Spring naar bijdragen

Hint Voor Puzzel


Bolle1961

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is niet de bedoeling om oplossingen van puzzel-caches op het forum uit te wisselen, maar je zou een e-mail kunnen sturen aan de eigenaar (pa3dgg). Als je schrijft wat je zoal gedaan hebt en waar je vast loopt is hij vast niet te beroerd om je een duwtje in de goede richting te geven.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals geschreven is het vragen om hints via het forum not done.

Maar het plaatsen van spoilers zoals in je laatste post vind ik haast nog erger! (Een spoiler is details over de oplossingsrichting of eindlocatie verklappen.)

 

Als ik de cache-eigenaar was, zou ik hier niet blij mee zijn. Maar ook als cacher vind ik het niet leuk. Ik wil graag verrast worden door de puzzel, de route onderweg of de eindlocatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bedankt voor de hint! Haha, stelletje zeurpieten met dat 'not done' gebeuren, je kan wel zeggen dat het not done is, maar je zou ook je mede-cacher is kunnen helpen!

Hij heeft zat mogelijkgheden gekregen om hulp te halen. En wordt daarmee genoeg geholpen.

Volgens mij doe je dit expres en wil je gewoon heerlijk trollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja er wordt nu gezegd wat voor soort puzzel het is. Dan wordt het er voor mensen die dit lezen en heel fanatiek zijn in het oplossen van puzzels niet leuker op.

 

Vraag altijd de legger om hulp, en anders de cachers die eerder al hebben kunnen loggen.

 

Neem aan dat dan niemand te beroert zal zijn om je op weg te helpen.

 

maar om het hier te melden is gewoon zonde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echter ook een feit dat de maker en owner van deze puzzel er op zijn pagina voor gekozen heeft dit NIET te vermelden.

En de er wordt in dit draadje ook aangegeven dat ALS de vraagsteller dat geweten had hij wel verder had geweten wat te doen.

En dat betekent dus dat hierboven door het noemen van de naam, hoe onbenullig ook, gespoilerd wordt.

Maar kennelijk willen sommigen gewoon hun eigen zin doordrijven,of snappen gewoon niet waar de crux zit.

Da's jammer.

Greetz Bloodwoosj.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens Bloodwoosj.

 

Wat ik wel jammer vind is dat er vroeger nog wel enige vorm van moderatie op dit soort topics zat. Nu mag je blijkbaar te pas en te onpas dit soort dingen doen. En zie ik zelfs de enige moderator van dit forum in een ander draadje een persoonlijke mening geven over dit onderwerp waaruit opgemaakt kan worden dat er ook niet op dit topic ingegrepen zal gaan worden.

 

Als je denkt dat een forum niet dieper kan zinken, blijkt er ineens een moderator water in het bootje te scheppen.

Hoog tijd dat de kapitein het roer stevig in handen gaat pakken.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...