Spring naar bijdragen

Vertel Wat Over Geocaching In Onze Tv-uitzending


vanbinsbergen

Aanbevolen berichten

Ik hoop vooral dat naar voren zal komen, dat men op deze manier historische, artistieke, natuurlijke dingen, enz. kan zien en erover leren. Dat wat men allemaal kan zien onderweg als men goed kijkt naar de schoonheid van de kleine dingen en alles met respect behandeld dient te worden, vooral de natuur.

 

Kortom: Dat het niet draait om het vinden, maar om het zoeken!!!

 

Dan vind je uiteindelijk veel meer dan de cache.

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Ik zou het ruilen niet eens vernoemen, daar komt men vanzelf achter en kan alleen maar zorgen voor aantrekken van de verkeerde mensen. Tenminste dat denk ik, het stelt namelijk niks voor, maar men verwacht er vaak veel van, aan de vele teleurstellingen over goodies her en der te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

............... Kortom: Dat het niet draait om het vinden, maar om het zoeken!!! ..................

 

Dit is wat er op de home-page van "Geocaching.com" staat:

 

Geocaching is a high-tech treasure hunting game played throughout the world by adventure seekers equipped with GPS devices. The basic idea is to locate hidden containers, called geocaches, outdoors and then share your experiences online. Geocaching is enjoyed by people from all age groups, with a strong sense of community and support for the environment.

 

Het draait dus wel degelijk om het vinden. Belangrijk lijkt me dat een objectief beeld over geocachen verteld wordt. Dat daarbij zaken weggelaten worden is iets anders dan een persoonlijke mening als waarheid voorspiegelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een reacties! :thumbup:

 

Een mogelijkheid is wellicht dat ik het opneem en op youtube of een andere videosite neerzet? Ik kan ook vragen of de betreffende uitzending op internet gezet kan worden. Het zal echter maar enkele minuten beeldmateriaal zijn, dus verwacht geen verhitte discussie over het cachen.

 

Ik stel nogmaals de input van jullie allemaal op prijs, en dat zal dan ook meegenomen worden in het redactie-overleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een reacties! :thumbup:

 

Een mogelijkheid is wellicht dat ik het opneem en op youtube of een andere videosite neerzet? Ik kan ook vragen of de betreffende uitzending op internet gezet kan worden. Het zal echter maar enkele minuten beeldmateriaal zijn, dus verwacht geen verhitte discussie over het cachen.

 

Ik stel nogmaals de input van jullie allemaal op prijs, en dat zal dan ook meegenomen worden in het redactie-overleg.

Fijn want het is bij ons niet te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel eea over het zoeken en vinden gaat, heb ajb meer aandacht voor het zoeken en vermijd de mooie schatten te vermelden. Te vaak wordt er al van alles gepunderd en daar zit mijn inziens een stijgende lijn in. Als je het ruilmateriaal wilt benoemen hou het dan op mcdonalds spleetjes.

En laat ajb de travelbugs/geocoins bijna buiten beschouwing. Deze worden echt te vaak gejat.

 

Mijn mening dus.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen hebben we uit de vele reacties iemand geselecteerd die zal vertellen over het geocachen. Ik verwacht een leuk onderwerp waar het cachen uitgelegd wordt, met voorbeelden van caches en wat je zoal kan meemaken.

 

Het liefst had ik natuurlijk iedereen uitgenodigd, want elke cacher heeft zijn eigen verhaal.

 

Zoals gezegd: de uitzending is 11 mei van 21.30 - 22.15 op Family7.

Hartelijk bedankt voor de veelal positieve reacties, wat ik erg op prijs stel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen hebben we uit de vele reacties iemand geselecteerd die zal vertellen over het geocachen. Ik verwacht een leuk onderwerp waar het cachen uitgelegd wordt, met voorbeelden van caches en wat je zoal kan meemaken.

 

Het liefst had ik natuurlijk iedereen uitgenodigd, want elke cacher heeft zijn eigen verhaal.

 

Zoals gezegd: de uitzending is 11 mei van 21.30 - 22.15 op Family7.

Hartelijk bedankt voor de veelal positieve reacties, wat ik erg op prijs stel.

 

 

Hallo Mark,

 

Ik ben toch wel erg benieuwd wie jullie geselecteerd hebben :beerchug:

 

En waarschijnlijk niet alleen Ik, Maar met mij meerdere Cacher's

 

Vriendelijke Groet

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen loopt maar te zeuren over de geheime hobby. Betekent dit ook dat je er niets over geocaching kan vertellen tegen je vrienden?

Dat is geen zeuren. Je moet alleen sommige mensen niet wijzer maken dan dat ze zijn. Het zou jammer zijn als een paar opgeschoten gefrustreerde pubers lucht krijgen van de hobby en vervolgens caches gaan rippen. Wij hebben zelf ook vrienden verteld over het cachen waardoor twee stellen tegenwoordig hun vakantie plannen om het cachen heen (lees; veslaafd zijn.)

 

 

Ik denk eigenlijk dat het met de opgeschoten jeugd wel mee zal vallen.

Er zijn enorm veel mensen die deze zender niet eens weten te vinden. :beerchug:

En het christelijke karakter van de zender is ook geen trekpleister voor de benoemde jeugd.

Neemt niet weg dat enige voorzichtigheid geen overbodige luxe is. Al is het maar uit niet kwaad bedoelde nieuwsgierigheid en dan toch niet helemaal weten hoe het nu verder moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij i.i.g. één van de weinigen die geschikt is om "naar buiten" te communiceren over onze hobby.

Iemand met veel ervaring en vooral bekend met de etiquette.

 

Met een beetje geluk komt er niet al te veel nieuwe aanwas bij, maar kan Willem de reeds bestaande community een beetje bijspijkeren. :beerchug:

 

Nòg beter lijkt me dat Mark eerst eens een cache of vijftig doet voordat hij beslist of dit überhaubt wel op TV thuishoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik begrijp dat er iemand naar de studio gaat om uit te leggen wat Geocachen inhoud.

 

Bij deze heb ik ook één duidelijke vraag:

 

Wil de echte T.V persoonlijkheid opstaan en zich kenbaar maken.

 

Als hij of zij dit niet publiekelijk wil melden mag dit ook via een P.M :rolleyes:

 

Vriendelijke groet

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...