Spring naar bijdragen

Lange Afstand Cache Route


Rovel

Aanbevolen berichten

Als het moet dan kan ik 40 kilometer vanaf Emmen, richtig Delfzijl ook nog wel een cache onderhouden.

Gemakkelijker zou zijn als je forumlid en cacher JanDeBehanger vraagt. Die zit in omgeving Assen en dat is op de fiets ongeveer 40 kilometer van Emmen.

kijk zo worden de gaten toch gedicht in het noorden,nu nog eentje tussen assen en delfzijl.

ik weet dat er in hoogezand en omstreken ook een paar geocachers zitten maar wie dat zijn al sla je mij ........

 

als die ook zo vriendelijk waren om een steentje bij te dragen is dat probleem helemaal opgelost.

en als er helemaal niemand is dan denkt twinlife nog wel even heel goed na of hij 30 of 40 km onder delfzijl nog eentje onderhout.

 

 

gr twinlife (die nu effe niks weet te schrijfen) :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als je forumlid en cacher JanDeBehanger vraagt.

Ik denk dat JanDeBehanger dit zo wel leest en dat hij zich wel meldt, als hij er wat voor voelt.

 

Toch? JanDeBehanger?

Goh, ik had op 17 januari 2004 al gemeld dat JandeBehanger wel iets in Assen kon regelen.

 

Ik hoef toch niet perse mee te discussiëren!

Als jullie het er overeens zijn dan ga ik wel aan het werk.

Ik ken de fietspaden in omgeving van Assen wel.

In die tijd dat ik in Groningen op school zat was het voor mij een sport om met m'n motor (XL500R) via zoveel mogelijk zandwegen van Hooghalen naar Groningen te gaan.

Ha de omgeving is wel bekend!

 

Roep nog maar weer eens keer als jullie het er over eens zijn!

 

JandeBehanger plaatst een cache in omgeving Assen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik had op 17 januari 2004 al gemeld dat JandeBehanger wel iets in Assen kon regelen.

 

Ik hoef toch niet perse mee te discussiëren!

Als jullie het er overeens zijn dan ga ik wel aan het werk.

Nou niet direct gaan chagrijnen Henk :P

 

17 januari is ver terug voor een kort geheugen hoor.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble:Gna gna gna hoe komt die behanger toch zo snel te weten dat het over hem gaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had op 17 januari 2004 al gemeld dat JandeBehanger wel iets in Assen kon regelen.

Mijn excuses meneer Jan, maar dat ben ik blijkbaar vergeten.

 

Dus WE KUNNEN. Er zit nog wel een gaatje tussen Dwarreltje (Hoenderloo) en Leo Krabbendam (Rijssen), maar ik denk dat we dat t.z.t. wel opvullen.

 

De route gaat lopen van Breda naar Delfzijl (jammer Twinlife, maar we moeten ergens stoppen.)

 

Het is nu zaak dat iedereen een eigen trajekt maakt van maximaal/ongeveer 40km.lang, dat aansluit op dat van zijn voorganger. Nog een keer op een rijtje, te beginnen vanaf Breda:

Franky639, Delta123, Lex en Leo Team, Geo Hoppers, Skansken, Dwarreltje, Leo Krabbendam, Vechtdal, Kruimeldief, JandeBehanger, Twinlife.

 

Als je zeker bent van het eindpunt van jouw trajekt, geef de coördinaten daarvan dan zo spoedig mogelijk door aan hem die na jouw zijn trajekt moet leggen.

 

Tevens mag je nadenken waar je de cache wilt leggen. Hij mag niet verder dan 1 uur tot 5 kwartier lopen van een overnachtingsplaats verwijderd zijn. Overnachtingsplaats is camping, pension of hotel, maar een combinatie van deze drie is nog mooier.

 

De overnachtingsplaats zal dus het eindpunt van je trajekt zijn, want hoe ziet de dag van een LACRcacher er heel globaal uit: fietsen - overnachting regelen en bagage onderbrengen - cache zoeken.

 

Geef a.j.b. ook aan mij door: de lengte van jouw trajekt, de coördinaten van begin- en eindpunt en de locatie van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is, dat, volgens de opgave van trajektafstanden de afstand Biesbosch - Woerden te lang is (45 km) en de afstandf Driebergen - Hoenderloo ook te lang is (80km).

Nu Geo Hoppers zich hebben aangemeld, kunnen we proberen om, nu we een extra cacheplaatser hebben, deze afstanden in te korten. Daarom moeten we weer even een stapje terug doen en inventariseren.

 

Geo Hoppers hebben aangegeven in Bilthoven iets te kunnen plaatsen. Die komt dus tussen jou en Skansken in, zodat jullie wat kunnen opschuiven.

Het gaat nog steeds niet om de exacte locatie van jouw cache, maar waar jouw TRAJECT komt te beginnen, als het traject van Geo Hoppers bij Bilthoven begint, uitgaande van 40 km. In deze is even niet belangrijk waar het trajekt dat voor jou zit zal eindigen.

Dit ga ik even snel voor je uitzoeken, maar ik ben het niet vergeten! Kon alleen even twee dagen niet op internet en kom hier vandaag nog of anders morgen nog op terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil meedelen dat mijn cache er (net) iets anders uitziet als dat Rovel nu schetst.

 

Het is een fietstocht van Breda naar Dordrecht. De cache ligt ergens onderweg. waarschijnlijk maar een paar meter uit het fietspad.

Daarna loopt de tocht verder naar het startpunt van de volgende. aan het laatste stuk liggen enkele slaapgelegenheden. Die zullen ook vermeldt worden.

 

Gewandeld wordt er niet. Niet in mijn cache. Er wordt gefietst.

Kan je je er niet in vinden... discusieer erover !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yahoo? kan het niet op een besloten afdeling van dit forum?

Hum, 't is maar een idee hoor.

Het besloten gedeelte van het forum kom ik niet op, want ik heb geen wachtwoord.

Enne het is maar een voorstel.

Ik vond dit wel aardig, want je kunt het zo aanmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nodig ik eenieder uit om de discussie voort te zetten op

Ach, men mag best weten hoe de route gaat lopen. Weten en doen zijn twee aparte zaken.

 

Twee nadelen om naar Yahoo te gaan is, is dat eventueel nog geinteresseerde aspirant cacheplaatsers het LACR fenomeen niet opmerken en dat waardevolle tips van anderen niet worden gegeven.

En ik zou niemand willen verplichten naar Yahoo over te gaan.

 

Overigens zou het kunnen zijn, dat we met onze berichten te veel beslag leggen op het forum. Dan zou het wel een overweging kunnen zijn om naar Yahoo over te stappen. Mochten wij inderdaad het forum te veel 'misbruiken', dan wil ik de administrator/moderator uitnodigen ons te verzoeken voor verdere ontwikkelingen van de LACR van dit forum af te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, richting t Gooi was dus de verkeerde kant op, dus dan maar richting Hoenderloo/Apeldoorn.

Uitgaande van mijn startpunt Bilthoven, ben ik bang dat Hoenderloo een te grote afstand gaat worden. Hemelsbreed kom ik al op 62 km. Zijn Barneveld, Lunteren of Ede wellicht alternatieven? Ik weet niet of er mensen zijn, die ongeveer vanf die plaatsen het verdere traject kunnen oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, maar even, om nog maar eens met een knuppeltje te gooien.

In het zuiden van Nederland, werken bepaalde wandelroutes met zogenaamde netwerkpunten. Je kunt dan bepaalde trajecten wandelen tot het volgende netwerkpunt, en vandaaruit naar een willekeurig ander netwerkpunt. Is zoiets misschien ook mogelijk met deze cache? Dat je dus een soort netwerk-fiets-cache gaat krijgen? Ik kan me namelijk het volgende zo voorstellen;

Gezin/groep start in de omgeving van het thuisfront, of een ander startpunt dichtbij NS-station, op de fiets met de dichtstbijzijnde netwerkcache. Na voltooiïng overnachten ze ergens in de buurt, en gaan de volgende dag verder met een aansluitende netwerkcache. Of nemen een dagje rust om de omgeving af te struinen. Zo kun je dus een weekend, week, vakantie, lekker bezig zijn. Op deze manier zou de mogelijkheid open kunnen blijven staan om onder deze netwerk-fiets-cache, nieuwe trajecten, aansluitend natuurlijk, aan te melden. Waardoor er steeds meer zijtakken ontstaan. Of wordt dit dan te groot en onoverzichtelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...