Spring naar bijdragen

Storing Op Geocaching.com?


Teamdanhoff

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Traag, traag, traag.

 

Ook de kaart opbouw (je ziet de vakjes van de verschillende kaart elementen) en het 'verschijnen' van de Caches in de kaart.

Over het erop staan om de Cache naam te zien ( en kunnen bekijken) nog maar te zwijgen.

Maar dat is al heel lang niet zo denderend.

(soms wel, soms niet Cache naam in beeld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg mijn nieuw aangemaakte pocket query niet toegestuurd via mail.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ben al een paar dagen bezig maar schiet niet op zo :-(

 

N.B. Sorry! Ben een newbie qua pocket queries, zie net wat ik fout doe en nu lukt het wel :)

bewerkt door J-mot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het meestal traag, vooral de kaart opbouw en de invulling met caches reageert traag tot helemaal niet. Toen ik laatst in februari in Boston was wist ik gewoon niet wat me overkwam, alles flitste over mijn scherm en al mijn PQ's stonden al klaar voordat ik geënterd had :thumbup: zo kan het dus ook.

 

Richting Europa is dus zeker een internet bottleneck :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, ik wordt er een beetje moe van. Het lijkt wel steeds vaker en steeds erger te worden. Het is geen weekend dus daar kan het ook niet aan liggen. Kunnen ze het geld van onze premium menberships niet gebruiken om ook voor Europa een beetje fatsoenlijke mogelijkheden te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, ik wordt er een beetje moe van. Het lijkt wel steeds vaker en steeds erger te worden. Het is geen weekend dus daar kan het ook niet aan liggen. Kunnen ze het geld van onze premium menberships niet gebruiken om ook voor Europa een beetje fatsoenlijke mogelijkheden te maken?

 

't Is inderdaad typisch. Berichtgeving over duurder membership en ondertussen G.com zo traag als een slak. Zal allemaal wel toeval wezen maar het verhoogt m'n weerstand om meer te betalen wel. Ook vanavond weer prut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat geld lijkt me prima om meer server ruimte te nemen, of zet een 'mirror site' of zo op in Europa.

Soms is het haast onmogelijk om ook maar de kaart te bekijken..

Er valt haast niet te Cachen want er valt niks te laden en te bekijken....

:no:

Zoiets is 'leuk' een uurtje, maar niet al bijna de hele week of langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat geld lijkt me prima om meer server ruimte te nemen, of zet een 'mirror site' of zo op in Europa.

Soms is het haast onmogelijk om ook maar de kaart te bekijken..

Er valt haast niet te Cachen want er valt niks te laden en te bekijken....

:no:

Zoiets is 'leuk' een uurtje, maar niet al bijna de hele week of langer.

 

Gelukkig was het vanmiddag oké en kon ik op tijd een flinke PQ in m'n Garmin zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...