Spring naar bijdragen

Storing Op Geocaching.com?


Teamdanhoff

Aanbevolen berichten

Volgens mij ligt geocaching.com er nu ook weer uit ik krijg tenminste weer deze pagina is niet beschikbaar op mijn scherm.

 

Klopt, je kunt dit checken op http://status.geocaching.com/ - die geeft nu "Impaired - Oh dear. This service is moving slow. We know. We're on it. Your friendly Geocaching.com engineers are moving fast to get you back up to full geocaching speed." aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hij is inderdaad erg langzaam...

 

Iets anders dat ik erg irritant vind, is het zoeken op cachenaam. Dat is sinds kort "Cache starts with". Het was gewoon altijd een trefwoord dat ergens in de titel van de cache voorkwam. In de meeste gevallen weet ik niet hoe een cache exact heet, dus kan ik niet op het begin van de cachenaam zoeken. Wel weet ik bijvoorbeeld dat er ergens in de naam "Zwolle" staat. Dan zocht ik altijd op "Zwolle" in de titel. En dan vond je hem. En als er geen "Zwolle" in de titel staat (maar de cache wel in of bij Zwolle ligt), dan vind je wel caches die dat wel hebben en dan kan je via één van de gevonden caches naar de google-maps-kaart en dan zoek je hem op die manier op. Dat werkt nu dus niet meer, want je kunt niet meer zoeken op een trefwoord in het midden of eind van de cachenaam.

 

Of kan dat nog wel ergens, maar dan anders???

bewerkt door Rob en Det
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of kan dat nog wel ergens, maar dan anders???

Heb jij je BTW al betaald aan Groundspeak...?

 

Op www.project-gc.com is er een wildcard search optie beschikbaar onder Home > Dashboard.

 

Zoeken op "Zwolle multi regular" geeft dit resultaat. Nadien kan je de kolommen nog sorteren.

 

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle problemen zijn bij mij weer opgelost, dankzij een heel fijn iemand op de chatbox!! Super nogmaals bedankt (weet niet of ik je naam mag noemen, vandaar op deze manier!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker weer druk bij .com? De site is onbereikbaar, er wordt aangegeven dat internet explorer geen contact kan maken en dat anderen daar ook problemen mee hebben. Dat ik misschien een paar minuten moet wachten. Ben al helemaal moe van het wachten.

Of is er onderhoud? dan heb ik de aankondiging daarvan gemist.

 

Ik wilde er nog een leuke smiley bij doen, maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik even een bofferd met die extra mededelingen, maar het wachten helpt niets. Er staat zelfs nog een suggestie bij, proberen via een gecacht exemplaar van geocaching.com maps etc....

Domme suggestie, is ook niet bereikbaar.

Dat wordt dus lang wachten, denk ik. Ga intussen maar boodschappen den of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...