Spring naar bijdragen

Favo's Aan Logs Kunnen Geven


MacDD

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 4 weeks later...

Kijk, nu heb ik er eentje binnen die me echt heeft doen glimlachen.....heerlijk ik kan helemaal meevoelen! Deze zou op deze cache een FAVo krijgen!

 

 

Location: Drenthe, Netherlands
Schatzoekteam found Het Nuilerveld (Multi-cache) at 5/16/2013

Log Date: 5/16/2013
#3100
En ik kwam exact op 16 routepaaltjes,..kan niet missen, toch?,...gewoon goed kijken en de route volgen die er op de paaltjes staat,....-no enkel problemo-

Vind het lopen in zo'n mooi naturgebied geen straf, ondanks de regen die af en toe stevig uit de wolken kwam zetten. Via kronkelende zandpaadjes en lekker in de natuur genietend, kwam ik uiteindelijk vlak langs een stevig, uitziend stuk rundvee die schuilde onder een eikenboom,...Een imponerend jong beest welke mij uitdagend aankeek en echt geen pas opzij deed. Sterker nog, hij leek wel in een speelse aanvalshouding te gaan staan toen hij mij zag,...
Enfin, ik loop dus, zo onopvallend mogelijk en relaxed door tot ik vlakbij hem ben (- ik eigenwijs en tegen mezelf zeggend: "kopop Marco, dat beest is banger voor mij dan ik voor hem"),...en dan ben je vlakbij hem,...gaat mijn telefoon luid ringend over,...- ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg- wie belt mij, uitgerekend op DIT!!! moment?? (-Bettie dus- haha)....heb niets afgewacht en ben even een sprintje gaan trekken,...hahahaha,..rare beesten dat wilde rundvee,...

Met de auto verder en daar geparkeerd. Toen al 'multitaskend' naar de cache en terug,..- en dat ging me prima af-,...

TeamProfessor X,..ThaNks,..kijk met een glimlach op mijn gezicht terug aan deze cache,...-was ik toch bijnaaaaaaa op de horens genomen,...hahahaha,...

Visit this log entry at the below address:
http://coord.info/GLB05A3J

Visit Het Nuilerveld
http://coord.info/GCJAGF

Profile for Schatzoekteam:
http://coord.info/PR2BE1B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bestaat er ergens ... heel diep verborgen in het geocaching.com - www ... een gebeuren waar je een voorstel kunt doen voor een aanpassing van het 1 of ander (of een idee).

Mensen kunnen daar dan vervolgens op stemmen (volgens mij heeft iedere cacher 3 stemmen te verdelen).

 

Ik weet het, klinkt heel vaag, maar hopelijk heb ik nu iemand getriggerd die weet wat ik bedoel (Barny misschien? Is er niet ooit een "doe het gele bussie niet weg" - stem aktie geweest?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bestaat er ergens ... heel diep verborgen in het geocaching.com - www ... een gebeuren waar je een voorstel kunt doen voor een aanpassing van het 1 of ander (of een idee).

Mensen kunnen daar dan vervolgens op stemmen (volgens mij heeft iedere cacher 3 stemmen te verdelen).

 

Ik weet het, klinkt heel vaag, maar hopelijk heb ik nu iemand getriggerd die weet wat ik bedoel (Barny misschien? Is er niet ooit een "doe het gele bussie niet weg" - stem aktie geweest?)

Is ook gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...