordt voor de cache waar veel moeite in is gestoken. Persoonlijk vindt ik dat als een cache van mij gelogd wordt dat mijn doel al bereikt is en dat is voor mij genoeg waardering. Stel je verwachting niet te hoog, dan wordt je ook niet teleurgesteld.

Ik denk dat het misschien in dit draadje gaat om: Wat kunnen/mogen we van elkaar verwachten. Júíst om teleurstelling te vóór komen en mogelijk kwalitatief verhogend te zijn.

 

Maar ik eet net zo gemakkelijk een boterhammetje met hooning als boeuf Bourguignon hoor! Mits het met een beetje zorg door de CO aangeboden wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies kikkers, helemaal mee eens. Niet iedereen vindt hetzelfde lekker en zelf eet je ook niet iedere dag hetzelfde. Daarom zijn er ook zo veel verschillende restaurants om uit te kiezen. En die blijven allemaal vreedzaam naast elkaar bestaan. Dat blijkt met caches blijkbaar iets ingewikkelder te liggen, jammer hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Wuppie. Ik lust bijna alles, zeker als het met zorg is bereid.

 

Edit: sorry Kikker, ik zeg bijna hetzelfde als jij.

Dar heb je, gelukkig, wel vaker last van Od.

 

Btw: Ken jij Frans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...