Hogelanders Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik kan ineens niet meer inloggen op Geocaching.com. Mijn wachtwoord wordt ook niet meer herkent. Bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord verschijnt een foutmelding. Anderen ook dit probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ha, na een half uurtje lukt het ineens weer. Opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de trije susters Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Er klopt iets niet. Hij is ook verschrikkelijk traaaaag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 2 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ja, bij mij nu ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 3 oktober 2012 Share Geplaatst 3 oktober 2012 (bewerkt) Gisterenavond waren er inderdaad problemen: Posted Yesterday, 03:12 PM We are having some major issues with the site at this time. Thanks for your patience. Posted Yesterday, 12:25 PM We had to roll back today's release due to some login issues. We are investigating and will have the new release back up as soon as we can. Moun10Bike 3 oktober 2012 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 12 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2012 En gut, vandaag alweer problemen. Wel vaak op Geocaching.com, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
whitesheperd Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik heb ineens geen afbeeldingen meer op .com. zijn er meer die daar last van hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik heb ineens geen afbeeldingen meer op .com. zijn er meer die daar last van hebben? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Volgens mij heeft iedereen problemen, maar niet allemaal dezelfde. Inloggen is voor mij bijvoorbeeld geen probleem, voor een ander wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik heb ineens geen afbeeldingen meer op .com. zijn er meer die daar last van hebben? Ja. En ook op dit forum mis ik plaatjes. Vooral van banners, maar dat zijn voor zover ik begrepen heb plaatjes die op .com staan. Denk dat het vanzelf wel weer een keertje goed gaat komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeYoPla Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dacht al wat nu weer met mijn pc, maar het klopt dus dat ik geen plaatjes zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 het ligt dus niet aan mijn machientje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBoer Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ook hier geen afbeeldingen en banners meer. Blij dat het niet aan mij ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yekymajo Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 De plaatjes zijn er weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jomadeni Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hier zijn ook geen plaatjes te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden