Spring naar bijdragen

Vertel Wat Over Geocaching In Onze Tv-uitzending


vanbinsbergen

Aanbevolen berichten

En echt geheim is het neem ik aan ook niet, want diegene komt straks met zijn smoel op tv.

 

Ik kom als de gemaskerde man, snappie. Iemand anders is stand-in voor de voice-over. Wil namelijk niet herkend worden in public.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Intussen is het alter-ego van deze persoon bekend.

We zijn razend benieuwd welke geocaching-website gepromoot gaat worden in de uitzending :thumbup:

 

;)

 

Ik mag hopen dat er maar een site genoemd gaat worden, en dat is uiteraard geocaching.com. Dat is in mijn ogen de enige echte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus hier de naam van de T,V ster: Robert Peters

Voor mij totaal onbekend. Ik zie hem overigens niet als een 'vertegenwoordiger' van de 'community' zoals dat zo gezegd wordt. Volgens mij is de enige werkelijke vertegenwoordiger in Nederland nl Kruimeldief. De rest is enkel een speler in het spelletje.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is de enige werkelijke vertegenwoordiger in Nederland nl Kruimeldief. De rest is enkel een speler in het spelletje.

Fire5

Daar heb je wel een sterk punt moet ik toegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen is het alter-ego van deze persoon bekend.

We zijn razend benieuwd welke geocaching-website gepromoot gaat worden in de uitzending :thumbup:

 

;)

 

Ik mag hopen dat er maar een site genoemd gaat worden, en dat is uiteraard geocaching.com. Dat is in mijn ogen de enige echte.

 

Mee eens. Oh nee, niet helemaal.

 

Ik ga er vanuit dat er wat over geocaching wordt verteld en niet over websites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan doen jullie de voice-over maar :thumbup:

 

;) "we zien hier .... aan het cachen. Zal hij de cache vinden? Of wordt het een teleurstelling, zoal geocachers deze al zo vaak moeten verwerken..."

Een beetje drama mag wel, toch.

 

Maar ik bedoelde echt een ex-collega.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed, als de persoon in kwestie het geheim wil houden tot de uitzending zijn/haar goed recht, snap alleen niet waarom.

Maar ja, daar heeft diegene ws weinig boodschap aan.

 

Voor de mensen die nog niet helemaal weten hoe het zit: De tv ster heeft helaas een schrijfverbod op dit forum en kon hier dus niks kwijt over zijn optreden. Hier is er wel iets over te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...