Spring naar bijdragen

Storing Op Geocaching.com?


Teamdanhoff

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat www.geocaching.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.

 

verder met geen enkele andere pagina een probleem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij helpen. Normaal gesproken kan ik als ik de kaart (die het bij mij wel goed doen) voor me heb en dan links op Pocket Query klik en vervolgens een PQ selecteer daarna de PQ op de kaart zien, maar nu blijft er maar een cirkeltje draaien alsof hij aan het zoeken is. En na een half uur nog geen PQ in de kaart. Heb dit al een aantal dagen. Ik heb geprobeerd een nieuwe PQ te maken en dat op preview krijg ik netjes de lijst en als ik Map this location klik ga ik wel naar de kaart, maar verder gebeurd er niets. Is er iets veranderd, Mis ik een update? Graag hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt i.i.g. kijken op het Groundspeak forum of er soortgelijke problemen worden gemeld.

Hier bijvoorbeeld: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=311048&pid=5253308&st=50&&do=findComment&comment=5253308

 

Of kijk even bij een de andere topics in het forum; Bug reporting for Geocaching.com website.

Soms worden daar ook oplossingen aangedragen of mededelingen gedaan en je kunt eventueel een eigen topic openen of bijdragen aan de meldingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zitten al enkele dagen met het probleem dat de gehele site goed werkt op het opzoeken van caches op de kaart na. Als je een plaatsnaam invoert laat hij wel de kaart van de plaats zien maar niet de cache-icoontjes. Zou het ook kunnen liggen aan mijn laptop?

Zie graag reakties tegemoet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zitten al enkele dagen met het probleem dat de gehele site goed werkt op het opzoeken van caches op de kaart na. Als je een plaatsnaam invoert laat hij wel de kaart van de plaats zien maar niet de cache-icoontjes. Zou het ook kunnen liggen aan mijn laptop?

Zie graag reakties tegemoet!

 

Het probleem is gekend bij Groundspeak en zal bij de volgende update van de site opgelost worden, nu woensdag.

 

This has already been reported and is due to an IE-specific JavaScript error. It will be fixed in our next site release, currently scheduled for this coming Wednesday.

link

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...