Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb je al gezien hoe 'groot' het venster is waar je tegenwoordig je logje in kwijt moet? Dat zal wel de reden zijn geweest waarom je lege logjes kan plaatsen. Veel meer dan een . past er niet in! In ieder geval een goede motivatie om het voortaan bij een simpele 'tftc' te laten :-(

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)
Er heeft trouwens ook niemand gevraagd om het beeld smaller te maken, ze doen hun eigen goesting en luisteren niet naar hun "klanten"!

Dus een bedrijf mag NIKS doen zonder dat de klanten hun goedkeuring hebben gegeven? Groundspeak mag niet de breedte van de cachepagina vast maken? (niet eens versmallen, want dat is niet zo)

Ik vraag toch ook niet om een nieuwe herindeling bij Albert Hein, dat doen hun toch zelf? Groundspeak mag zelf ook dingen beslissen, daar hoeft toch niet de hele tijd toestemming voor gegeven worden door een cacher in Nederland?

En daarnaast waar gaat het om? Geocaching is een hobby om buiten in het veld opzoek te gaan naar kistjes. Niet om uren op een website te kijken naar cachepagina's die een beetje schreef staan.

Ook mijn cachepagina is door elkaar, mij hoor je daar niet over. Ik ben ondertussen al weer opzoek naar een goede oplossing i.p.v. klagen op een nederlands forum waar niemand van groundspeak leest...

Het gaat ook niet over het feit of IK mijn goedkeuring moet geven aan GS omdat zij iets willen veranderen. Het gaat erom dat zij niet luisteren naar wat de "klant" wil/verwacht, niemand zit te wachten op een smaller scherm, een transparante achtergrond of BETA's (Maps, Wherigo)... Geen ENKELE van de TOP 50 ideeën hebben ze in hun laatste update gestoken.

Als CO vind ik het belangrijk dat diegene die mijn cache willen gaan zoeken, dit op een zo goed mogelijk manier moet kunnen doen, en alles start met een goede cachepagina. Goed leesbaar, een goede printout en op stap gaan met de Notes van de WPs zonder coördinaten, ...

bewerkt door DanPan
Geplaatst
De grootste bekommering van Groundspeak is hoe ze meer mensen aan het geocachen kunnen krijgen.

... om meer PM's te kunnen verkopen.

Niks op tegen zolang je waar voor je geld krijgt. ;)

Geplaatst

Heb je al gezien hoe 'groot' het venster is waar je tegenwoordig je logje in kwijt moet? Dat zal wel de reden zijn geweest waarom je lege logjes kan plaatsen. Veel meer dan een . past er niet in! In ieder geval een goede motivatie om het voortaan bij een simpele 'tftc' te laten :-(

Hetzelfde geldt voor de ruimte die je hebt om een PM te schrijven.

Ik schrijf het in het vervolg maar even eerst in Word en copy paste het.

Ik verwacht eigenlijk dat een aantal zaken nog wel iets worden aangepast.

En ach, alle vernieuwingen zijn even wennen en vaak wordt er dan even geklaagd.

Dat hoort erbij en kan ook op een forum.

En zaken als pagina's moeten aanpassen is ook niet altijd even leuk, vooral als het mooi weer is buiten.

Wil je echt feedback geven of zie je een probleem, doe dat dan inderdaad bij Groundspeak. feedback forum

Daar wordt de 'spullenboel' gemaakt en zonodig veranderd.

Ik vind het overigens een goed algemeen advies van De broekies, om feedback en problemen op die sites te melden waar de thuisbasis van de ontwikkelde produkten is.

Geplaatst (bewerkt)

Het venster kun je groter maken, RECHTS (sorry, had het verkeerd om) onderin zit een tekentje daaraan kan je met de muis het schermpje naar beneden trekken.

bewerkt door CarSim97
Geplaatst (bewerkt)

Hetzelfde geldt voor de ruimte die je hebt om een PM te schrijven.

Ik schrijf het in het vervolg maar even eerst in Word en copy paste het.

Goede tip! Maar .. mijn ervaring is dat je dan nog steeds je log helemaal moet nalopen om te voorkomen dat je 'gebroken' regels krijgt. Ik schrijf ze daarom maar in kladblok en ga gewoon door zonder te enteren aan het einde van mijn monitor. Volgens mij kan ik iets van 1024 tekens kwijt op 1 regel :-)

edit: 1024

bewerkt door parreg
Geplaatst

@ parreg, ook een goeie tip. :thumbup:

@CarSim97, zojuist gezocht naar dat tekentje, maar kan het nog even niet vinden. Ik zoek nog even door, maar bedankt voor die tip. :yes:

Geplaatst (bewerkt)

Rechtsonder in de hoek zie je 2 streepjes.

Daar kun je, met je linker muisknop ingedrukt, het logvenster eindeloos naar onder uittrekken.

En als je een PM wilt versturen via "stuur me een bericht", kun je het venster vergroten door te klikken op "Gebruik volledige editor".

Dat kun je ook als je hier een berichtje neerzet.

2ppggso.jpg

bewerkt door Skjal
Geplaatst

links onderin zit een tekentje daaraan kan je met de muis het schermpje naar beneden trekken.

Ik zie niks. Ik vraag me ook af of ik nu links of rechts moet kijken :-)

Geplaatst

Daar kun je, met je linker muisknop ingedrukt, het logvenster eindeloos naar onder uittrekken.

Het is afhankelijk van welke browser(versie) je hebt of je die optie tot je beschikking hebt of niet.

Geplaatst

Het is afhankelijk van welke browser(versie) je hebt of je die optie tot je beschikking hebt of niet.

Ja het was natuurlijk rechts onderin, ik weet soms het verschil niet :blush:

Gek genoeg werkt het in Firefox (4) en Chrome wel en in IE(9) niet. Opmerkelijk omdat het een asp.net site is en ik zou dan verwachten dat het juist wel in IE zou werken. Hetzelfde soort tekstvlakken wordt hier ook gebruikt op het forum en op de buren ook.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...