Spring naar bijdragen

Waar Kocht Jij Je Gps?


Udoos

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Gewoon uit nieuwsgierigheid, waar kochten jullie je gps? Ik ben aan het kijken voor de Garmin Dakota 20 en er zijn ongelooflijk veel aanbieders en grote prijsverschillen. Wat is wijsheid, naar de winkel bijv. Beversport of online bestellen? Online is veel goedkoper, maar als er iets mis is kun je niet 'even' terug. Wat was voor jullie doorslaggevend? Worden er met events ook gps apparaten verkocht eigenlijk? Of kunnen ze getest worden op een event? Koop je nieuw of tweedehands? Ben ik er eindelijk achter welke ik wil, ga ik weer twijfelen waar ik moet bestellen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb al twee keer een gps bij de futurumshop gekocht. Goede prijzen maar zeer zeker ook geweldige service.

De eerste keer dat mijn oregon 300 stuk was, kreeg ik na een kleine 2 weken een nieuwe toegestuurd. Helaas hadden we ook pech met die nieuwe en vroeg ik of ik een adere mocht uitzoeken met eventueel bijbetaling. Ik was zeer verbaasd toen ik bericht kreeg dat ik voor het vollegie bedrag een andere gps mocht uitzoeken.

Die was lager in prijs, en ik verwachte dat ik de 25 euro die over was, kwijt was, maar nix hoor, dat tegoed bleef gewoon staan voor een volgende bestelling.

 

Bij een volgende aankoop ga ik dus eerst bij de futumshop kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit mijn eerste GPS bij Beversport gekocht, niet doen dus. Weinig verstand van de hele materie.

En niet goedkoop.

Later bij Waypoint terecht gekomen in Moordrecht.

Iedereen heeft daar verstand van ieder apparaat wat ze verkopen.

Er wordt gevraagd wat ga je ermee doen wat wil en verlang je, en dan adviseren ze een GPS.

Mijn zwager heeft er vorige week een Gps gekocht, en heeft minder uit gegeven dan hij van plan was.

Ze hebben daar ook combinatie aanbiedingen. (GPS + kaart materiaal b.v)

En uit persoonlijke ervaring weet ik dat de service en garantie perfect is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn etrex30 via internet bij Correct gekocht. Kon kiezen tussen zelf afhalen (km of 10 fietsen) of laten bezorgen (gratis) en heb voor het laatste gekozen. Ze zijn een officiële garmin-dealer, hebben een fysieke winkel in Rotterdam en hebben een laagste prijsgarantie die geldt voor (web)winkels met een fysieke winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Onze GPS hebben we gekocht bij in Vessem Waypoint ook daar kun je in verschillende `live´ winkels kopen of via internet. Geven hele goede uitleg, doen niet moeilijk als je door eigen missers het ding op tilt laat slaan, lossen dat keurig voor je op, via hen kun je ook een dagje samen gaan `spelen in de bossen´ zodat je je eigen gps goed leert kennen.

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste gpsr, ben vergeten welk type het was, heb ik voor een Fl 700 gekocht bij een kampeer winkel in Roden.

Mijn Etrex Vista, bij die winkel aan huis, ergens in Twente, waypoint.

Die Vista is gegeven moment gejat door 2 Algerijnen bij een inbraak in mijn huis.

 

Mijn Geko 201, gekocht via een gezamelijke aktie in de VS, ook toen gejat.

Echter terug gekregen van de politie, de inbrekertjes hadden het ding zelfs een paar straten verderop aangezet.

Mijn Quest gekocht bij die winkel, toen al aan de rand van Rijssen, waypoint.

Mijn 60Cx, weer bij dezelfde winkel.

Hun prijzen zijn marktconform, de service was super en ik hoop dat het zo blijft.

Die 60Cx is gewoon het einde, 8 gb kaart erin met OFM Europa erop.

Ik heb toen gelijk er een rammount voor de fiets erbij gekocht

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou mijn Dakota 20 eerst kopen bij GPSshop.nl, tot Conrad met een aanbieding van 10% korting kwam. Toen besloot ik mijn GPS toch bij Conrad aan te schaffen. Ging perfect en voor zover ik weet heeft Conrad ook een prima service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Twentse mug: ?? Je cacht ook met je telefoon? Ik tot nu toe ook en dat bevalt heel goed, alleen loop soms tegen de beperkingen aan in bijv het bos.

Heb gekeken bij waypoint, daar kan ik evt bestellen via een mailtje. Ik begrijp alleen hun ' laagste prijs garantie' niet, aangezien ze echt veruit de duurste zijn. Maar blijkbaar toch een hoop tevreden gebruikers. De andere sites moet ik nog even bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waypoint --> als je na een jaar terug komt met een GPS die gewoon niks meer doet en er helemaal niet gesproken wordt over garantie of weet ik wat, maar gewoon een nieuwe doos uit het rek gepakt wordt, het ding voor je geinstalleerd, dan mag je volgens mij inderdaad wel spreken van een goede service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...