Cernunnos Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Is dat een nominatie? Dan graag een motivatie toevoegen zoals in de startpost wordt beschreven. Die pagina was al genomineerd, dus is al goed zo één keer nomineren is voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerline Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 We zijn natuurlijk zeer vereerd... en we hebben uiteraard ons best gedaan... maar we kennen onze plaats als we de cachepagina van (bijv.) Knight's move opvragen. Is dat een nominatie? Dan graag een motivatie toevoegen zoals in de startpost wordt beschreven. Knight's move was al genomineerd door de wijngemachtigde. Dit is vast een steunbetuiging voor de nominatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 Cernunnos en Gerline, goed opgelet! Dat was natuurlijk een strikvraag van mij (nee hoor, ik zat te slapen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jati Geplaatst 21 november 2009 Share Geplaatst 21 november 2009 (bewerkt) Knight's move is inderdaad al genomineerd, dus dat hoeven wij niet meer te doen. En wij zaten ook te slapen, want dat was dus ook al opgemerkt door anderen. Zo krijgen we dit topic wel vol. 21 november 2009 bewerkt door jati Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madman Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Ik vind deze twee van de High Tech Campus Crew wel mooi gemaakt met HTML. GCRRN8 High Tech Campus Cache GCX8P7 't Landschapspark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 De lijst op pagina 6 is bijgewerkt. Er zijn nu 49 cachebeschrijvingen genomineerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 23 november 2009 Auteur Share Geplaatst 23 november 2009 Dankjewel. En ook nogmaals dank aan iedereen die een pagina heeft genomineerd. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 Ik mis in dit lijstje Trick or Treat door Witchybien - Shadow Shape & TheRaven (GC1GA6H) http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...bd-bb97de72ddfa Belangrijkste reden: De cache pagina ziet er zo uitnodigend uit dat ik deze cache afgelopen weekeind wilde gaan doen. Helaas is hij off-line. De waypoints hebben ieder een uitgebreide beschrijving met verhaal! En daarbij ook nog een mooie afbeelding. Ook de kopjes bij de WP's maken het bijzonder. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 23 november 2009 Share Geplaatst 23 november 2009 De lijst op pagina 6 is bijgewerkt. Er zijn nu 49 cachebeschrijvingen genomineerd. Dat is nu dan 50, mooie score al. Er is nog een week te gaan voordat de nominatietermijn gesloten wordt Data:- begindatum nomineren: 1 november 2009 - je kan je pagina pimpen tot: 15 november 2009 - einddatum nomineren / begindatum jureren: 1 december 2009 - einddatum jureren / begindatum stemmen: 15 december 2009 - einddatum stemmen: 31 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Nominatie Pub Crawl - GC1PFN1 link Waarom? mooi stijl gegeven pagina duidelijke uitleg overzichtelijk thema motiveert om de cache te doen tweetalig dus door toeristen te doen heldere leuke afbeeldingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Lijstje op pagina 6 is weer up-to-date. De jury krijgt het nog lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 Lijstje op pagina 6 is weer up-to-date.De jury krijgt het nog lastig Je vergeet dat er ook cachepagina's van Pyne zijn genomineerd. En bij deze nog maar één: Summer. Of toch maar Spring. Of Winter. Of Autumn. Ik heb wat moeite met kiezen. Ze zijn alle vier zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 25 november 2009 Share Geplaatst 25 november 2009 (bewerkt) Lijstje op pagina 6 is weer up-to-date.De jury krijgt het nog lastig Je vergeet dat er ook cachepagina's van Pyne zijn genomineerd. En bij deze nog maar één: Summer. Of toch maar Spring. Of Winter. Of Autumn. Ik heb wat moeite met kiezen. Ze zijn alle vier zo mooi. Wie gaat het worden? Enneh, gaat Delbar Halpipe, JaTi of TVBZNA nomineren? Ik hou het niet meer bij... 25 november 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 26 november 2009 Share Geplaatst 26 november 2009 Lijstje op pagina 6 is weer up-to-date.De jury krijgt het nog lastig Je vergeet dat er ook cachepagina's van Pyne zijn genomineerd. En bij deze nog maar één: Summer. Of toch maar Spring. Of Winter. Of Autumn. Ik heb wat moeite met kiezen. Ze zijn alle vier zo mooi. Wie gaat het worden? Enneh, gaat Delbar Halpipe, JaTi of TVBZNA nomineren? Ik hou het niet meer bij... Het gaat hier om vier bij elkaar horende caches en cachepagina's. 1 van de vier is slechts actief afhankelijk van het jaargetijde (op zich al prachtig). Op dit moment is Autumn actief en nomineer ik dus Autumn. Binnenkort wordt Autumn weer inactief en dan ziet de cachepagina er weer net iets anders uit (maar net zo prachtig). Een voorbeeld daarvan vind je op dit moment dus bij de andere drie jaargetijden. En ik wil de pagina graag nomineren vanwege de ongeëvenaarde kwaliteit van de illustratie(s) en de heldere opmaak. Delbar Halpipe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 30 november 2009 Share Geplaatst 30 november 2009 (bewerkt) Er kan alleen nog vandaag genomineerd worden volgens mij, dus nog even de reeds aangemerkte caches op een rij. Daar kan nog meer bij!! GC1MQ9J De Smurfen by Grotesmurf – genomineerd door Mr.Atari GC1N3R3 De Stoker en de Machinist by Team Horn – genomineerd door Attila de Hunt GCCA92 Knight's move by pyne – genomineerd door De Wijngemachtigde GC1G6A7 De Rattenvanger van Sellingen by Caveman! – genomineerd door Caveman! GC1CF6Y Thomas de trein by volksdansje – genomineerd door volksdansje GC9D69 Dodecagon by pyne – genomineerd door Delbar Halpipe GCPV7E Memory by MADpalace – genomineerd door The Snoopy Family GCY8VQ Mi casa es su casa 01: Perke by Team Krabbegat – genomineerd door The Snoopy Family GC19671 Annie MG Schmidt by Mon-Roe – genomineerd door Mon-Roe GC1RXTE De verdwenen magische wereld by Geo.Error – genomineerd door Geo-Error GC1ZB9Q Houthuizer Ronde by Robje64 – genomineerd door Miniatuur GC1KCR1 Twentse Sagen by Mr.Atari – genomineerd door Mr.Atari GC1BGDJ De Tram by volksdansje – genomineerd door volksdansje GC1K8GA Montis Sancte Marie by Geojuf en De Roode Lantaarn – genomineerd door De Roode Loper GC1NGKN Slobberen 1 - The People by De Wijngemachtigde – genomineerd door Gerline GCZBPA VerBijsterend Doolhof by Wammus – genomineerd door Wammus GCXR2H ’t Nimweegse by Wammus – genomineerd door Wammus GCJZKB Zwart-wit by Shamrock Stone – genomineerd door De Wijngemachtigde GC1BBN5 De Groene Gordel van Hoogvliet by *BaJo* - genomineerd door *BaJo* GCG2JJ Kunstwerken by Williii Carrotte – genomineerd door Sivota GC1E4N0 De zelfzwichter by Wirholt – genomineerd door Sivota GC11AMB SalamanderStash “ElectroCardioGram” by “Team Kleijn” – genomineerd door Lein GC1DWA3 Krachtig evenwicht by fbez – genomineerd door Gerline GC1GJX2 "Ouwe Stompen Event" by Keske27 et al – genomineerd door Team altijd onverwacht GC1XCQE Planetenpad by Team Horn & Team Rocket! – genomineerd door cirkel GC1XG4C Rondje Brabant by The Heuv – genomineerd door The Heuv GC17D0E Astrokluis by mtkoef – genomineerd door dark_angel1969 GC1R0PQ Even lekker zitten, of toch niet. by jolimama – genomineerd door jolimama GC1QD1W Stadswandeling door het Harderwijk van 1735 by jolimama – genomineerd door jolimama GCM103 De bakens van Malpigi by JaTi – genomineerd door Vinnie1 GCK38B AKW VI: De Hogt by Aladdin – genomineerd door Vinnie1 GC1Z41E 6 days, 7 nights by Team Kipje – genomineerd door Kapiteintje GC1DVDZ Moord in Breehees by Spoekie – genomineerd door Geo.Error GC16FR8 Twins by belbor – genomineerd door pyne GC1QT0Z Veni, Vidi, Vada 2 by RaDoRa & Delbar Halpipe – genomineerd door JaTi GC1D26Y Anno 1680 by Knuffel – genomineerd door haxepaxe GC1Q33H De Negende Cirkel by BigFurryMonster – genomineerd door BigFurryMonster GC1PND5 Kinderboerderij de Oedenstee by *BaJo* - genomineerd door *BaJo* GCVYF3 [VPK2006]Kristalradio by pe1bmc - genomineerd door haxepaxe GC1CMMD Nachtelyk Albrantswaard by Vasc0 - genomineerd door Vasc0 GCZTW1 Using the Skyline by gpsgek - genomineerd door TuuronTour GC1P7A4 Zakdoekje leggen niemand zeggen... by jeroenenaman - genomineerd door Krusko GCDAFD Het mysterie van de drie zusjes by JaTi - genomineerd door pyne GC18FHF Westerbergen by Team Professor X - genomineerd door Team Professor X GC1JRPP Abraham de marskramer by Team Professor X - genomineerd door Team Professor X GC20P3Q Omhoog trampelen by De_Eppelkes - genomineerd door De_Eppelkes GC19QNZ Molenvelden by tijgetje - genomineerd door Miza GCRRN8 High Tech Campus Cache by High Tech Campus Crew (HTCC) - genomineerd door madman GCX8P7 't Landschapspark by MADpalace - genomineerd door madman GC1GA6H Trick or Treat by Witchybien - Shadow Shape & TheRaven - genomineerd door technetium GC1PFN1 Utrecht Pub Crawl by Macsels - genomineerd door Lepman GCGYHY Autumn by pyne - genomineerd door Delbar Halpipe GC1Q3GT ***MZLE2009*** Ga je mee fietsen? by Geolol.nl - genomineerd door Lepman 1 december 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden