Spring naar bijdragen

Munitiekisten


corina

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar 3 munitiekisten. (1 ter vervanging van onze geripte cache. 1 voor onze nieuwe cache en 1 voor de spreekbeurt van mijn dochter)

Ik dacht deze wel in een dump zaak te kunnen kopen maar die hadden nog een hele kleine staan.

Weet iemand waar je die dingen het beste kan kopen. Of heeft iemand nog 3 van die boxen over die ik kan overnemen.

Wij wonen in Spijkenisse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Corina, als je even zoekt binnen het forum dan worden er her en der ook draadjes genoemd waar men aangeeft waar ze te krijgen zijn. Misschien dat de info niet helemaal meer up to date is maar het is te proberen. Gewoon even binnen het forum zoeken op "te koop munitiekist oid". Verder kun je zo ook nog wel eens via marktplaats vinden. Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corina, als je even zoekt binnen het forum dan worden er her en der ook draadjes genoemd waar men aangeeft waar ze te krijgen zijn. Misschien dat de info niet helemaal meer up to date is maar het is te proberen. Gewoon even binnen het forum zoeken op "te koop munitiekist oid". Verder kun je zo ook nog wel eens via marktplaats vinden. Succes!!

 

 

Met de zoekfunctie vond ik dit topic.

Als ik echter gewoon topics wil lezen in dit Kopen of ruilen forum dan krijg ik bij bijvoorbeeld het subforum: 'aangeboden' maar twee draadjes en verder de mededeling dat andere topics de "leeftijdsgrens" hebben bereikt.:D

Betekent dat dat deze draadjes niet meer te lezen zijn?

Hoe werkt dat en wat is dan de grens waarbij ze kennelijk worden opgeborgen?

Het zou verklaren waarom ik meerdere topics die ik eerder zocht niet meer kan vinden.

Beetje lastig omdat ik niet altijd de zoek woorden weet om ze te vinden.

Kunnen de topics van 2010 op zijn minst gewoon te lezen zijn?

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker offtopic, maar wel een antwoord op de vraag van sivota.

Als je onderin de lijst van berichten van een forum kijkt zie je daar een donkerblauwe balk staan met daarin 'Klik hier om filter opties te tonen'

Als je daar klikt kun je zelf aangeven tot welke leeftijd je de berichten nog wilt zien.

(en ook kun je nog wat sorteeropties opgeven)

 

Alle berichten zijn echter gewoon nog steeds te zoeken via de zoekfunctie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knip

Als je daar klikt kun je zelf aangeven tot welke leeftijd je de berichten nog wilt zien.

KNIP

 

Alle berichten zijn echter gewoon nog steeds te zoeken via de zoekfunctie.

 

Ik ben boven de 18 jaar. Kan ik dan alle berichten zien? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...