Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste mensen,

Wilde vandaag een Geo D 'or toekennen. Heb inmiddels 68 caches gelogd. Binnen Geocaching.com staat dit ook als zodanig geregistreerd. Echter op de pagina om Geo D'ors toe te kennen staat het aantal op 54. Een aantal dat we reeds lang overschreden hebben. Alle find logs staan goed geregistreerd. Wat is er fout? groet de Murgjes

Geplaatst

Kortom, het kan even duren voordat de aantallen kloppen. Soms komt ook voor dat je een cache hebt gelogd, deze een Geo D'or wil geven, en de site simpelweg zegt dat je 'm nog niet hebt gevonden (...maar ik stond er vanmiddag echt mee in m'n handen :crybaby: )

Beste oplossing, paar daagjes wachten. De cache loopt niet weg en de Geo D'or ook niet.

• Top! 1
  • 2 years later...
Geplaatst

Ik heb onlangs over hetzelfde onderwerp een ticket aangemaakt ( in werkelijkheid 1237 gevonden, volgens de teller van GC.nl slechts 19) en kreeg dit antwoord:

Beste geocacher
Helaas zijn sinds langere tijd alle faciliteiten buiten het forum om onbruikbaar.

Ik weet niet wat het betekent, maar ik denk dat ik er geen tijd is ga steken.

Geplaatst

[...]

Goed plan! Volgens mij doet niemand dat meer namelijk!

Geplaatst

Dat betekent dat alleen het forum nog werkt. Niet zo moeilijk toch.

Alle andere functionaliteiten van deze site worden niet meer onderhouden.

Deze waren vroeger belangrijk en typerend voor deze site maar inmiddels zijn ze allemaal door groundspeak overgenomen.

Ik ben blij dat dat nu eerlijk wordt vermeld.

Geplaatst

Nog beter ware het, als op het inlogscherm van geocaching.nl al die nutteloze opties gewoon worden weggehaald...... Het is als "De Supermarktgigant", die buiten met fruit adverteert en binnen alleen drie zakken aardappelen heeft liggen....

• Top! 2
Geplaatst (bewerkt)

Nog beter ware het, als op het inlogscherm van geocaching.nl al die nutteloze opties gewoon worden weggehaald...... Het is als "De Supermarktgigant", die buiten met fruit adverteert en binnen alleen drie zakken aardappelen heeft liggen....

met onderaan het reclamebord "alleen geldig op zaterdag en zondag, 4 & 5 juni 2011"

Ik snap dit echt niet. Dat je niets meer aan de site wil doen, oké. Maar de nieuwste informatie op de home-page is meer dan een jaar oud. Voor nieuwe bezoekers niet echt aantrekkelijk, om over de verwarring, van de niet werkende links maar niet te spreken.

Maak een nieuwe home-page met alleen de ( huidige? ) werkende links en vul de rest op met links naar uitleg op GC, cache-foto's, buienradar, weersvoorspelling.......

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Zelfs het logo van Groundspeak is al verdwenen....

Dat komt omdat geocaching.nl het logo niet meer op de site mag hebben van Groundspeak en ze de datalicentie niet meer hebben.

Geplaatst

Zelfs het logo van Groundspeak is al verdwenen....

Dat komt omdat geocaching.nl het logo niet meer op de site mag hebben van Groundspeak en ze de datalicentie niet meer hebben.

Dus met andere woorden *.nl heeft niks meer met * .com te maken ??

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...