brouwertjes Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Ligt het nou aan mij of is bij de update de optie 'list newest in the Netherlands' waarbij je een overzicht van alle nieuwe caches in Nederland incl events kreeg dusdanig is veranderd dat je nu alleen per provincie kan kiezen en ook nog eens een beperkt overzicht krijgt, of zit dat nu onder een andere knop?
kalkendotters Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Dat komt omdat er nu provincies zijn toegevoegd; helaas is het daarmee dus niet meer mogelijk om heel NL te bekijken. En aangezien het alleen voor nieuwe caches ingesteld wordt, vindt je daarmee dus zo goed als geen cache meer. Goede verbetering dus :-(
brouwertjes Geplaatst 29 juli 2010 Auteur Geplaatst 29 juli 2010 (bewerkt) Ik zie met de country/state selectie zelfs helemaal niks. Das knap balen 29 juli 2010 bewerkt door *BaJo* onnodig quoten, bericht staat erboven
Fire5 Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Welke cacher heeft dat nu weer voorgesteld? Balen hoor.
kalkendotters Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb het maar even aangekaaart op de feedback site http://feedback.geocaching.com/geocaching/...e_notes_7_28_10 hopelijk doen ze er iets mee
Tornado Bram Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 (bewerkt) Nu kan/moet je dus bij je eigen caches je provincie toevoegen. Heb als proef een cache van mezelf de provincie friesland opgegeven. Als je nu de zoek functie invult met friesland vind je gewoon een "oude" cache van mij. Die zoekfunctie is inderdaad een verslechtering! Of je moet zoeken vanaf je coördinaten? 29 juli 2010 bewerkt door Tornado Bram
Bloodwoosj Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Naar aanleiding van dit berichtje (bedankt!) zojuist bij mijn eigen caches ook de provincies toegevoegd, maar helaas voor de statistici, met gearchiveerde caches van jezelf gaat dat niet meer. Jammer. Greetz, Bloodwoosj.
Itserik Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Dit is op de chat van de buren met die dude van GS voorbij gekomen. Blijkbaar moet je nu op iedere cache die je aanmaakt/edit de provincie instellen. Voor alle recent geviewde caches is dat dus niet gebeurd. En dan staan ze dus niet in je land/provincie lijstje. Eigenlijk zou GS een soort van -alle provincies- optie moeten hebben.
technetium Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Eigenlijk zou GS een soort van -alle provincies- optie moeten hebben. En nog een lijst alle landen of zo, ik bedoel provincie Antwerpen is voor mij veel dichterbij dan Groningen. Tc
technetium Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Nog een tip. Voeg in je profiel ook je provincie toe (eerst als land VS kiezen, en dan weer Nederland, dan wordt de lijst met provincies bijgewerkt) Dan krijg je meteen een link newest caches in <provincienaam>. En ben je af van het tussenscherm.
Mon-Roe Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Ze zijn bij Nederland Search All vergeten toe te voegen, dit staat namelijk wel bij Belgie en Duitsland. Je kan daar kiezen voor alle provincies of elke provincie afzonderlijk
Itserik Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Ergens vind ik het wel ff mooi zo'n lege lijst met newest caches. Ipv van bijna 1,5 pagina door te moeten scrollen...
Tornado Bram Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 Nog een tip. Voeg in je profiel ook je provincie toe (eerst als land VS kiezen, en dan weer Nederland, dan wordt de lijst met provincies bijgewerkt) Dan krijg je meteen een link newest caches in <provincienaam>. En ben je af van het tussenscherm. Heb de provincienaam toegevoegd aan mijn profiel. Maar krijg nog steeds het tussenscherm.
Melusine Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 "Search all" komt eraan volgens onderstaand bericht op de feedback pagina Nate Irish, (Official Rep), commented 2 minutes ago The "--Search All--" option was neglected, but not on purpose. We will add it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden