Spring naar bijdragen

En We Hebben Een Winnaar !!!


Bloodwoosj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het lijkt me verschrikkelijk om te doen. Na 5 caches achter een zelfde soort paaltje ben ik al helemaal gaar van het op- en afstappen (zou ook in- en uitstappen kunnen zijn, nog erger...), en oprollen van de logrolletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou weggelegd zijn voor FRLK, die plakt immers zijn Friese vlag op de cache i.p.v in het logboekje!

En dan win je heel veel tijd :lol1: !

Of een aangepast voertuig met een treeplank om op te staan, ga ook snel. Geen pen, maar een stempel. Nog sneller.

Nee, nog beter, gewoon een vuilniswagen, kan je achterop staan en de micro's direct ingooien na de vondst. Ruimt mooi op!

evert-papierophalers.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, en dan heb je er vier jaar over gedaan om 1000 caches te vinden. Bloed, zweet en tranen, honderden kilometers gewandeld en gefietst, uren gepuzzeld en dan gooi je er 1000 van die prutscaches tegenaan. Geef mijn portie maar aan fikkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de kaart zo bekijk is mijn eerste reactie "daar zou ik wel zin in hebben..." Al is het alleen maar om 24 uur met een paar gelijkgestemden op pad te zijn, 'fast food' eten, grappen maken (one-liners want voor een echte grap is geen tijd), kijken hoeveel x ik mijn naam kan schrijven met 1 pen, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon simpel ;

 

Alien Highway ?

Waarschijnlijk zijn ze gewoon van punt naar punt gebeamed.

B)

De Jeep ging mee om ze bij het laatste punt weer op te pikken en onopvallend naar huis te brengen.

:wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Sjappoo...

Stelletje sjappoos, dat zijn het wel ja. Anyway, 24 uur lang iedere 1,5 minuut dezelfde handeling verrichten lijkt mij nogal dwangmatig gedrag. Misschien hadden ze hun pilletjes niet geslikt die morgen?

 

Verder zijn het geen gewone micro's die hier liggen. Het zijn waarschijnlijk speciale doosjes op lichtmasten o.i.d.. Die klap je open, drukt een stempel op het logboekje en gaat weer verder. Niks verstoppen, niks logrolletje oprollen, niks terugstoppen.

 

Saaaaaiii!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik vraag me dan weer af:

- hoeveel fotorolletjes heb je gebruikt voordat je ging cachen?

- zou je ook 1000 caches in 1 dag kunnen neerleggen?

- Hoe lang doe je er over om zoveel cache-pagina's te maken?

 

- Leuk werk ook: reviewen van 1000 dezelfde caches!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

parreg eens ???? :thumbup: en dan ga ik ook mee en nemen we prof. X ook mee.

 

Laat me even weten wanneer jullie boeken? Doe graag mee!

GeoTeeth :tooth:

Kijk, als jij de reis voor je rekening neemt wil ik wel schrijven die dag :dribble: !!!!

En laten we dan wat langer blijven in die woestijn en deze, GC28XGB, doen. Want die schiet er bij in tussen al die tradies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...