Spring naar bijdragen

Waar Kocht Jij Je Gps?


Udoos

Aanbevolen berichten

Bij Waypoint Heerhugowaard.

Goeie service, ze nemen echt de tijd voor je. Goed advies en goede uitleg. Alleen wist de verkoper niet alles van de garmin oregon. Toen ik vroeg of je er ook mee kon projecteren, wist hij niet wat ik bedoelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn eerste GPS een jaar of 8 geleden via iemand anders in Amerika gekocht, geen idee bij welk bedrijf. Heef altijd prima gewerkt.

Begin 2011 een Oregon 450 bij 4launch gekocht. Gewoon omdat hij daar het goedkoopste was en het een Nederlands bedrijf is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties! Het is de Dakota 20 via de gpsshop.nl van cool blue geworden. Waarom? Die kon het snelst leveren en was het bijna het goedkoopst. Gisteravond besteld en vandaag binnen, dus tevreden over de snelle service!

Nu nog uitvinden hoe die ingesteld moet worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut mee eens! Alleen is die 190 euro ex verzendkosten a 8,95 ofzo en was de levertijd iets langer. Maar dit was juist de reden dat ik dit topic startte. Er is zoveel mogelijk op internet dat ik het niet goed meer wist en gewoon nieuwsgierig was waar en waarom anderen hun gps besteld hebben. Heeft toch ook weer wat nieuwe mogelijkheden gegeven :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Twentse mug: ?? Je cacht ook met je telefoon? Ik tot nu toe ook en dat bevalt heel goed, alleen loop soms tegen de beperkingen aan in bijv het bos.

Heb gekeken bij waypoint, daar kan ik evt bestellen via een mailtje. Ik begrijp alleen hun ' laagste prijs garantie' niet, aangezien ze echt veruit de duurste zijn. Maar blijkbaar toch een hoop tevreden gebruikers. De andere sites moet ik nog even bekijken.

 

Een Galaxy S2 is net zo nauwkeurig als een normale GPS. Vandaag heb ik met een groepje een multi gelopen samen met cachers met een "normale" GPS tijdens een event in Flevoland. Conclusie: precies dezelfde nauwkeurigheid. Dus die beperkingen in het bos zijn even groot of weinig als met een normale GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...