Spring naar bijdragen

Forum Vernieuwd


Le Comte

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel een heel erg leuke ontwikkeling, dit nieuwe forum. :thumbup:

Is het de start van de gehele vernieuwing van de site, waar zo lang naar uitgekeken is?

De kreukeltjes zullen wel snel worden gladgestreken.

 

Heeft iemand trouwens zijn postvakje al gevonden?

Dat kan ik ook even niet vinden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heeft iemand trouwens zijn postvakje al gevonden?

Dat kan ik ook even niet vinden :D

Rechtsboven zie je je inlognaam staan, en rechts daarvan een naar beneden wijzend pijltje. Klik daarop en kies "Messenger".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand trouwens zijn postvakje al gevonden?

Dat kan ik ook even niet vinden :D

Rechtsboven zie je je inlognaam staan, en rechts daarvan een naar beneden wijzend pijltje. Klik daarop en kies "Messenger".

 

Daar zat ik ook net te kijken. Het lijkt me dat het iets anders is. Ik mis daar ook de bewaarde berichten. En hoe stuur je een bericht. Ik ga maar eesn verder zoeken.

Ziet er verder mooi uit en ja niet alles kan en gaat in 1 keer goed. Het lijkt het dagelijks leven wel.

Goede en postitieve opmerking van Sivota.

 

Inmiddels gevonden,linker pijltje kom je bij je postvakje, met daarin ook bewaarde berichten.

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar hopen dat DHZ en in het bijzonder de Geo d'Or -afdeling snel wordt aangepast.

Afgeloepn weekend hebben we twee prachtige multi's gelopen die een er allebei eentje verdiend hebben, ze zijn ook toegezegd, maar we kunnen ze nu niet toekennen. Best een beetje sneu.... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel een heel erg leuke ontwikkeling, dit nieuwe forum. :thumbup:

Is het de start van de gehele vernieuwing van de site, waar zo lang naar uitgekeken is?

De kreukeltjes zullen wel snel worden gladgestreken.

 

 

 

het is inderdaad wel mooi allemaal, maar op deze manier gaat het niet " van ons" worden. Daarmee bedoel ik.... door halve vertaling van de interface, spullen er op hebben staan die misschien niet gebruikt gaan worden, verandering van inloggen en het niet beschikbaar hebben van de functies op de gc.nl site zelf. Draagt niet bij aan de feestvreugde. Er is op dit moment keuze zat om ergens je informatie te halen dus moet je je positief onderscheiden als website.

 

Kortom het kan beter....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Postvak gevonden, bedankt voor de hulp. :rolleyes:

 

Track_leader, in essentie heb je wellicht gelijk, maar ik vind het nog wat vroeg om daarover te oordelen.

Ik ga er nu maar even vanuit dat dit het begin van een positieve vernieuwing is.

Wanneer het te lang stagneert of het eindresultaat teleurstelt dan is er nog tijd genoeg om te mopperen.

 

Het zal wel een hoop werk zijn en hier zit niet een betaald team dat full time met alles bezig kan zijn.

E.e.a. zal nog wel een tijdje duren, maar ik hoop toch steeds wat nieuws te ontdekken, ook aan de rest van de site.

Ik wacht daarom nieuwsgierig af .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het overzetten kost wat meer tijd omdat het een nieuwe versie van de forumsoftware is. Veel is daarvoor nog niet beschikbaar in het Nederlands en moet dus allemaal handmatig worden gedaan. Dat is gewoon even wat werk. Ook de koppeling tussen het forum en de site moet handmatig worden aangepakt.

De leverancier was ook een dag te vroeg met oplevering en installatie van het forum dus veel moet nu live gebeuren waaronder de layout etc.

 

Gun de programmeurs even de tijd, het is een aardige klus. Het leuke er van is dat je nu "live" kunt zien hoe het forum haar vorm krijgt.

 

Persoonlijk ben ik erg te spreken over de mogelijkheden en het uiterlijk en ben er zeker van dat we er uiteindelijk op vooruit zullen gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben, nu na een dagje, toch ook wel te spreken over het uiterlijk.

Maar wat ik echt niet begrijp is dat er zo van het ene op het andere moment 'live' wordt gegaan.

Zelf heb ik ook (een paar) hobby sites met slechts enkele bezoekers, maar toch heb ik al deze sites dubbel staan.

 

Eén live versie en één ontwikkel versie.

Eerst verander ik e.e.a. in de onwikkel versie en pas als ik tevreden ben gaat alles over naar de live versie.

 

Zo moeilijk is dat toch niet? Het duurt wat langer, dat wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen, het is jullie inderdaad niet ontgaan dat er een major upgrade van het forum heeft plaatsgevonden.

Omdat we hiervoor afhankelijk waren van de leverancier konden we niet op tijd communiceren wanneer dat zou gebeuren, ze waren er namelijk veel eerder bij dan we verwachtten...

 

Wat betreft de problemen, dit forum is dusdanig veranderd, dat alle oude functionaliteit blijkbaar omgeprogrammeerd moet worden. Hier wordt nu aan gewerkt. De door jullie genoemde problemen zullen dan ook één voor één verholpen worden. Prioriteit lag namelijk (uiteraard) bij de werking van het forum zelf.

 

Dus problemen mogen gemeld worden, doe dat aub via ons ticket systeem. Wij zien ook niet alles...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind, dat het er allemaal gelikt uitziet. Wellicht, dat nog niet alles werkt zoals het moet werken, maar ik neem aan, dat men hier hard aan werkt en dat het over een paar weken allemaal flitsend werkt. Je moet meegaan met je tijd en dat doet men hier!

 

Dus, allemaal een beetje geduld en dan gaat het vast helemaal goed komen. Succes!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...