Spring naar bijdragen

Naam Veranderen


GeoZeist

Aanbevolen berichten

Waar blijven de pittige discussies die het forum vroeger zo leuk maakten. We konden elkaar meestal nog een flink de waarheid zeggen maar door het voortdurend knippen, schrappen en in mijn ogen stiekem weghalen van berichten is dit forum geworden tot wat het nu is. Een erg oninteressant medium waar niets meer mag. Weglopen naar de buren heeft ook al geen zin want daar wordt ook al stevig gemodereerd alleen heet dat daar anders. Wat overblijft is maar wat meelezen en regelmatig je bretels weer strak trekken, want de broek zakt regelmatig toch weer af als er weer wat berichten weggeknipt worden.

De aangekondigde update ziet er in ieder geval goed uit, net zoals de kleren van de koning uit het gelijknamige sprookje.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

[...]

 

Ik word een beetje moe van jouw woorden ... maak er daden van en leef verder!

 

No hard feelings, maar de TS heeft wel een beetje gelijk.

Als je een forum opzet, dan moet je dat beheren ook. Dat doe je zelf, of je laat het doen door een mede admin, of door een moderator met voldoende

rechten.

Dit is gewoon een simpel administratief klusje, paar seconden werk.

En tijdens mijn werkzaamheden bij een hele grote forumhoster had ik het echt niet in mijn hoofd gehaald om een gebruiker maar een ander account aan te laten maken,

puur omdat ik geen tijd/zin in had om even zijn naam te veranderen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik word moe dat er niks gedaan word oke

Ik wordt er moedeloos van dat er niets gedaan lijkt te worden. Als ze alleen al eens een topic opende om te melden welke functionaliteiten nu niet werken, en dan liefst met een uitzicht op een oplossing. Of desnoods een melding dat er niets aan gedaan wordt omdat alle effort in die nieuwe site gestoken wordt of zoiets.

 

Maar helaas. Het lijkt erop dat naamsveranderingen onmogelijk zijn op het moment, dus misschien is het dan toch beter een nieuw account aan te maken. Als dat account goedgekeurd wordt is je probleem "opgelost".

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum gaat gewoon langzaam dood. De eigenaar interesseert het geen moer en de moderator heeft ook door dat ze een tijdje geleden is ingestapt in een zinkend schip. Jammer. Zielig. Zeker omdat dit forum door newbees als eerste wordt gevonden als ze zoeken naar een Nederlandstalig forum over geocaching.

 

Geef het op... alsjeblieft. Draag het over aan iemand anders!

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman heeft vrijdag netjes uitgelegd wat er aan de hand is, maar zijn verklaring wordt bewust genegeerd zodat men zich weer eens lekker kan uitleven in kleingeestige stemmingmakerij. En de intriganten die gc.nl het liefst zien verdwijnen lurken als vanouds gretig aan het draadje. Zo doorzichtig ...

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlindertje je kunt 100 keer gelijk hebben, maar een forum is een medium waarin men regelmatig, en lees regelmatig elkaar op de hoogte houdt of meningen neerschrijft. We moeten het hier doen met een mededeling van een Geoman die daarna alleen maar zijn mond houdt en er blijkbaar geen enkele behoefte aan heeft om zijn, lees zijn medium beter in het spotlicht te zetten. Jij neemt hem regelmatig in bescherming, maar ik begrijp niet waarom jij daarvoor laat lenen. Het lokt alleen maar oneigenlijke reacties uit, en de ware, lees Geoman zit rustig achterover te leunen.

Maar we dwalen erg af van de eerste vraag en ook ik maak me daaraan schuldig. Dus laten we het maar hebben over "naamsverandering" dat is voor de topicstarter erg belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman heeft vrijdag netjes uitgelegd wat er aan de hand is, maar zijn verklaring wordt bewust genegeerd zodat men zich weer eens lekker kan uitleven in kleingeestige stemmingmakerij. En de intriganten die gc.nl het liefst zien verdwijnen lurken als vanouds gretig aan het draadje. Zo doorzichtig ...

 

Wil ik toch wel even op reageren. Ten eerste, ik ben een geocacher, heb veel lol in het spelletje, maar ik hoor niet bij een bepaalde groep en ik wil niet bij een bepaalde groep horen.

Ik lees het forum van A en ik lees het forum van B, maar ik, en ik denk nog veel meer andere geocachers, worden er een beetje

moe van dat dit blijkbaar onmogelijk is.

Als je niet bij A hoort dan zal je wel voor B zijn, en als je niet bij B hoort, dan zal je wel van A zijn.

Zolang geocachers met bepaalde opmerkingen, zoals hierboven, in hokjes worden gedouwd, zal geocaching in zijn geheel er niet op vooruit gaan.

Elke discussie slaat op deze manier op voorhand dood..

 

Wat betreft de mededeling van Geoman, als ik deze goed interpreteer wordt de forum software geüpgraded, hierdoor zullen de verlangde geocaching features in mijn opinie nog niet terug komen, wellicht wordt het met de nieuwe forum software wel gemakkelijker om deze te implementeren.

 

En om terug te komen op het topic, of het forum nu wel, of niet, een upgrade heeft gehad, een naamsverandering doorvoeren kan gewoon te allen tijde doorgevoerd worden

door een admin of moderator met voldoende rechten. Dat de naamsverandering nog steeds niet is doorgevoerd kan dan ook alleen maar te maken hebben met :

- Een te kleine groep van admins/moderators

- Te weinig rechten toegekend aan de huidige moderators/mede-admins

- Geen tijd/zin

 

Lijken mij geen onoplosbare problemen.

 

En nogmaals, dit is geheel mijn objectieve mening :beerchug:

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...