Leandraakje Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Weet iemand of er een cache lijst is met caches waarbij je bij de tussenpunten op zoek moet naar bijv doosjes en aanwijzigingen etc. Onze dochter van 7 vindt cachen best leuk, maar dan vooral wanneer er onderweg iets te zoeken valt. Voorbeelden van dergelijke caches die we gelopen hebben zijn: Rijtjeshuis Prins op het witte paard Streepjeskat Zoekt en zij zult vinden Voetzoeker Heksenjacht Zij die anders was (In Anloo) De eerste bedevaartscache Zakdoekje leggen, niemand zeggen Sara's verdriet Ultra trajectum Etc Weten jullie leuke caches met fysieke tussenpunten? Want caches waarbij je letters moet tellen of de kleur van een bordje moet vertellen vindt onze dochter maar weinig boeiend. Met een flinke afstand lopen (vandaag liep ze 19 km, een nieuw record) heeft ze niet zoveel problemen, maar ze wil graag zoeken onderweg. Alvast dank! Leandraakje Hmm zet ik in mijn slaperigheid in de titel: wat je moet zoeken ipv waar je moet zoeken, en dat kan ik helaas niet wijzigen. Stupid me ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 The Game GC23432 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 7 jaar en 19 km lopen? Ik ben jaloers. Aanrader (naast The game): Raiders of the lost ark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StarTracking Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 De Jacht Op De Gestolen Disney Schat GC1NHH8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=000c2cda-9305-4085-8a6b-fb52c9048940 (Hans en Grietje) Misschien heeft iemand een bookmarklist van dit soort caches. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
corina Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Wij vinden ook Multi's met tussenpunten het leukst. The Game is inderdaad erg leuk. Verder vonden wij deze erg leuk. Het pad der 7 zonden GC22W75 Oud Hollands ganzenbord GC1Q43D Dieven maken grote buit in lab GC2PRC8 Strooptocht Rheezerveld GC2X5V8 De schat van Schenkensheul GC11RCB De caches van Het Zwolse Bos GC1R5E4 Bokitoproof GC184C9 Vechtvallei GC2A211 Eiland in de Maas GC212DD Wat ook vaak helpt is om te zoeken naar caches met veel Favo punten. Caches met veel fysieke punten onderweg krijgen vaak een hoop favo punten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Wij vinden ook Multi's met tussenpunten het leukst. The Game is inderdaad erg leuk. Verder vonden wij deze erg leuk. Het pad der 7 zonden GC22W75 Oud Hollands ganzenbord GC1Q43D Dieven maken grote buit in lab GC2PRC8 Strooptocht Rheezerveld GC2X5V8 De schat van Schenkensheul GC11RCB De caches van Het Zwolse Bos GC1R5E4 Bokitoproof GC184C9 Vechtvallei GC2A211 Eiland in de Maas GC212DD Wat ook vaak helpt is om te zoeken naar caches met veel Favo punten. Caches met veel fysieke punten onderweg krijgen vaak een hoop favo punten. Bij welke cache hoort trouwens jouw banner: Ik heb World of Warcraft uitgespeeld? Mijn man was een tijd lang fervent WoW speler. Dus ben benieuwd welke cache hier bij hoort. Heb al wel gezocht, maar blijkbaar niet goed goed, want kan de cache niet vinden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Als je toch al eens in het Noorden komt (zoals Anloo), dan is 't Willie Wortelpad zeker een aanrader voor kinderen. In hetzelfde bos vind je ook De schat van Bommen Berend en 't Spinnenweb met erg leuke tussenpunten. En natuurlijk onze eigen Eexterhalte multi-serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Als je toch al eens in het Noorden komt (zoals Anloo), dan is 't Willie Wortelpad zeker een aanrader voor kinderen. In hetzelfde bos vind je ook De schat van Bommen Berend en 't Spinnenweb met erg leuke tussenpunten. En natuurlijk onze eigen Eexterhalte multi-serie. Dank! Ik plaats jullie aanraders (samen met die van mij :-)) in een bookmarklist http://www.geocaching.com/bookmarks/view.aspx?guid=b2277281-227a-477b-895e-4b5ef264e056 Uiteraard houd ik me aanbevolen voor meer aanraders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Duifjes Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 (bewerkt) Bij Vogelenzang: Axterix en de ontvoering van Walhalla (GC2R7NJ). Assurancetourix (de bard) is een stevige uitdaging voor velen. Het heeft ons met 2 teams (8 m/v sterk) ook een stief kwartiertje gekost. Wandeling is ca 5km door een mooi oud bos dat soms best druk kan zijn. Maar bijna overal moet iets fysiek gevonden worden. 18 mei 2012 bewerkt door Duifjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RiCoJT Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 (bewerkt) **MZLE 2011** Het Geschenk van Julius Caesar GC2NE0P (momenteel inactief, hopelijk komt deze nog terug) Zintuigen in het Bergsche Bos GC1QNNX En uiteraard The Game, maar die was al genoemd... 18 mei 2012 bewerkt door RiCoJT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
corina Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Bij welke cache hoort trouwens jouw banner: Ik heb World of Warcraft uitgespeeld? Mijn man was een tijd lang fervent WoW speler. Dus ben benieuwd welke cache hier bij hoort. Heb al wel gezocht, maar blijkbaar niet goed goed, want kan de cache niet vinden ... Deze Banner hoort bij een serie uit Spijkenisse. (GC2RAC6) Maar helaas is deze serie al gearchiveerd. De Bookmark ga ik zeker in de gaten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Striphelden; GC1GY9D Kroonjuwelen van Ede: Heidehoogheden; GC18Y1H Kroonjuwelen: De Smurfen op de Zanding; GC1900V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewijntjes Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 (bewerkt) Ik heb onlangs een nieuwe cache gelegd,wordt goed gewaardeerd. En je moet echt goed zoeken,het is FL.EUR.LAND GC2Y0VH 18 mei 2012 bewerkt door dewijntjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 18 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2012 Ik heb onlangs een nieuwe cache gelegd,wordt goed gewaardeerd. En je moet echt goed zoeken,het is FL.EUR.LAND GC2Y0VH Ik heb deze en de eerder genoemde caches opgenomen in mijn lijst. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden