Spring naar bijdragen

In The Works @ Groundspeak


Track_leader

Aanbevolen berichten

Het Feedback systeem werkt redelijk, alleen zie ik de nederlandse geocachers niet vaak in de discussie. Je merkt dat sommig zaken het halen door de inbreng van sterke landen, Czech republic, Duitsland, USA. zie ook deze lijst http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/topics/76351-how-can-we-improve-the-geocaching-web-site-/filter/accepted Blijkbaar denken mensen dat een praatje met Bryan Roth bij de buren genoeg is of een posting hier in het forum en een uitgebreide discussie die dan uiteindelijk stopt. Gelukkig zie ik een aantal bekende en nieuwe namen op de feedback site met voorstellen die dan ook weer gedragen worden door "buitenlanders"

 

Dus wil je wat aangepast zien ga naar de feedback site, heb je problemen met de Engelse taal. Stuur een PM zou ik zeggen en ik wil je graag helpen.

 

JK

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben van mening dat zo'n feedback systeem niet de oplossing is. Er worden zoveel goede ideeën aangeboden, maar zoveel wordt weggewuifd door geocaching.com.

Nee, als ze mijn echt willen overtuigen dat ze naar ons luisteren moeten ze toch echt wat anders doen dan zo'n feedback systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom maar met suggesties...................

Hier alvast ééntje die nog wat stemmen nodig heeft (nu het GS forum er uit ligt, ze de final coords meesturen met de notifications, ...):

 

try-a-server-update-on-a-seperate-system-or-page-before you upload this update onto the main server

bewerkt door DanPan
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mening dat zo'n feedback systeem niet de oplossing is.

Via het Feedback systeem zijn toch al wat issues opgelost geraakt (bv. de notes bij de WPs, "Privé cachenotitie"/2-de kaartje wanneer je NL als taal kiest, ...) maar andere worden dan weer niet aangepakt (bv. "Show hidden WPs" by default bij een printfriendly afdruk)

 

Het feedback systeem is hiervoor niet de oplossing, maar wel het ENIGE systeem op vandaag waar GS naar luistert.

 

Dus stemmen en gebruiken maar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie het nog niet weet, Nederlanders schreeuwen vaak in eigen buik, daar buiten zijn ze vaak heel stil, zal hier ook zijn.

Volgens mij zijn ze hier niet anders, lees de discussies hier daar maar eens daarop na.

 

kom dan zelf eens met een voorstel of gefundeerde opmerking..... of is dat te moeilijk :)

 

ps je identiteit is bekend.....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie het nog niet weet, Nederlanders schreeuwen vaak in eigen buik, daar buiten zijn ze vaak heel stil, zal hier ook zijn.

Volgens mij zijn ze hier niet anders, lees de discussies hier daar maar eens daarop na.

 

Tja en dan heb je ook nog mensen die dan daar weer constant commentaar op leveren, maar zelf helemaal niets toevoegen.

Hooguit bereiken ze met hun negativiteit dat anderen zich mogelijk terug trekken, omdat hun idee al de grond is ingeboord.

Je moet het dan maar durven om je nek uit te steken

Erg stimulerend !

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat is nu juist wat ik bedoel, niet iedereen zal daar gebruik van maken, dus vele stemmen worden nooit gehoord.

Maar die personen hebben we een gedachte, waar moeten zij die kwijt, hier of ergens anders, als daar niets mee gedaan wordt, is het dus een eenzijdige oplossing.

Zelf ben ik een voorstander van iets, waar de gegevens verzameld worden en dan naar GS worden doorgegeven, denk dat je dan een veel groter geheel dient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde eigenlijk meer dat we elkaar, bijvoorbeeld op dit forum, wat meer de ruimte kunnen geven en niet elk goed idee meteen negatief te gaan zitten bekritiseren.

Elkaar bevragen om zo tot een ontwikkeling te komen en helpen i.p.v. in elk draadje met opmerkingen te komen die er eigenlijk niet toe doen, maar wel een stempel zetten op de sfeer.

Zo vind ik de uitgestoken hand van Track_Leader om te helpen bij het Engels een uitstekend idee en de opmerkingen dat 'het feedbacksysteem niet de oplossing is' of dat 'Nederlanders schreeuwen...' etc. niet echt bijdragen.

 

Mogelijk ga ik Track_Leader binnenkort wel even vragen om mij te helpen bij het formuleren van een voorstel, want ook al beheers ik de taal, het kan geen kwaad als er even iemand mee kijkt.

Kijk, dat vind ik nu fijn

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het goed is om als Nederlands-talige geocaching community net als de andere landen wat te laten zien.

Mijn idee is om eerst te polsen en op het Nederlandse forum en dan deze door te zetten naar het feedback van geocaching.com, om zo het slagen (mogelijk) te vergroten, door hier eerst het onderwerp onder de aandacht te brengen en mensen te stimuleren om hun stem actief uit te brengen op het feedbacksysteem van gc.com

 

Als ik snel denk zijn er wel een aantal zaken die misschien handig zijn bv:

A. een volgsysteem van andere cachers (vergelijkbaar met notificatie van cachejes, tb en coins)

B. een instelling voor het maken van een gezamenlijke kaart van nog niet gevonden cachejes van meerdere cachers, om zo een leuke route te maken en te zorgen dat alle cachers zoveel mogelijk ongevonden cachejes tegen kunnen komen.

C. alle pagina's van geocaching.com ook in het nederlands beschikbaar maken. (nu is het maar gedeeltelijk)

D. Attributes aanvullen met de 2 attribute voor hikes, <3km en <5km. (het verschil tussen 1, 10 en meer dan 10 km is wel erg groot)

 

Graag de lijst aanvullen, waarna ik een poll ga maken om een of twee issue's door te zetten naar het feedbacksysteem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...