Spring naar bijdragen

In The Works @ Groundspeak


Track_leader

Aanbevolen berichten

A. een volgsysteem van andere cachers (vergelijkbaar met notificatie van cachejes, tb en coins)

Hier zullen waarschijnlijk veel mensen tegen zijn, zie andere draadjes, tenzij je het als gevolgde cacher uit kunt zetten dat je gevolgd wordt.

 

B. een instelling voor het maken van een gezamenlijke kaart van nog niet gevonden cachejes van meerdere cachers, om zo een leuke route te maken en te zorgen dat alle cachers zoveel mogelijk ongevonden cachejes tegen kunnen komen.

Lijkt me een goede!

 

C. alle pagina's van geocaching.com ook in het nederlands beschikbaar maken. (nu is het maar gedeeltelijk)

Hier zijn Groundspeak en een groep Nederlandse vrijwillige vertalers al een hele tijd mee bezig. Er wordt dus al aan gewerkt. Natuurlijk zou je wel kunnen laten merken dat je er blij mee bent, en eventueel kunnen vragen of het proces nog wat versneld kan worden. Er zijn in ieder geval al meer vertalingen beschikbaar dan er nu op de site staan, maar bij de laatste update vorige week is er al wel weer veel bij gezet.

 

D. Attributes aanvullen met de 2 attribute voor hikes, <3km en <5km. (het verschil tussen 1, 10 en meer dan 10 km is wel erg groot)

Ja, dat zou een fijne toevoeging zijn!

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou het fijn vinden als je je gevonden caches kunt sorteren op andere kenmerken dan de datum waarop de cache door jou is gevonden. Bijvoorbeeld op de afstand van je thuis-locatie of de laatste log datum. Ik vind het leuk om van caches in de omgeving te zien wie ze gedaan hebben, maar om ze allemaal op de watchlist te zetten gaat me te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het goed is om als Nederlands-talige geocaching community net als de andere landen wat te laten zien.

 

Besef dan wel dat je een compromis gaat inbrengen, waar waarschijnlijk minder mensen achter staan dan de drie? ideeen waaruit het ontstaan is.

 

 

A. een volgsysteem van andere cachers (vergelijkbaar met notificatie van cachejes, tb en coins)

 

Wat mij betreft kan ik ook aan bevriende cachers vragen wat ze gedaan hebben. En als het om de leuke logjes van die paar andere cachers gaat, voldoet http://www.geocaching.nl/stats/logsvan.php prima.

 

B. een instelling voor het maken van een gezamenlijke kaart van nog niet gevonden cachejes van meerdere cachers

Die mogelijkheid, met nog veel meer wordt gegeven op de buren/seek/attrsearch.aspx

 

 

C. alle pagina's van geocaching.com ook in het Nederlands beschikbaar maken. (nu is het maar gedeeltelijk)

Voor mij niet echt van belang, en als ik sommige puzzels zie hebben mensen ook geen problemen met Aramees, Elven en Klingon, dan lijkt mij Engels helemaal geen probleem.

 

 

D. Attributes aanvullen met de 2 attribute voor hikes, <3km en <5km. (het verschil tussen 1, 10 en meer dan 10 km is wel erg groot)

 

Zou wel handig zijn, maar is ook niet van levensbelang. De mensen die dat willen aangeven kunnen ook terecht op: http://www.geocaching.nl/diy/CacheProperties.php

 

Graag de lijst aanvullen.

 

Zoals je ziet functionaliteit waar behoefte aan is, komt er toch wel. Wat dus vooral van belang is is de stabiliteit en snelheid van wat er al is. Dat kan nog aanzienlijk verbeterd worden. Liever dat dan allerlei speeltjes zoals bijvoorbeeld souvenirs.

 

Functionaliteit: Caches in een bookmark kunnen sorteren op afstand en tonen welke ik al gevonden heb.

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groundspeak pikt de (volgens hun) goede ideeen er toch wel uit, of die nu 1 of 1000 stemmen krijgen. Wellicht kan je een enkel idee er met veel stemmen doorheen krijgen, maar erg veel van hun eigen lijn afwijken zullen ze niet doen.

 

@Nu even niet: A zit er al onder ‘Follow my friends geocaching adventures’  Stemmen dus!

 

ps je identiteit is bekend.....

 

Is het belangrijk wat er staat of wie het schrijft?

 

Ps. Spreek ik mezelf nu tegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps je identiteit is bekend.....

Is het belangrijk wat er staat of wie het schrijft?

Ps. Spreek ik mezelf nu tegen?

 

Och, belangrijk....

Lachwekkend, dat soms wel...zielig...dat soms ook.

 

In mijn tijd als moderator was het soms wel vermakelijk om te zien, dat forumgebruikers onder hun "bekende" naam, soms veel behoudender regageerden, of domweg een andere mening verkondigden, dan onder een bepaald alias.

 

"Jantje" die altijd rustig, hulpvaardig, beschaafd etc. reageerde op het forum en onder de naam "Pietje" om zich heen sloeg en zich provocatief en recalcitrant gedroeg.

 

Ik heb zelfs meegemaakt, dat onder de ene naam een discussie werd gestart en men dan onder een andere naam met zichzelf in discussie ging.

Das dan wel weer lachuh...of zielig, tís maar hoe je het bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k heb zelfs meegemaakt, dat onder de ene naam een discussie werd gestart en men dan onder een andere naam met zichzelf in discussie ging.

Als je dat soort zaken in reallife doet beland je binnen de kortste keren in een inrichting.

Helaas zijn fora voor wel meer van dat soort personen wel een klankbord. Gelukkig vind ik de overlast die hierdoor wordt gegeven op dit forum reuze meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu even Niet: alle functionaliteiten die je noemt zijn voor Nederlanders (overigens ook voor een aantal andere landen) sowieso al voorhanden. Als je het echter belangrijk vindt dat dit wordt ondergebracht bij groundspeak dan moet je dit zeker niet nalaten natuurlijk. Vwb de vertalingskwestie wil ik je meegeven dat wij als vertaalteam druk bezig zijn. Per abuis is dit al overgezet naar de live omgeving en hebben we het maar zo gelaten. Geduld is in deze een schone zaak.

 

- Hemma

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps je identiteit is bekend.....

Is het belangrijk wat er staat of wie het schrijft?

Ps. Spreek ik mezelf nu tegen?

 

Och' date=' belangrijk....

Lachwekkend, dat soms wel...zielig...dat soms ook.

 

In mijn tijd als moderator was het soms wel vermakelijk om te zien, dat forumgebruikers onder hun "bekende" naam, soms veel behoudender regageerden, of domweg een andere mening verkondigden, dan onder een bepaald alias.

 

"Jantje" die altijd rustig, hulpvaardig, beschaafd etc. reageerde op het forum en onder de naam "Pietje" om zich heen sloeg en zich provocatief en recalcitrant gedroeg.

 

Ik heb zelfs meegemaakt, dat onder de ene naam een discussie werd gestart en men dan onder een andere naam met zichzelf in discussie ging.

Das dan wel weer lachuh...of zielig, tís maar hoe je het bekijkt.

[/quote']

 

Volgens mij is het topic:

 

In The Works @ Groundspeak, Dingen die we binnenkort kunnen verwachten

 

Bovenstaande bijdragen zijn storend, dus graag weer ontopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och...als jij de moderator uit wilt hangen...mijn zegen heb je.

 

Hoe was dat spreekwoord ook weer? iets met een balk in je eigen oog.....en een splinter in die van de ander? ;)

(dat laatste is geen knipoog hoor, maar een splinter)

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het niet fijn zijn als ze die lelijke edit regel in n logje iets anders presenteren?

 

Samen met Geebheart heb ik daar net over gesproken. Soms kom je nl. tot ontdekking dat je logje iets aangepast zou moeten worden om wat voor rede dan ook. Wij vinden die edit regel zo lelijk. Het zou misschien wat simpeler en minder lelijk kunnen.

bv. edit @ 16-11-10 by Viervoeter

 

Ik was al van plan om hulp te gaan vragen in de engelse taal om een voorstel in de feedback hierover te schrijven maar nu ik jouw idee zie n.e.n. schrijf ik het hier maar even onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k heb zelfs meegemaakt, dat onder de ene naam een discussie werd gestart en men dan onder een andere naam met zichzelf in discussie ging.

Als je dat soort zaken in reallife doet beland je binnen de kortste keren in een inrichting.

Helaas zijn fora voor wel meer van dat soort personen wel een klankbord. Gelukkig vind ik de overlast die hierdoor wordt gegeven op dit forum reuze meevallen.

Als je transparant bent en van mening verandert dan heet dat "voortschrijdend inzicht".

Ik zal de ggz, waar ik werk, niet gaan verdedigen. Wel wil ik kwijt dat onze clienten niet worden opgesloten als dwangmiddel of sanctie, (zeker niet om een meningsverschil), ze hebben gewoon onze hulp, ons respect, en onze waardering nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil toch even een voorstel indienen, helaas komt mijn engels niet verder dan "Hello" dus wie wil dit voor mij vertaalen?

 

Idee

Afbeeldingen invoegen in WYSIWYG editor.

Afbeeldingen in de beschrijving van een cachepagina stoppen zonder HTML. Dus met de WYSIWYG editor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...