Spring naar bijdragen

Caches Met Tussenpunten Wat Je Moet Zoeken


Leandraakje

Aanbevolen berichten

**MZLE 2011** Het Geschenk van Julius Caesar GC2NE0P (momenteel inactief, hopelijk komt deze nog terug)

Zintuigen in het Bergsche Bos GC1QNNX

En uiteraard The Game, maar die was al genoemd...

 

Ja 'Het geschenk van Julius Caesar' hebben we vorig jaar vlakna het MZLE ook gelopen en van genoten!

Wat zonde dat er weer onderdelen van de cache vernield zijn.

Blijft zot dat zoveel caches continu hersteld moeten worden, omdat anderen er niet van af kunnen blijven ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als het lukt om helemaal naar Anloo te rijden, is de Achterhoek ook te doen.

 

Dit zijn zoekcaches waar ik zo snel op kan komen:

 

De Schat van Schinderhannes (GC1JPNR) dit is de eerste die bij mij op komt, ook de leukste cache van deze omgeving

Het bos van Jonker Joost (GC35MPG) heb ik nog niet gedaan maar schijnt leuk te zijn, wel goed zoeken.

Slangenburg (GC2C5HM) coordinaten zoeken

Tandem (GC1RDBH) goed zoeken!

ROSES ARE RED (GC1PC3H) en andere Flowerpowers caches

Sprakelcache (GC3FJF4) als de cache wordt hersteld en WP 3 niet weer verdwijnt, even afwachten

Suske en Wiske en de drijvende dichter (GC1B3WV) na de puzzel komt maar een korte multi, wel bijzonder!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog wat ideeen voor mooie multi's met fysieke punten:

  • Liebe im Krieg
  • Wordt detective cacher
  • Sesamstraatbos
  • De Machinist en de Stoker

 

Thanks!

 

De cache die je gisteravond/vanacht gedaan hebt (de wraak van de draak) ziet er trouwens ook heel erg gaaf uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben met Hemelvaartsdag ook een leuke multi gedaan, bij Oudorp. Het bunkerbos:http://coord.info/GC20RP1. Dit was voor ons voor het eerst dat we zo'n soort multi deden waarbij we echt kokertjes ed. moesten zoeken, dit vonden we, en zeker de kinderen, helemaal leuk.

We zullen dus ook zeker deze lijst in gedachten houden, heb hem opgeslagen.

Bedankt.

bewerkt door Zoekmier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank weer voor de suggesties, ik zet ze op de lijst ;-)

 

Wat betreft de wherigo Bean me up Scotty zit ik even te twijfelen of die er op hoort.

Prachtig voorbeeld van een wherigo waarbij de verrassende omgeving perfect is opgenomen in het verhaal.

Maar ... mijn man miste toen we vorig jaar deze cache liepen, juist het zoeken en vinden van fysieke waypoints.

Want ja je moet zorgen dat je op de goede plek terecht komt om grondstoffen te verzamelen,

maar zodra je met je apparaat (in ons geval mijn Android telefoon) in het juiste gebied bent, is het klaar.

Trouwens wel geniaal hoe je vervolgens met de grondstoffen aan de slag moet.

En ja, ik ben er ingetuind en moest opnieuw de weg omhoog maken :-)

 

In het begin start je wel met het vinden van bepaalde objecten, maar deze kan je niet over het hoofd zien.

En bij het laatste punt voor het eindpunt, moet je wel degelijk op een prachtig gevonden plek, op zoek naar de laatste aanwijzing die fysiek aangebracht is.

 

Dus wat twijfel of ie op de lijst hoort.

 

Edit: dubbel stukje tekst verwijderd

bewerkt door Leandraakje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Back to the future GC2QYF7

Leuk dat onze cache ook voorbij komt, maar die vind ik niet op de lijst horen. Het enige dat door ons verstopt/neergelegd is is de cache zelf, voor de rest van de route is gebruik gemaakt van aanwezige punten in het landschap. Daar moet je natuurlijk in zekere zin ook naar zoeken (en dat kan soms ook best lastig zijn!), maar er zitten geen doosjes met aanwijzingen oid verstopt.

 

Overigens geldt datzelfde voor De Ambachtsmannetjes van de Plompetorengracht. Dat is zeker ook een aanrader :thumbup: , maar niet voor op deze lijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snelcursus Braille

Badmintontoppers

Avatar en het doodshoofd

Hunt for Red October (Nachtcache)

Ik weet waar het is

De schrik van Catualium

Verflucht (ook nachtcache, in Duitsland)

 

 

(sorry, ik weet de GC-codes even niet, maar de banners staan op ons profiel op gc.com en daar kan je de caches zo aanklikken)

 

Ik heb ook al leuke ideeën opgedaan, bedankt! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Back to the future GC2QYF7

Leuk dat onze cache ook voorbij komt, maar die vind ik niet op de lijst horen. Het enige dat door ons verstopt/neergelegd is is de cache zelf, voor de rest van de route is gebruik gemaakt van aanwezige punten in het landschap. Daar moet je natuurlijk in zekere zin ook naar zoeken (en dat kan soms ook best lastig zijn!), maar er zitten geen doosjes met aanwijzingen oid verstopt.

 

Overigens geldt datzelfde voor De Ambachtsmannetjes van de Plompetorengracht. Dat is zeker ook een aanrader :thumbup: , maar niet voor op deze lijst.

 

Thanks, je hebt gelijk. Ik haal ze er vanaf en zet ze beide in mijn persoonlijke cache-wens-lijst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...