Spring naar bijdragen

Naam Veranderen


GeoZeist

Aanbevolen berichten

Vlindertje ik ben het met Team Tammo eens je moet uit kijken wat je zegt maar omdat ik zelf een forum beheer en met meerdere forum software hebt gewerkt ook met deze forum software weet ik hoet het werkt en het is een klusje van niks en vind het raar dat Geoman wel online komt maar dan niks doet terwijl ik hem twee keer gemaild heb en ook al een keer een PB gestuurd heb maar ik denk dat ik maar ga stoppen want ik zie dat het geen zin hebt oom te blijven posten ik blijf wel lid maar heb hier geen zin meer in

 

Groetjes,

Louis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vlindertje, ik denk toch dat ik het anders lees:

Geoman heeft aangegeven dat de update afgelopen weekend, of op het laatst komend weekend zou gebeuren. Je geeft zelf aan dat dat afgelopen weekend is gebeurd. En aangezien er nergens over meerdere updates wordt gesproken ga ik er van uit dat de update afgerond is.

Zo gaat dat nu eenmaal in de IT. Duidelijk schrijven wat je bedoelt. En neem van mij aan: Als je dat niet doet gebeurt er wat anders dan dat je wilt.

Ik sla niet graag, en zeker geen dieren. Dus je zult me niet met tangen op een varken zien slaan.

 

En als ik het verkeerd begrepen heb, of als het gewoon verkeerd gemeld is, dan nodig ik graag iemand van het team uit om duidelijkheid te scheppen. Daar zijn we allemaal bij gebaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wolojoli, ook ik ben een dierenvriend, dus ik zal niet de knuppel in het hoenderhok gooien, maar het lijkt wel een kemphanengevecht. Ook ren ik niet met een netje achter vlinders aan, maar ligt de oorzaak van het ge kiss ebis niet in miscommunicatie? Wie bedoelt wát en worden verwachtingen geschapen of denkt men iets te mogen verwachten?

 

Waar ging het ook alweer over? Naam veranderen. Maar ja, ik heb gemakkelijk praten, gebruik op geo.nl alleen het forum en dan ook nog voor de lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stamgasten! Wakker worden! Er is duvel!

 

Goedemorgen allemaal. It is a brand new day! :yes:

 

Oeps! Sorry! Dit is het verkeerde draadje! Deze post is voor het café bedoeld!

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...