Spring naar bijdragen

Favo's Aan Logs Kunnen Geven


MacDD

Aanbevolen berichten

@ de kikkers: Het gaat ook niet om het TFTC. Ik denk dat je die bij ons hooguit vind als statement dat de cache niks is. Mij gaat het er om dat er mensen zijn die zonder dat er log eisen gesteld mogen worden, eisen dat je moet loggen met een " verslag" en anders word je log verwijderd. Dat gaat mij te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lieve mensen, alsjeblieft zeg! Is geocaching een hobby met als doel lekker buiten bezig te zijn of wordt het een schrijfwedstrijd... Wederzijds respect staat voorop, maar het feit dat een cacher jouw cache kiest om te gaan lopen/doen zou je toch ook als waardering mogen zien. Niet dat ik iets tegen het idee an sich heb om logjes te kunnen waarderen, maar overdrijven is ook een kunst....

bewerkt door Wuppie1976
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MacDD: volgens mij is voor Vlindertje een "thumbs up" niet genoeg. Misschien moet er ook een "middle finger up" komen?

:w00t2:

Ik schrijf altijd een log die meer is dan TFTC, wil graag laten weten hoe ik de cache heb ervaren en eventueel volgende cachers op een verkeerd been zetten.

 

Voor mij is het: lachen, log, gelogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Heeft allemaal al lang niks meer met favorites te maken. Het idee op zich, om een mooie log met een favorite te kunnen belonen, vind ik nog steeds niet slecht.Al trekt het maar enkele mensen over de streep, het is toch weer meegenomen.

TFTC? In ieder geval altijd nog beter dan bezoekers die wél je cache doen maar helemaal niets van zich laten horen.

 

Zelf heb ik een paar keer een cache gevonden en het logboek getekend, terwijl ik thuis dacht: moet ik daar nog tijd aan besteden? Nee dus. Geen zin om als found te loggen, zelfs een note is teveel moeite. Dus als ik in een logboekje bij een van mijn caches een handtekening vind die ik niet kan herleiden tot een log op internet voel ik me als cacheplaatser enigszins beledigd ...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zelf heb ik een paar keer een cache gevonden en het logboek getekend, terwijl ik thuis dacht: moet ik daar nog tijd aan besteden? Nee dus. Geen zin om als found te loggen, zelfs een note is teveel moeite. Dus als ik in een logboekje bij een van mijn caches een handtekening vind die ik niet kan herleiden tot een log op internet voel ik me als cacheplaatser enigszins beledigd ...

 

Grappig, ik heb ooit eens cachers ontmoet die genoten van allerlei lange multies en na het vinden daarvan hun handtekening in het logboek achterlieten.

Loggen op internet deden ze niet aan, ze hadden geen enkele behoefte aan puntjes.

Ik heb grote bewondering voor dit soort cachers!

Antarctica

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op een bruiloft ben geweest, dan teken ik niet alleen het gastenboek, maar bedank ik ook publiekelijk het bruidspaar voor de gezellige avond. Hoeveel moeite kost het om een log te schrijven, kort of lang. Je hoeft er geen romanschrijver voor te zijn, maar ik neem aan dat de meeste cachers wel enkele woorden Nederlands kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat doet me nu denken aan een cacher die wel over een woordenschat beschikt. Misschien welk iets teveel woorden, want hij heeft de meest angstaanjagende log geschreven die ik heb gekregen. Een log van een zekere "heer" A te A voor mijn cache Zoete wraak. Lees het niet als je een zwakke maag hebt.

 

Edit: Tiepfoutje ongedaan gemaakt.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat doet me nu denken aan een cacher die wel over een woordenschat beschikt. Misschien welk iets teveel woorden, want hij heeft de meest angstaanjagende log geschreven die ik heb gekregen. Een log van een zekere "heer" A te A voor mijn cache Zoete wraak. Lees het niet als je een zwakke maag hebt.

 

Edit: Tiepfoutje ongedaan gemaakt.

Ik heb een sterke maag zolang ik niet drink.... :-) Dus ik wil dat logje dan ook best wel lezen. Maar waar kan ik het vinden????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een waarschuwing van ons Team Tabak! Ik heb dat logje destijds ook gelezen, en dacht dat de inhoud van mijn maag weg zou lopen.

De heer A te A is mij ook bekend. Brrrrrrr.....ik wil er niet aandenken dat hij een cache van ons gaat doen, om er vervolgens een log over te schrijven.

Dat overleef ik waarschijnlijk niet echt. Advies: bedenk je nog maar een keertje :)

 

De smilies zijn nog steeds weg:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat doet me nu denken aan een cacher die wel over een woordenschat beschikt. Misschien welk iets teveel woorden, want hij heeft de meest angstaanjagende log geschreven die ik heb gekregen. Een log van een zekere "heer" A te A voor mijn cache Zoete wraak. Lees het niet als je een zwakke maag hebt.

Een interessante log. Heb je naar het motief gevraagd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, er worden nog leuke logs geschreven. En om terug te grijpen op de start van dit draadje ...

 

 

Het lijkt me leuk om favo's te kunnen geven aan leuke logs. Stimuleert mogelijk de schrijver.

 

... de sterkste stimulans is een cache die tot de verbeelding spreekt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We blijven goed bij het onderwerp van de TS. Thumbup voor het onderwerp MacDD.

We bespreken een logje waarbij veel inbeeldingsvermogen voor nodig is. Misschien is het ook niet noodzakelijk om veel inbeeldingsvermogen te hebben, omdat het logje voor mij eng duidelijk genoeg is.

We hebben het nu over een logje van ene heer A te A.

Ik ben benieuwd wat de goede schrijvers onder ons ervan vinden!

Died:) kom maar snel met een spannende analyse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...