Spring naar bijdragen

Souveniers


superstein

Aanbevolen berichten

Ook ik heb op 29-2 weer een nieuw souvenier gekregen. Naasr deze 'thema' souvenier heb ik er ook een aantal van Duitste deelstaten en wat staten in de USA en Canada.

Er is ook een tijdje sprake geweest van een souvenier uit Delft, maar daar verder niets van gehoord.

Maar waarom zijn er geen souveniers van bv Nederlands provincies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds het uitkomen van de 'souvenirs' zijn er letterlijk duizenden aanvragen binnengekomen bij Groundspeak.

Voor landen, provincies, regio's,(deel)staten, speciale events, caches, trails etc.

Groundspeak kan eenvoudigweg niet (op korte termijn) al die aanvragen honoreren.

Mettertijd zullen we, verwacht ik, wel wat meer diversiteit in de souvenirs zien en komt er misschien wel één voor elk land, waaronder Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pas ergens op een forum gelezen dat Groundspeak aan het werken was aan nieuwe souveniers en dat NL er ook bij zit... Maar waar heb ik dat gelezen....??? :no:

bewerkt door gamdot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banners heb je zelf controle over net als statistieken, wil je ze niet, zet je ze uit of gebruik je ze niet.

Souvenirs krijg je en je raakt ze niet weer kwijt, heb je ergens een cache gelogd en een souvenir gekregen dan hou je die ook als je de log delete.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...