Spring naar bijdragen

Favo's Aan Logs Kunnen Geven


MacDD

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goed idee, het maakt geocachen weer 'n stukje leuker. Er zullen genoeg cachers zijn die liever een leuk verhaaltje vertellen bij een leuke cache, dan snel naar een volgende cache te plankgassen. Om standaard het # xxxx aantal gevonden caches bij iedere log neer te zetten.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat een cache zelf een mooi logje moet verdienen. Dat kokertje nr 23 van één of andere trail een saai copy-paste logje heeft zegt iets over die cache. Een mooi logje vanwege een favopunt kan dan zelfs misleidend zijn.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me bijna vanzelfsprekend dat de interessantste caches de mooiste logs krijgen TM. Ben alleen benieuwd hoe je dit in het vat zou moeten gieten. Mag je iedere log die je mooi vindt een favo geven, of slechts een bepaald percentage? Mag alleen de eigenaar favo's uitdelen, moet je hiervoor PM zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik op mijn cache's TFTC logs of in die trand zou krijgen gaan ze onheroepelijk het archief in

voor mij is het een regelrechte beledeging als die geo-paupers dat schrijven, daar doe ik de moeite niet voor

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Mac :)

 

Meestal kan ik je goede ideeën wel volgen. Maar favo's geven voor een leuke log? Sorry, maar het lijkt mij vrij normaal om een leuke log te schrijven van een cache die je waardeert. Wij hebben dit advies tenminste meegekregen van een CO toen wij pas aan het cachen waren.

 

Senks Ma :thumbsup: Een gezellige avond

bewerkt door de kikkers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat een cache zelf een mooi logje moet verdienen. Dat kokertje nr 23 van één of andere trail een saai copy-paste logje heeft zegt iets over die cache. Een mooi logje vanwege een favopunt kan dan zelfs misleidend zijn.

 

 

Het lijkt me bijna vanzelfsprekend dat de interessantste caches de mooiste logs krijgen TM. Ben alleen benieuwd hoe je dit in het vat zou moeten gieten. Mag je iedere log die je mooi vindt een favo geven, of slechts een bepaald percentage? Mag alleen de eigenaar favo's uitdelen, moet je hiervoor PM zijn?

Dat een cache beroerd is, lees ik graag terug in de logjes. Iemand die schrijft hoe de slechte cache ervaren werd, in plaats van een nietszeggende afkorting neer te zetten waarbij je maar tussen de regels door moet proberen te lezen, zou van mij een 'puntje' verdienen. Een mooie log hoeft niet te duiden op een mooie cache, maar op eloquentie van de schrijver.

bewerkt door Goonies Oosterhout
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eloquentie impliceert intelligentie, een zeker ontwikkelingsniveau, dat geocachers in staat stelt kwaliteit te onderscheiden van zwerfvuil. Daarom lees je boeiende en goed geschreven verslagen bij geocaches en TFTC bij strooigoed en andere nepcaches. Een mooi logje IS een favo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt niet geheel begrepen.

Ik lees soms logjes bij een cache van mij en die vindt ik dan zo grappig of zo mooi dat ik dat zou willen laten merken aan de schrijver. En daarvoor dus een Vind ik goed ding, of een favo of hoe je het ook wilt noemen wil geven. Ik doe dat nu ook wel via de DM, maar soms mag het groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ook bij een minder goede cache probeer ik nog wat van mijn logje te maken, zoals deze bijvoorbeeld:

 

"Tja, wat zal ik zeggen. Origineel is hij wel, voor zover ik weet. Aangezien ik het niet gemakkelijker wilde maken dan het is, heb ik er een multi van gemaakt. Van schap naar schap. Achter alle tijdschriften gekeken, onder de diepvriesijsjes, in het heren- en damestoilet. Ten einde raad mijn GPS maar aangezet. De verkoopster schrok zich rot toen het apparaat vlak voor haar neus begon te piepen.

Zo, nu ga ik weer echt geocachen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of deze:

 

"Dat viel nog niet mee. Ik had de auto er bovenop geparkeerd. Hoe kom ik nu onder mijn auto? Krik gepakt en jawel, nu kan Larissazillah er net bij. Ik hou mijn kleren liever schoon."

 

De goede lezer ziet dat het geen beste cache is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...