Spring naar bijdragen

List Newest In The Netherlands


brouwertjes

Aanbevolen berichten

Ligt het nou aan mij of is bij de update de optie 'list newest in the Netherlands' waarbij je een overzicht van alle nieuwe caches in Nederland incl events kreeg dusdanig is veranderd dat je nu alleen per provincie kan kiezen en ook nog eens een beperkt overzicht krijgt, of zit dat nu onder een andere knop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu kan/moet je dus bij je eigen caches je provincie toevoegen. Heb als proef een cache van mezelf de provincie friesland opgegeven. Als je nu de zoek functie invult met friesland vind je gewoon een "oude" cache van mij. Die zoekfunctie is inderdaad een verslechtering!

Of je moet zoeken vanaf je coördinaten?

bewerkt door Tornado Bram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is op de chat van de buren met die dude van GS voorbij gekomen.

Blijkbaar moet je nu op iedere cache die je aanmaakt/edit de provincie instellen. Voor alle recent geviewde caches is dat dus niet gebeurd. En dan staan ze dus niet in je land/provincie lijstje.

 

Eigenlijk zou GS een soort van -alle provincies- optie moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zou GS een soort van -alle provincies- optie moeten hebben.

 

En nog een lijst alle landen of zo, ik bedoel provincie Antwerpen is voor mij veel dichterbij dan Groningen.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een tip. Voeg in je profiel ook je provincie toe (eerst als land VS kiezen, en dan weer Nederland, dan wordt de lijst met provincies bijgewerkt) Dan krijg je meteen een link newest caches in <provincienaam>. En ben je af van het tussenscherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een tip. Voeg in je profiel ook je provincie toe (eerst als land VS kiezen, en dan weer Nederland, dan wordt de lijst met provincies bijgewerkt) Dan krijg je meteen een link newest caches in <provincienaam>. En ben je af van het tussenscherm.

Heb de provincienaam toegevoegd aan mijn profiel. Maar krijg nog steeds het tussenscherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Search all" komt eraan volgens onderstaand bericht op de feedback pagina :beerchug:

 

Nate Irish, (Official Rep), commented 2 minutes ago

The "--Search All--" option was neglected, but not on purpose. We will add it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...