Waldio Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Dat van die 'nano grootte' kwam ik nog niet tegen (dacht gelijk ff mijn 2 nano caches te voorzien van de juiste info...) Dit klopt, ik had de 3 top ideeën gepakt die op started stonden in het voormalige feedback forum. [..quote..]Wow... DAT ziet er goed uit! Zekers een goede aanvulling. Is er bekend welk coörd er in je GPX-bestand terecht komt? Is dat het origineel of jouw aangepaste? En als je dus puzzel of multi mee laat gaan in je PQ, wat komt er dan mee? Voorlopig komt het oude coördinaat mee, maar in een volgende update heeft Groundspeak belooft dit aan te passen, zodat ook de aangepast coördinaten mee gaan.
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 • Added the ability for cache owners to delete spoiler log images without also deleting the log text Wat vinden jullie hiervan? Prima. Ik heb al een paar keer gehad dat ik met de logtekst zelf geen problemen had, maar dat er een foto was bijgeplaatst die een wp of finale plek verraadde. Dan was het noodzakelijk om de foto weg te krijgen door de logger te contacteren en te verzoeken de foto te verwijderen, omdat ik het onnodig vond om de hele log direct weg te halen. Met het verwijderen van een foto en niet de log is dat nu ondervangen. Wat mij betreft ok.
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Klopt het dat het je die coördinaten wel op de cachepagina kunt veranderen, maar dat de locatie die je op de kaart ziet nog steeds dezelfde oude locatie is? Als je het coordinaat verandert bij een mysterie, verandert ook de positie op de kaart. Da's prima. Maar wat ik nu merk is dat als ik de positie heb veranderd en ik maak een printbare versie aan (bv. No logs) dat het oude coordinaat weer bovenaan staat. Lijkt me niet zoals het moet, want zo heb je nog niks aan deze optie als je (nog) niet paperless wil gaan, maar wel een printable version mee wil nemen.
eitjes Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 Weet iemand wat er met al de ideeen is gebeurd die op de Feedback site stonden? Ik vrees dat die dan weer 'allemaal' opnieuw aangemeld moeten worden op de discussie fora? Niet allemaal dus, want het waren er te veel, maar wel de goede...
Waldio Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 @eitjes, ik denk dat Groundspeak deze feedback allemaal heeft opgeslagen in een privé database. Dus we hoeven ze niet meer opnieuw aan te melden. Ik denk dat we sommige ideeën nog wel terug zouden zien, maar ook veel niet. En als je ze terug ziet zal het vast nog wel lang gaan duren...
eitjes Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 @eitjes, ik denk dat Groundspeak deze feedback allemaal heeft opgeslagen in een privé database. Ik hoop het! Een bevriend cacher heeft gisterenavond een heel 'bug report' ingediend over iets wat fout gaat en dat 'natuurlijk' niet lokaal opgeslagen. Het stond op de Feedback site en was dus vanochtend alweer verdwenen. Zou fijn zijn als ze dat nog ergens hebben staan (en er ooit naar gaan kijken).
technetium Geplaatst 9 november 2011 Geplaatst 9 november 2011 @eitjes, ik denk dat Groundspeak deze feedback allemaal heeft opgeslagen in een privé database. Ben ik te cynisch als ik denk dat die database er ongeveer zo uitziet: Tc
Mikijo Geplaatst 10 november 2011 Geplaatst 10 november 2011 Als je het coordinaat verandert bij een mysterie, verandert ook de positie op de kaart. Da's prima. Maar wat ik nu merk is dat als ik de positie heb veranderd en ik maak een printbare versie aan (bv. No logs) dat het oude coordinaat weer bovenaan staat. Lijkt me niet zoals het moet, want zo heb je nog niks aan deze optie als je (nog) niet paperless wil gaan, maar wel een printable version mee wil nemen. Op het kleine kaartje op de cachepagina wordt bij mij inderdaad het icoontje verplaatst naar het gecorrigeerde coördinaat. Maar als je de kaart opent in 'view larger map' dan staat het icoontje op de originele plek... niet echt logisch, hopelijk wordt dit nog aangepast.
Nuffie Geplaatst 27 november 2011 Geplaatst 27 november 2011 Het zou ook leuk zijn als de geocaching-app wordt aangepast, want daar staat ook nog het oude coord Kunnen ze wellicht ook de Personal Note gelijk meenemen. Iemand die al iets hierover heeft gelezen?
DanPan Geplaatst 27 november 2011 Geplaatst 27 november 2011 (bewerkt) That is because the functionality of this feature is not complete. An upcoming release will extend the corrected coordinates to PQs, the beta map, and the large map on the cache page. link Status: STARTED 27 november 2011 bewerkt door DanPan
antarctica Geplaatst 29 november 2011 Geplaatst 29 november 2011 Ik heb plotseling een vreemde weergave van caches. De logs staan erg ver naar rechts (voorbij het midden) en ik krijg de favorites niet goed te zien. Hebben hier nog meer mensen last van? Op m'n smartphone krijg ik wel normaal beeld. Ik gebruik Firefox. Antarctica
Peetee Geplaatst 29 november 2011 Geplaatst 29 november 2011 Ik heb net even gekeken, maar hier geen problemen of eigenaardigheden. Heb je je internet cache al eens geleegd? In Internet Explorer: Extra-Internetopties-Browsegeschiedenis-Verwijderen.
technetium Geplaatst 29 november 2011 Geplaatst 29 november 2011 Ik heb plotseling een vreemde weergave van caches. De logs staan erg ver naar rechts (voorbij het midden) en ik krijg de favorites niet goed te zien. Het kan zijn dat er een css schreef zit. ctrl-f5 kan helpen. Tc
antarctica Geplaatst 29 november 2011 Geplaatst 29 november 2011 @Peetee: dat was 'm! Alles weer normaal, thanks! Antarctica
DanPan Geplaatst 6 december 2011 Geplaatst 6 december 2011 (bewerkt) Geocaching.com site update Dec 6th 2011 Update Mystery and Multi-cache Coordinates Now with Pocket Query support! In the last release we made it possible for Basic and Premium Members to add "corrected" coordinates to Mystery and Multi-caches. Visit the cache page and click the pencil icon next to coordinates, paste your new coordinates in the field and submit. That's it! The new coordinates will be hidden from others so there is no reason to fear spoiling the final location. When you download the GPX from the cache or generate a Pocket Query your new coordinates are included. Release Notes New Features: • Re-ordered top navigation and added new "Partnering" pages for geocaching education, promotions, and travel & tourism • Added new info page for parks and police officers at geocaching.com/parksandpolice • Upgraded the PQ generator to support user-modified cache coordinates • Added new Geocaching Live partners: CacheBox for Windows OS and Android, GeoStats Premium, and PocketDrake • Added Intro to Geocaching brochure download in German language • The featured map on Challenges home page now displays recently logged Challenges from around the world • Added the ability to create a basic or Premium account through the mobile-friendly authorization page used by Groundspeak apps and API partners Bug Fixes: • Fixed bug with Send to GPS using DeLorme devices and IE9 • Fixed paging issue on Trackables pages where clicking "previous" would sometimes jump more than one page at a time • Added a check to hide unpublished Challenges from non-owners • Fixed bug where events and webcam caches in your bookmark lists did not indicate that you had found them • Fixed bug in IE which caused the Send to GPS window from search results to not be resizable nor be large enough to contain all the text • Fixed bug which prevented the larger of the two maps on a print-friendly cache page from being displayed when printed • Renamed the esoteric "Knowledge Books" to the more comprehensible "Help Center"; content is the same • Updated the Libyan flag in stats to reflect the new design • Fixed bug which caused user-modified coordinates to sometimes change from S to N and W to E when near the Prime Meridian or Equator Geocaching Live API Beta The beta launch of the Geocaching Live API continues! This time we're pleased to announce four new partners: PocketDrake PocketDrake is a freeware application for devices running Windows Mobile designed for paperless geocaching. The aim of the program is to provide in one place everything needed for geocaching as well as to allow simple data management through programs on the PC. It is recommended to use PocketDrake in cooperation with GeoGet, because both applications share the same database. GeoStats Premium Premium maps and downloads for Portugal provided by Geocaching@PT. View all caches online and apply filters to find only the caches you want. Downloads are available in a variety of file formats to view on your device. CacheBox for Android CacheBox is a paperless mobile geocaching software for Android with online and offline maps support and Geocaching.com Live API capability. Manage and find mystery caches with intelligent handling of Final Waypoints and the Mystery-Solver module. Features include multi-database support, image and spoiler view, Field Notes upload, track recording and viewing. Cachebox is a free open-source application. WinCachebox WinCachebox is a paperless geocaching database management software for Windows PC with online and offline maps support and Geocaching.com Live API capability. Manage waypoints and mystery caches with intelligent handling of Final Waypoints and the Mystery-Solver module. Features include image and spoiler view. WinCachebox is designed to export geocache databases to mobile CacheBox Apps (for Android and Windows Mobile) and to reimport changes back to the WinCachebox database. WinCachebox is a free open-source application. link 6 december 2011 bewerkt door DanPan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden