Spring naar bijdragen

Eerste Cache Niet Gevonden...


jee_r

Aanbevolen berichten

het ergste is nog als je dan terug gaat en de cache vindt.....en je door de grond zakt datje hem eerder niet gezien hebt.

 

Zo stond ik zelf een keer bij een cache (van de High Tech Campus crew) en vond de cache niet. Ik bellen, uitleg gevraagd.

Ik: "geen cache te zien, alleen een stift". Hoop gelach op de achtergrond en ik door de grond zakken toe ik de 'stift' wat beter bekeek.

 

Niets is wat het lijkt bij Geocachen. Nou ja niet altijd dan toch.

 

Jan

 

En zo stonden wij in Noorwegen. Bij een kerkhof, waarbij in de hint duidelijk werd dat de cache niet ín de muur, maar in de ingang zat. Zoeken, zoeken, zoeken. Na 25 minuten een ingeving: het zál toch niet?! Maar toch: 7 bouten, maatje M8, waarvan 6 zwarte, en een RVS uitoering. 3 links, en 4 rechts. Die ene zat dus los, en konden we zo uit de balk trekken. Aan het eind van de bout, de container, met de log-rol. Hiding in plain view. Niet verstopt. En als je het weet, zó makkelijk... Maar je kijkt er zó makkelijk overheen.

 

Maar die had ook 3,5 sterren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het ergste is nog als je dan terug gaat en de cache vindt.....en je door de grond zakt datje hem eerder niet gezien hebt.

 

Zo stond ik zelf een keer bij een cache (van de High Tech Campus crew) en vond de cache niet. Ik bellen, uitleg gevraagd.

Ik: "geen cache te zien, alleen een stift". Hoop gelach op de achtergrond en ik door de grond zakken toe ik de 'stift' wat beter bekeek.

 

Niets is wat het lijkt bij Geocachen. Nou ja niet altijd dan toch.

 

Jan

 

En zo stonden wij in Noorwegen. Bij een kerkhof, waarbij in de hint duidelijk werd dat de cache niet ín de muur, maar in de ingang zat. Zoeken, zoeken, zoeken. Na 25 minuten een ingeving: het zál toch niet?! Maar toch: 7 bouten, maatje M8, waarvan 6 zwarte, en een RVS uitoering. 3 links, en 4 rechts. Die ene zat dus los, en konden we zo uit de balk trekken. Aan het eind van de bout, de container, met de log-rol. Hiding in plain view. Niet verstopt. En als je het weet, zó makkelijk... Maar je kijkt er zó makkelijk overheen.

 

Maar die had ook 3,5 sterren... ;)

 

En dat is leuk, niet verstopt, maar zo zichtbaar dat je het niet ziet. Ik zit te broeden op een toevoeging van het straatmeubilair, zo normaaal dat niemand argwaan heeft. Bijvoorbeeld een extra lantaarnpaal plaatsen. Of iets subtielers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niemand argwaan heeft. Bijvoorbeeld een extra lantaarnpaal plaatsen. Of iets subtielers.

Psssst.... Een lantaarnpaal plat leggen om daar de logrol onderuit te halen valt best op :lol1:

 

Hier in Apeldoorn is de gemeente druk met bomen kappen, de lantaarnpalen laten ze voorlopig nog staan. Maar ook een extra verkeersbord valt niet op, er staan er al zoveel. Bijvoorbeeld een bord in de bebouwde kom met maximaal 80 km. Of het blauwe bord met een man en een kind en een rode streep erdoor http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nederlands_verkeersbord_G8.svg (verboden voor pedofielen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik sommige lastig van met beginnersvragen, waarom start je dan niet een onderdeel met beginners op het forum?

Dan kan je nog beslissen als je deze stomme vragen wil oplossen of niet.

Dat bestaat al. In deze groep 'algemene vragen' zit een subgroep 'starters vragen'.

Het is aan de forumgebruikers of ze wel/niet reageren. Het maakt wat dat betreft niets uit in welk forum iets wordt gepost.

Net als veel anderen snap ik ook niet waarom er zo fel wordt gereageerd op deze vraag. 'Reageer dan niet' denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...] Bijvoorbeeld een bord in de bebouwde kom met maximaal 80 km. [...]

 

Ja en dan vooral in je eigen straat zetten, heb je een prachtig uitzicht op wat gaat komen!

 

In mijn straat is niet nodig, daar rijden de onverlaten al 80 of meer (50 toegestaan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...