indiana Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank voor de leuke reacties. Op de buren waren ze ook tevreden We hadden (helaas) niet de mogelijkheid om mee te gaan op cachetocht, anders hadden we dat zeker gedaan! We zijn inderdaad low budget, dus geen subsidies e.d. Vandaar dat het 'roeien is met de riemen die we hebben'. De uitzending zal een dezer dagen op de website van Family7 komen, en kan bekeken worden zonder lidmaatschap. We zijn nog wat aan het zoeken naar het juiste concept qua opbouw/gasten/presentator, dus kijk gerust volgende week weer Ps. Dit item was puur voor human interest dus hoefde niets met het christendom te maken te hebben Hallo Mark, Bedankt voor jullie hartelijke ontvangst. Erg leuk om het reilen en zeilen binnen een studio zoals die van jullie eens mee te mogen maken. Het item geocaching was inderdaad een beetje kort, maar dat had je vooraf netjes aangegeven, dus geen probleem. Maar inderdaad, geocaching is eigenlijk niet een onderwerp waar je alleen over hoort te praten, maar wat je juist moet ervaren. Dat is de beste manier om deze hobby onder het voetlicht te brengen. - Hemma (ook namens Robert) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Ps. Dit item was puur voor human interest dus hoefde niets met het christendom te maken te hebben Dit programma niet nee, maar toen ik de PVR aan het instellen was stond er 2 man een gebed te vertalen. Toen ik 'savonds de tv aandeed en de zender nog op jullie stond, wederom een gebed. Moet de uitzending nog kijken, maar ik vreesde al voor een gebedje in beeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 12 mei 2010 Share Geplaatst 12 mei 2010 Vervolguitzending met beeldmateriaal erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 Had iemand de uitzending nog opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 bekijk hem hier maar....klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hiker_R Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 (bewerkt) bekijk hem hier maar....klik Geen beeld, alleen maar paarse strepen (windows XP / IE8 / onder useraccount, dus geen beheeraccount) Op de laptop wel OK (windows XP / FF & IE8 / beheeraccount) 13 mei 2010 bewerkt door Hiker_R Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 Hier is't goed te zien (Win7/IE8/Win Media Player) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christoffel2010 Geplaatst 13 mei 2010 Share Geplaatst 13 mei 2010 Hier ook en een prima verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik vraag me wel af wat Robert zoal dacht bij het volgende onderwerp uit het filmpje. Iedereen zijn hobby zullen we maar zeggen. Wij worden tenslotte ook geleid door signalen uit de hemel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden