Spring naar bijdragen

Naam Veranderen


GeoZeist

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Daarnaast is het ook natuurlijk ook de vraag welke rechten de admin de moderators heeft gegeven.

Wellicht kunnen de mods geeneens een naamsverandering doorvoeren en moet de admin het doen.

Persoonlijk denk ik dat de mods hier op het forum voornamelijk aangesteld zijn om de discussies in goede banen

te leiden, ik denk dat een mod die zich meer bezig zou houden met de "administratieve" kant een goede aanvulling zou kunnen zijn.

bewerkt door Team Tammo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vlinder, bedankt voor de uitleg.

 

Ok, een interessante stammenstrijd dus. Daar zal ik me nog maar even niet mee bemoeien.

 

Ja, ik probeer zelf ook al twee weken van die r teveel in mijn naam af te komen. Mijn eigen stomme fout. Tot nu toe nog geen respons gekregen. Binnenkort nog maar eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen dank, Dierderikus.

 

@Gerrit: Vrijdag liet Geoman weten dat het forum dit weekend wordt gerenoveerd en dat is gisteren gebeurd.

Als je mijn bericht aan Dierderikus vleierij vindt heb je het niet goed begrepen. Vleien is iemand prijzen om zijn of haar kwaliteiten. Ik welke zin prijs ik Barny? Mijn bericht is een opsomming van feiten om de vraag van een medelid te beantwoorden, niet meer en niet minder, wat jij of "anderen hier" er verder ook in willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gerrit: Vrijdag liet Geoman weten dat het forum dit weekend wordt gerenoveerd en dat is gisteren gebeurd.

Geoman liet weten dat het niet zeker was wanneer het forum "gerenoveerd" zou worden, en dat het ook een week later kon zijn. En aangezien bepaalde functionaliteiten nog steeds niet werken is het wel heel makkelijk om aan te nemen dat de upgrade nog niet gebeurd is. Als dat wel zo is dan zou het wel fijn zijn om een berichtje te kunnen lezen over het waarom er bepaalde dingen nog niet werken, welke dingen er nog niet werken en of er uitzicht is op een oplossing.

Ik bedoel dit niet verkeerd, maar op het moment is het gewoon gissen naar de redenen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk naar je profiel en de knopjes rechtsonder elk bericht om bijdragen omhoog of omlaag te stemmen. De renovatie heeft plaatsgevonden en niemand heeft beweerd dat dit foutloos gaat. Jij, als programmeur, weet dat dit soort zaken zelden in één keer goed gaan.

 

Moet Geoman hier tussenrapporten gaan geven over werkzaamheden die momenteel door anderen worden uitgevoerd? Hij schrijft: "We staan in een wachtrij waardoor niet exact is aan te geven wanneer e.e.a zal plaatsvinden." en weet dus net zoveel als wij. Je hoeft niet te gissen, gewoon afwachten.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk naar je profiel en de knopjes rechtsonder elk bericht om bijdragen omhoog of omlaag te stemmen. De renovatie heeft plaatsgevonden en niemand heeft beweerd dat dit foutloos gaat. Jij, als programmeur, weet dat dit soort zaken zelden in één keer goed gaan.

 

Moet Geoman hier tussenrapporten gaan geven over werkzaamheden die momenteel door anderen worden uitgevoerd? Hij schrijft: "We staan in een wachtrij waardoor niet exact is aan te geven wanneer e.e.a zal plaatsvinden." en weet dus net zoveel als wij. Je hoeft niet te gissen, gewoon afwachten.

Ik ben aan het afwachten. Jij bent toch degene die beweert dat de werkzaamheden al zijn gebeurd. Of begrijp ik je verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm niet goed: Fatal error: Call to a member function topicPostSearchResultAsForum() on a non-object in /home/geocaching/domains/geocaching.nl/public_html/forum-7nUT6/admin-21zxc/applications/forums/extensions/search/format.php on line 229

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zielig?

Tssss.....

 

Hoezo de wereld omdraaien?

Hier wordt al jaren telkens opnieuw door een steeds kleinere groep beheerders /(nog net niet) afgeknapte admins/mods/insiders beweerd/aangekondigd dat er nu toch echt binnenkort/afgelopen week een update /restyling wordt doorgevoerd/is doorgevoerd (overal aankruisen naar eigen inzicht over "de" waarheid).

 

Maar ja, aangezien de "bekijk nieuwe inhoud" optie al enige tijd niet meer werkt, net als diverse andere functionaliteiten waar wel knopjes voor bedacht zijn (zoiets als een al weken wenkende reclame in de supermarkt waarachter voortdurend een leeg schap te vinden is) denk ik dat ik ook maar eens doe wat meerderen voor mij al deden.

Eens een tijdje hier niet meer lezen en schrijven.

Vanaf vandaag tot 1-1-2013 (misschien heb ik dan weer de moed nieuwe voornemens te maken) ben ik "even weg".

Heel jammer voor die newbies die vol vragen zitten en op dit forum steeds minder geholpen kunnen worden omdat er steeds meer oud en minder oud-gedienden wegblijven.

 

Ik steek mijn tijd beter in het uithelpen van oudgediende vriend Barny, die geeneens mijn vriend is, bij het bekijken van zijn niet nederlandstalige cachepagina. Want die eerder deze week gemaakte belofte heb ik zelf (nog) niet waargemaakt.

Maar, ik ben bereid openlijk voor heel cachend NL te bekennen dat ik me wel eens niet aan een afspraak houdt, iets vergeet of van mening verander.

Excuses zijn dan wel eens op zijn plaats.

Iets dat de momenteel nog aanwezige mod(s), admin(s) eigenaar ook zou sieren.

 

Heel jammer trouwens dat ik mijn eigen post niet "-1" kan geven.

Ik zou het graag doen want een post als deze is doorgaans totaal niet mijn stijl.

Bij deze de oproep aan iedereen die wel nog blijft om dat voor mij te doen en zo ter leringhe ende vermaeck van weinigen/velen (opnieuw kiezen tot welke groep je zelf graag gezien wil worden) deze post minimaal tot in de dubbele negatieve cijfers te jagen met te "minnen"

 

Doei en misschien tot volgend jaar, Bloodwoosj.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Bloodwoosj. Ik respecteer je beslissing. Ik hoop dat je kracht op brengen kán, om met ingang van 1 januari 2013 weer terug te keren :yes: Ik wens je hierbij een fijne Sinterklaasavond en twee geweldige Kerstdagen, een gezellige jaarwisseling en pas op met vuurwerk!

 

Maar vooral: een Goed 2013. Wellicht spreken we elkaar dan weer en keertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...